Sari la conținut

Problema legata de shok gpz


kawazaki
 Share

Postări Recomandate

La fel, socul la zx12r (injectie), exact smecheria asta o face, insa eu nu prea am intalnit la carburatie tije sa modifice pozitia clapetelor. Nu zic ca nu sunt, insa eu nu am vazut (la auto cum zici, nu prea am umblat la carburi). Posibil sa fi avut asa ceva la un scuter/mobra chinezeasca insa nu tin minte exact sa zic ca e da sau ba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e valabil aici. De fapt, nu stiu pe unde o fi valabil.

 

Eu sunt de acord cu tine, nu cred ca e nici o problema. Cand porneam mobra (indiferent de modelul troacei), aveam grija sa nu urce aiurea in ture si le pazeam pana se stabiliza relantiul la o valoare normala. De evitat forja cat e rece si la fel si comportamentul asta cu incalzitul mobrei cand e tras socul de depaseste 3000rpm si e tinut asa o gramada de timp, NOT OK.

 

Pai asta am zis si eu - de unde stie ca acum merge prost si nu inainte de reglaje?

 

mai bine sa mearga cu el la Zenklawa....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Eek si gtr1000, este adevarat ca nu m-am uitat in manual m-am luat dupa al meu si ce a spus colegul inainte de sinc si poate acum e ok, 2000 la rece.O sa verific intradevar si aceea sina sa nu fie slabita/sarita de pe ghidaj chiar daca am tras eu de ea e posibil sa nu mearga chiar pana in capat avand doar senzatia ca acolo e capatul deschiderii.


» Post actualizat in 01 Sep 2016 11:41

Pai asta am zis si eu - de unde stie ca acum merge prost si nu inainte de reglaje?

 

mai bine sa mearga cu el la Zenklawa....

Esti batut in cap, omu o pornea cu socu blana se ducea la 5000 acum doar la 2000 ce drac e asa greu de inteles ? Nu am zis ca merge prost,problema este doar la pornirea motorului rece,iar la randul meu am zis ca e putin 2000 cu un soc tras maxim care nu urca mai deloc pe masura ce motoru se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Eek si gtr1000, este adevarat ca nu m-am uitat in manual m-am luat dupa al meu si ce a spus colegul inainte de sinc si poate acum e ok, 2000 la rece.O sa verific intradevar si aceea sina sa nu fie slabita/sarita de pe ghidaj chiar daca am tras eu de ea e posibil sa nu mearga chiar pana in capat avand doar senzatia ca acolo e capatul deschiderii.

» Post actualizat in 01 Sep 2016 11:41

Esti batut in cap, omu o pornea cu socu blana se ducea la 5000 acum doar la 2000 ce drac e asa greu de inteles ? Nu am zis ca merge prost,problema este doar la pornirea motorului rece,iar la randul meu am zis ca e putin 2000 cu un soc tras maxim care nu urca mai deloc pe masura ce motoru se incalzeste.

 

Asta ti-am spus de la inceput ---> /index.php?/topic/741180-problema-legata-de-shok-gpz/?p=4232122

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Eek si gtr1000, este adevarat ca nu m-am uitat in manual m-am luat dupa al meu si ce a spus colegul inainte de sinc si poate acum e ok, 2000 la rece.O sa verific intradevar si aceea sina sa nu fie slabita/sarita de pe ghidaj chiar daca am tras eu de ea e posibil sa nu mearga chiar pana in capat avand doar senzatia ca acolo e capatul deschiderii.

Am mai intalnit comportamentul asta la pornire, pornea la 1500 dupa cateva secunde crestea peste 2000, apoi 2500-> etc. Daca il pornesti si il lasi un pic, nu creste turatia? (asta de curiozitate). Daca invarte repede de cateva ori si dupa o ia, indiferent de turatie (e logic ca nu trebuie sa stea nici sa tremure, asta o stii) 1500-2000 e ok. Eu ti-am zis, imediat cum o lua si dadea semne ca isi tine relantiul, reduceam la un maxim 1500 sau chiar mai putin si acolo o lasam sa se incalzeasca.

 

LE: Nu se mai aplica am citit, edit-ul tau :)

 

Tija la un carburator dublucorp Carfil 28 CIC4. Axul clapetei de soc are fixata o cama care actioneaza tija respectiva, prin intermediul careia deschide clapeta de acceleratie.

Te cred colegu' si revin cu afirmatia ca Keihinu' de pe Kawa, nu e la fel ca asta. In rest, "cate bordeie atatea obiceie", la cate solutii tehnice sunt pentru orice...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Eek si gtr1000, este adevarat ca nu m-am uitat in manual m-am luat dupa al meu si ce a spus colegul inainte de sinc si poate acum e ok, 2000 la rece.O sa verific intradevar si aceea sina sa nu fie slabita/sarita de pe ghidaj chiar daca am tras eu de ea e posibil sa nu mearga chiar pana in capat avand doar senzatia ca acolo e capatul deschiderii.

 

DSC00013.JPG?c=8aa13033cedab20fcd5db88e1

Tija la un carburator dublucorp Carfil 28 CIC4. Axul clapetei de soc are fixata o cama care actioneaza tija respectiva, prin intermediul careia deschide clapeta de acceleratie.

vezi-ti de drum cu carburatorul tau dublucorp. nu are gpz-u asa ceva si nici socul nu invarte de claMpete ....

 

nu puteti sa va pastrati pentru voi cantitatea infioratoare de informatie si incercati s-o raspanditi cu orice pretz?

fa-ti un blog !

 

 

 

@tovarasul kawazaki ... problema e ca vrei sa-ti bagi manutele unde nu te pricepi si cauti probleme unde nu sunt.

 

amestecul la relanti cu motorul CALD (socul NE-actionat) cum este? sarac?bogat? belbod?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banzay: putin creste sa spunem max 300.

superbec: eu am incercat sa il ajut, am zis ca e un cablu, ceva sarit.... amestecul este mai mult spre bogat (miros,sunet) 2.5ture, am incercat si 2dar la fel se comporta.

Ai miscat suruburile pilot inainte sau dupa sincronizare ? Ca daca dupa , s-a dus sincronizarea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irelevant, ceasurile au stat pe mobra cand am umblat la piloturi iar la revenirea lor s-au desincronizat f putin aproape deloc,m-am gandit si eu ca poate amestec prea bogat + soc bogat, dar nu acolo e buba, ai spus ca ai vazut in manual ca e 2500 si atunci poate inainte a fost problema de era 5000.

O sa vada cand este rece afara daca porneste si sta tot asa la 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca ceasurile sunt niste porcarii! groaznic de imprecise de noi! :)

Dezavantajul vacuumetrelor analogice este ca necesita calibrare individuala pe acelasi cilindru, timp in care pe langa faptul ca turatia motorului trebuie sa fie cat de cat constanta , motorul ajunge si la temperaturi mari , la limita . Daca le calibrezi corect sunt destul de precise si adegvate pentru o sincronizare in parametrii prescrisi de fiecare fabricant de motoare . Si AN 2 zboara , si inca destul de frumos , chiar daca nu are electronica unui AIRBUS . La urma urmei depinde de pilot !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...