Sari la conținut

Yamaha XJ6N 2010 RED


just-me
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Ma numesc Catalin, sunt detinator al cat. A de 3 luni si proprietarul primei motociclete de 1 luna jumate, o Yamaha XJ6N din 2010, 600 cc, 78 CP, rosie.

Am din 2006 cat. A1/B din 2007 si insa am mers doar pe scutere in acea perioada, ulterior deloc.

Am stiut mereu ca voi merge pe un naked, avem in plan la anu sa imi iau un motor dar prin anumite circumstante s-a nimerit anul acesta sa-mi indeplinesc visul, totul a fost din scurt, 500 km dus-intors pana la Tg. Mures, cu cineva care se pricepe, vazut, verificat, placut, luat. :)

De cand am motorisca am facut urmatoarele la ea:

- schimbat caucicucul fata care era foarte uzat si imi tragea in curbe, cu un Dunlop GPR 300, de care sunt placut impresionat cum ruleaza.

- curatat kit lant, uns si reglat.

- schimbat maneta de frana si ambreiaj cu un unele short si simt ca am un control mai bun acum.

- comandat oglinzi fiindca actualele sunt foarte mici si de proasta calitate(nu sunt originale).

- semnalizari led fata-spate, momentan am montat doar spate, astept sa soseasca si cele pe fata.

- suport numar scurt sub codita, voi renunta la aripa spate.

- aparatoare lant originala(lipsea).

 

Cand am luat-o moto avea 10.900 km, aveam dubii cu privire la km, insa tehnic a fost ok, am trecut si peste faptul ca a fost trantita usor pe stanga. Ulterior am aflat mai multe lucuri care inclina spre faptul ca ar fi reali km, precum anvelopele sunt cele din fabrica, filtru de aer yamaha original neschimbat pana acum, care era destul de murdar, are kit-ul de lant original. In fine, conteaza mai putin asta, tehnic sa fie ok.

 

Urmeaza un service la furca, un schimb de ulei desi am luat-o cu uleiul schimbat, tin sa cred ca nu se impaca bine cand creste temperatura, cu ambreiajul. Cand este motorul foarte cald intra mai greu in N, daca il opresc intra imediat, sau daca o turez un pic. Acest lucru se intampla cand apa este peste 95 grade. Aici va astept cu sfaturi, mi s-a recomandat sa pun un ulei mai vascos in prima faza.

 

In prezent are 12.200 km, circul cu ea in weekend si seara ocazional, stau in Bucuresti insa nu o folosesc de zi cu zi, precum mers la munca si etc. Prefer sa fac km in exterior.

 

Ca echipament am mers pe geaca textil SPIDI, protectii genunchi SPIDI, Casca Suomy Halo Class, manusi ICON piele. Urmeaza niste cizme, cred ca XPD.

 

Multumesc si asfalt uscat!

 

post-7244-0-65537300-1473246892_thumb.jpg

post-7244-0-17621400-1473246936_thumb.jpg

Editat de just-me
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s ar zice, pics or it didn t happen!

» Post actualizat in 07 Sep 2016 11:17

Si au aparut si pozele la editare. Sa o stapanesti sanatos :)

Zici in postare de echipament...poza doi, tu esti, la pantaloni scurti?

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde din tg mures?

De la o persoana ce mai detine o Honda, lucreaza undeva la un depozit de materiale la marginea orasului. Eu am gasit-o pe net.

Cum s ar zice, pics or it didn t happen!

» Post actualizat in 07 Sep 2016 11:17

Si au aparut si pozele la editare. Sa o stapanesti sanatos :)

Zici in postare de echipament...poza doi, tu esti, la pantaloni scurti?

Eram sigur ca mi se atrage atentia :), asa este, in afara de casca totul a venit pe comanda si pur si simplu nu am avut rabdarea sa nu merg cu ea in primele zile, insa am fost foarte atent. Multumescc la fel! Editat de just-me
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul de fata imi lipsesc ghetele/cizme, cred ca o sa merg pe cizme pentru o protectie mai buna, mai ales ca merg mai mult in afara orasului. De un animal pe sosea mi-e si mie teama cel mai mult.


» Post actualizat in 07 Sep 2016 11:36
More pics! Am uitat sa precizez ca o tin in parcarea subterana a unui bloc!

post-7244-0-51281400-1473248038_thumb.jpg

post-7244-0-77541600-1473248060_thumb.jpg

post-7244-0-17898400-1473248129_thumb.jpg

post-7244-0-00077400-1473248155_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La N se mai intampla sa iasa mai greu.eu opresc motorul si dupa scot la rece f usor,sau din mers una cate una daca e semafor etc.

Da, la semafor ma enerveaza, din 1-a in N intra mai greu cand este foarte cald motorul. O sa incerc cu uleiul, ca oricum nu stiu ce a pus vechiul propritar, stiu doar ca era nou, roz si parfumat. Cunosti moto din Tg Mues?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu doar ca era nou, roz si parfumat.

Mo®tul 7100 :) Incearca bel-ray la urmatorul schimb sau pana atunci regleaza cablul de ambreiaj un pic si vezi si tija cum e. Eu nu am avut probleme cu acest tip de ulei (motul), indiferent de mobra, insa altii de pe aici s-au plans.

 

Sa o stapanesti sanatos si.. .da folia jos de pe casca :D

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motoreta, sa o stapanesti sanatos!

 

Multumesc frumos!

 

Mo®tul 7100 :) Incearca bel-ray la urmatorul schimb sau pana atunci regleaza cablul de ambreiaj un pic si vezi si tija cum e. Eu nu am avut probleme cu acest tip de ulei (motul), indiferent de mobra, insa altii de pe aici s-au plans.

 

Sa o stapanesti sanatos si.. .da folia jos de pe casca :D

 

Au mai umblat la cablu de ambreiaj baietii de la service insa fara succes, la tija nu s-a umblat, o sa caut in manual cum se face. Am dat folia jos la casca, tocmai o luasem :) Multumesc, de urari.

Bel-Ray FTW. 15w50.

Salut, pe Bel-Ray mi s-a recomandat sa merg si cred ca asa am sa fac.

 

Inca o chestie ciudata cand e motorul cald si intra mai greu in N, in a 1-a cu ambreiaju apasat la maxim, tot da sa plece foarte usor, sper sa se rezolve din schimbarea uleiului, la rece nu patesc asta.

» Post actualizat in 11 Sep 2016 18:35

Dupa un drum mai lung in weekend, am spalat-o si i-am facut un mic detailing!

» Post actualizat in 25 Sep 2016 08:12

Gata, am schimbat uleiul cu Silkolene 15w50, s-a simtit o inbunatatire in schimbarea treptelor insa problema s-a rezolvat prin desfacerea ambreiajului, reglaj, repozitionarea a doua placi care erau puse invers. Acum totul este ok si nu mai am probleme nici cand temp sare de 90 grade. Totul s-a rezolvat prin baietii de la Grant Service!

post-7244-0-35908000-1473618856_thumb.jpg

post-7244-0-53689400-1473618871_thumb.jpg

post-7244-0-75924400-1473618890_thumb.jpg

post-7244-0-73560400-1473618922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sa o stapanesti sanatos,am si eu un diversion f din 2010 cu 10.000 km,...iti dai seama usor de km,in 10.000 discurile de frana arata ca noi,manerele la fel,pinionul si lantul nu au joc aproape deloc.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...