Jump to content

george05

Super Membru
  • Posts

    7,031
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    baia mare
  • Motocicleta
    YZF R1-Gremlin, KTM 690 SMC R
  • Numar Moto
    2 x ZRO
  • Club
    NU,multumesc...

Recent Profile Visitors

5,634 profile views

george05's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Mda... Le-am cautat și eu de mi-au sărit urechile și m-am saturat. Nu am găsit nicăieri pt 690ul meu, dedicate. Doar pt cel pre 2019 dar din câte știu nu e la bascula. Dacă cineva știe apreciez și eu un eventual pont. Tekmo aveau, dar carbon, la aprox 200eur. Eu as fi interesat de plasticareala. https://www.tekmo-italy.com/en/product/swingarm-carbonfiber-guard-husqvarna-ktm-701-690/ Găsisem pe yt un tip care spunea ca cele pt exc 520(sau 500,nu mai rețin) se potrivesc pana aproape de ax, acolo un pic de decupat, și gata. Dar nu mai găsesc filmarea. Nu era mare brânză iar protecțiile respective costau puțin.
  2. Domnule Luigi Vicol, tin sa va atrag atentia ca eu mi-am exprimat doar nedumerirea asupra veridicitatii acestui anunt, in contextul in care in Octombrie 2020 am fost personal sa vad acel motor, apoi in Aprilie 2021 aceeasi persoana scoate la vanzare un motor similar dar cu alt an de fabricatie (da, daca se confirma ca este alt notor atunci recunosc, greseala mea!). Copy-paste din postul lui @Fafane. E simplu de înțeles pt toată lumea ce scrie negru pe alb fără interpretări personale, ma gândesc. Știi ce se spune despre persoanele orgolioase @l.u.v? Ce labareala și aici ieftina și plina de ifose, protectorii dreptății și infatuare.
  3. Înseamnă că eu am avut ghinion. Vorbisem acum 2 ani cu el sa iau moto nou, abia avea chef să scoată doua vorbe, sictirit nevoie mare. În cele din urma a spus ca verifica la importator și ma sun în maxim 3 zile. Nici vorba de vreun telefon. Am sunat eu după o săptămână, a răspuns, și când și-a dat seama cu cine vorbește m-a fugărit ca e prins și ma suna înapoi.
  4. Blanaaaaa! Tuicometru undercover.
  5. Lasă mah ca știe Methodul tot(bine,nu e numai el) ce înseamnă humerus fwutut, mana mai scurta, tensiuni inegale în corp datorita acestui fapt,perioada de pauza competițională la vârf, etc etc etc. Nici nu vreau sa ma gândesc ce ar înseamna ca MM sa reușească ce zic unii pe aici:și-ar ridica fiecare câte o statuie în mărime naturala la putica goala în centrul satului în care locuiește fiecare. Oare numai eu observ în într-un post Methodul zice ca MM revine la forma maxima și în altul ca la o forma mult mai slaba? Bine, irelevant detaliu pt ca in bele căzuri zice ca ii rupe pe genunchi pe restul.
  6. Asta și Phillip Island...ce locații incredibile. Frumos și desenul, pare cursiv.
  7. Eu sunt sănătos cu spatele dar am avut o perioada de dureri din cauza tenisului meu. Pe SM nu ma durea deloc, doar după ce ma dădeam jos. Cursa lunga a suspensiei plus restul geometriei zic eu ca e pro-cei cu probleme la spate. Am făcut un test pe un mt09(nu sp) și sincer nu cred ca e ok pt spate bulit. Cursa scurta la amortizor, poziție dreapta, poc poc șocuri în coloana. Dar vezi tu.
  8. Cu plăcere, oricând. Încă un PS... Merita banii o asemenea jucărie doar dacă o iei fix pt asta, o jucărie care-ți produce o stare de bine, zâmbete de-ți crapă obrajii și distracție în permanenta de la 10kmh. O jucărie cam scumpa dacă e sa gândești 100% rațional. Dar nah, e moto, irationalul și sufletul primează.
