skin_psv Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Salut baieti, Pacienta este un SRAD de 600. In urma unei mici cazaturi capatul de ghidon de pe partea stanga s-a rupt din surubul care il tinea, iar celalalt a fost scos pentru a fi echilibrat ghidonul. Acum am ramas in situatia care se poate observa in poze. A trecut ceva timp de atunci, asa ca surubul rupt nu cred ca va colabora prea fericit sa fie scos. Ma ajutati, va rog, cu un sfat despre cum sa scot de acolo ramasitele pentru a monta unele noi. De principiu am la dispozitie scule, inclusiv un burghiu pe mana inversa pentru desfiletare la cota necesara, dar as vrea sa aflu si alte pareri inainte de a ma apuca de lucru? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Victor Letinu Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 incearca cu un extractor de suruburi. https://www.google.ro/?gfe_rd=ssl&ei=S27JV4DCBo-CaJ_Rj-AE#q=extractor+suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasare2005 Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 cu o surubelnita dreapta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Ştefan Penciu Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 (editat) Ai nevoie de un burghiu si un BIT - TORX si un ciocan. Dai o gaura in surubul ramas in ghidon apoi introduci torxul FORTAT cu ciocanul, in acea gaura. Atentie! Gaura sa fie putin mai mica ca diametru, decat dimensiunea torxului, pentru ca acest din urma sa intre fortat in aceea gaura data. Dupa ce ai intepenit bine TORX-ul bagi gheia si scoti restul de surub buclucas. La mine a mers de fiecare data, chiar si la prezoanele rupte ale masinii. Restul de surub va iesi usor pt ca nu mai sta in presiune din moment ce e rupt. sau asa: Editat Septembrie 2, 2016 de Bogdan Ştefan Penciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skin_psv Postat Septembrie 2, 2016 Autor Share Postat Septembrie 2, 2016 Voi incerca sa dau o gaura in surub cu un burghiu de diametru mai mare ca al lui si la final daca nu iese o sa incerc cu bit-torxul, mersi frumos baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 (editat) Daca tot ai demontat capul de ghidon cel bun incearca sa-l pui la loc dar fara sa-l strangi. Roaga-te sa nu fi plecat piulita din partea cealalta. Prin tractiune axiala si, in acelasi timp miscare rediala ar trebui sa iasa. Dai si tu cu niste W40 sau altceva similar. In felu asta o sa vezi ce poti face in partea cealalta. Dupa parerea mea, ce se vede in poza este o saiba in spatele caruia este bucsa de cauciuc. O rezolvare simpla ar fi sa dai afara acea saiba cu ajutorul unei surubelnite cat mai mici (saiba sta acolo pentru ca a ramas lipita) dupa care impingi ciotul de surub inauntru ghidonului. Dintr-o sarma mai zdravana faci un fel de carlig care sa incapa in gaura si, dupa ce ai dat iar cu fis-fis, iar te rogi sa se dezlipeasca cat mai usor bucsa de cauciuc de interiorul ghidonului. Poti sa ajuti la dezlipire impingand-o inauntru un pic. Daca vrei sa scoti ciotul din ghidon culci moto pe partea aia si va cadea singur. Nu cred ca faci nimic cu spirale si alte chestii pentru ca acolo este bucsa de cauciuc elastica. Succes Editat Septembrie 2, 2016 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skin_psv Postat Septembrie 2, 2016 Autor Share Postat Septembrie 2, 2016 Pot sa incerc si sa scot de acolo saiba inainte de a trece la utilaje mai grele. O sa ma ocup maine dimineata de asta, daca nu functioneaza trec la varianta cu burghiul care cred ca nu are cum sa nu functioneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 incerci sa vezi daca iese prin gaurire si utilizarea unui extractor. Daca nu coopereaza - majorezi gaura si dai alt filet cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 (editat) oameni buni, ghidonul de srad n-are nici o bucsa interioara, n-are nimic, doar o gaura filetata... ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Pai bucsa aia (nu este numerotata in setul 5) cum sta in ghidon ? Capul de ghidon trebuie sa fie fixat in ceva elastic pentru a avea efect in amortizarea vibratiilor. Am avut trei motoare, am schimbat capetele la toate trei si toate au avut aceeasi configuratie, cu bucsa de cauciuc. Sunt curios ?! . Nu contrazic pe nimeni dar nu este "doar o gaura filetata". Editat Septembrie 2, 2016 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 si la sv e la fel. semighidoanele nu sunt tevi goale, ca la alte mobre. ma uitam la ea ca broasca la inundatii cand am vrut sa imi schimb capetele de ghidon si nu intelegeam cum pana mea sa scot "restul" ala de acolo, dar mi-am dat seama ca sunt doar prost deci da, chiar e o gaura filetata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skin_psv Postat Septembrie 5, 2016 Autor Share Postat Septembrie 5, 2016 Spre rusinea mea nu stiam ce semighidoane am pe motor. Asa este, sunt tevi cu capac si gaura filetata in capat. Am rezolvat prin a schimba semighidonul defect, surubul ala era ruginit acolo si de un diametru foarte mic, sigur il stricam incercand sa extrag. Mersi pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.