Sari la conținut

Scoatere capete de ghidon rupte


skin_psv
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti,

 

Pacienta este un SRAD de 600. In urma unei mici cazaturi capatul de ghidon de pe partea stanga s-a rupt din surubul care il tinea, iar celalalt a fost scos pentru a fi echilibrat ghidonul. Acum am ramas in situatia care se poate observa in poze. A trecut ceva timp de atunci, asa ca surubul rupt nu cred ca va colabora prea fericit sa fie scos.

 

Ma ajutati, va rog, cu un sfat despre cum sa scot de acolo ramasitele pentru a monta unele noi. De principiu am la dispozitie scule, inclusiv un burghiu pe mana inversa pentru desfiletare la cota necesara, dar as vrea sa aflu si alte pareri inainte de a ma apuca de lucru?

 

Mersi

post-59779-0-68473800-1472818693_thumb.jpg

post-59779-0-35942300-1472818707_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de un burghiu si un BIT - TORX si un ciocan. Dai o gaura in surubul ramas in ghidon apoi introduci torxul FORTAT cu ciocanul, in acea gaura. Atentie! Gaura sa fie putin mai mica ca diametru, decat dimensiunea torxului, pentru ca acest din urma sa intre fortat in aceea gaura data. Dupa ce ai intepenit bine TORX-ul bagi gheia si scoti restul de surub buclucas.

 

La mine a mers de fiecare data, chiar si la prezoanele rupte ale masinii. Restul de surub va iesi usor pt ca nu mai sta in presiune din moment ce e rupt.

 

sau asa:

Editat de Bogdan Ştefan Penciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai demontat capul de ghidon cel bun incearca sa-l pui la loc dar fara sa-l strangi. Roaga-te sa nu fi plecat piulita din partea cealalta. Prin tractiune axiala si, in acelasi timp miscare rediala ar trebui sa iasa. Dai si tu cu niste W40 sau altceva similar. In felu asta o sa vezi ce poti face in partea cealalta. Dupa parerea mea, ce se vede in poza este o saiba in spatele caruia este bucsa de cauciuc. O rezolvare simpla ar fi sa dai afara acea saiba cu ajutorul unei surubelnite cat mai mici (saiba sta acolo pentru ca a ramas lipita) dupa care impingi ciotul de surub inauntru ghidonului. Dintr-o sarma mai zdravana faci un fel de carlig care sa incapa in gaura si, dupa ce ai dat iar cu fis-fis, iar te rogi sa se dezlipeasca cat mai usor bucsa de cauciuc de interiorul ghidonului. Poti sa ajuti la dezlipire impingand-o inauntru un pic. Daca vrei sa scoti ciotul din ghidon culci moto pe partea aia si va cadea singur. Nu cred ca faci nimic cu spirale si alte chestii pentru ca acolo este bucsa de cauciuc elastica.

Succes

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, ghidonul de srad n-are nici o bucsa interioara, n-are nimic, doar o gaura filetata... :)

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Pai bucsa aia (nu este numerotata in setul 5) cum sta in ghidon ? Capul de ghidon trebuie sa fie fixat in ceva elastic pentru a avea efect in amortizarea vibratiilor. Am avut trei motoare, am schimbat capetele la toate trei si toate au avut aceeasi configuratie, cu bucsa de cauciuc. Sunt curios ?! . Nu contrazic pe nimeni dar nu este "doar o gaura filetata".

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la sv e la fel. semighidoanele nu sunt tevi goale, ca la alte mobre. ma uitam la ea ca broasca la inundatii cand am vrut sa imi schimb capetele de ghidon si nu intelegeam cum pana mea sa scot "restul" ala de acolo, dar mi-am dat seama ca sunt doar prost :) deci da, chiar e o gaura filetata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre rusinea mea nu stiam ce semighidoane am pe motor. Asa este, sunt tevi cu capac si gaura filetata in capat.

 

Am rezolvat prin a schimba semighidonul defect, surubul ala era ruginit acolo si de un diametru foarte mic, sigur il stricam incercand sa extrag.

Mersi pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...