  9. Man, sincer... Acum după 2 ani de la achiziția 690-ului meu, spun sincer ca da. Eu personal am tot cautat un sh pana în 7000eur(ori 690 ori 701,nu conta). Și nu am găsit nimic pe placul meu la vremea aceea. Ajungeam în zona a 8k cu el acasă. Pai, am mai pus ceva bănuți și l-am luat de nou. La 6-7k un 690 sau 701 nu cred ca se găsește acum (întreg și complet funcțional, ne abuzat animalic). E prea mica diferența reala între 690/701 sh și nou ca să primeze un sh. E doar părerea mea dpdv financiar și rațional. Nu înseamnă că am și dreptate. PS:familia Biriș m-a ajutat/asistat/consiliat timp de vreo 3-4 luni în vederea achiziției unui SM sh din Italia. În tot acest timp doar unul a fost la preț super bun, dar s-a dat în 2 zile de la postarea lui pe internet. Poate ca acum, la 2 ani buni după apariția 690-ului sau 5 de la apariția 701-ului sa fie mai multe pe piața la preturi bune.
  10. Eu pe Shark RSR2 și pe Shark RACE R PRO CARBON, am reglat vizierele fără nici un eveniment nefericit. Viziera nu mi se pare a fi casanta deloc,în schimb locașul în care întra șurubul de reglaj, DA. Cu ambele căști am făcut peste 50k km combinat și singura data când am reglat viziera a fost când am cumpărat fiecare dintre căști. Noroc.
  11. @Mariusik85 absolut adevărat! Se întâmplă, nu e drama. Pe mine ma amuza doar cei ce dau atâta importanta, atenție, timp unui accident moto care e absolut "normal". Plm... Mergi pe moto, auto, camion, shit happens.
  12. Mda... Cotețul meu de mașină a fost nenorocit de gheata acum vreo 2 ani. De stunci puteam "să-mi dau dauna totala pe RCA-ul" altora cel puțin de 2 ori/zi pe acest considerent:se uita daca vine ceva, se uita în ochii tai și pleacă. Și la noi aici în zona, nu pleacă iute, ci asa, "pe întins". Din fericire am simțul autoconservarii mult prea dezvoltat și nu ma lasă să întru în plin în câte unul. Eventual să-l și fac pachet. @Mariusik85 In cazul de fata, pana și eu care în general "arunc cu noroi" în motocicliștii "rachetă sol-sol", consider ca șoferul mașinii a greșit. Lasă partea cu "ne asumam" de-o parte zic eu, aia e pt kinderi.
  13. Uite @easy ride on! ca exista și motociclete care nu se împrăștie la impact. Ce chestie, așa-i? Să rămână fără ochiul cu care NU s-a uitat ar fi mai potrivit.
  14. Prostia și domnia întotdeauna se plătesc. Da, corect asa e. Pe fata am S21F și pe spate S21R. Plm s-a uitat pe spate pana acum. Ca doar nu ma uit în urma. Bun. Învățăm cât trăim. Indicele R și F, uitându-mă pe site-ul bridgestone sunt indici de montaj. Bun. Niciodată în 18 ani de motorit nu m-am uitat la acest aspect, pt ca întotdeauna cumpăram set. Nah... Învățăm. Deci s22 va fi următoare anvelopa. Măcar mi-am învățat lecția. Un mic detaliu. Acum 2 ani la lansarea modelului meu de moto, Bridgestone+KTM făceau reclama noii anvelope gândite special pt SM. De acolo a rămas și ideea mea cu S21 SM... F sau R. Gata, s-a saturat portocala sa stea în garaj. Pe margine zăpadă, pe drum sare, dar postocala se simte bine. Și ceva macadam light. Sa mergi pana undeva pe vânt frontal, not cool... Sa prinzi acolo curbe curate și fără trafic, cooool. Și-am găsit și o cariera libera. Interesanta zi.
×
×
  • Create New...