Deyu Tzu Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Buna seara Se pare ca imi curge ulei cat motocicleta este peste 5000-6000k de turatii.Nu inteleg din ce cauza poate fi ce trebe facut am desfacut(capacul acela am pus garnitura si lam pus la loc). Are cineva idee de ce picura? astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Mai exact pe unde curge ? Si mai exact ce ai desfacut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Răzvan Drăgoi Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 mie de exemplu, la un bandit de 400, imi arunca ulei pe la intinzatorul de distributie(pe langa capac). si se prelinge pana imi ajunge pe levierul de schimbat viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Buna seara Se pare ca imi curge ulei cat motocicleta este peste 5000-6000k de turatii.Nu inteleg din ce cauza poate fi ce trebe facut am desfacut(capacul acela am pus garnitura si lam pus la loc). Are cineva idee de ce picura? astept raspuns Daca curge pe sub capac si mai ales dupa ce ai schimbat garnitura, inseamna ca ai suprafata de contact intre capac si bloc deformata . Poti remedia cu silicon de calitate ( de ex. Victor Reinz ) . Daca curge pe langa o piesa mecanica atunci la fel ai o problema cu o piesa de etansare de exemplu , sau cu " aerisirea de la carterul motor " , adica este obturata/inbacsita si se creaza presiune in carter . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deyu Tzu Postat Septembrie 14, 2016 Autor Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Mai exact pe unde curge ? Si mai exact ce ai desfacut ? Poi am desfacut (pe partea dreapta chiar dupa ambreaj , se scurgea antigelu pe acolo)prima oara am crezut ca antigel imi curge dar se pare ca este ulei. Editat Septembrie 14, 2016 de Deyu Tzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Vezi ca marianv are dreptate, se aude fff prost, ma gandesc ca ai deschis capacu de la pompa, motorul ala are alte hibe pe langa o garnitura uzata, in filtru de aer nu ai ulei ?. Mergi cu el la un mecanic sa il verfice tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deyu Tzu Postat Septembrie 14, 2016 Autor Share Postat Septembrie 14, 2016 bre nene, in ce hal se aude motorul ala! ) crede-ma, faptul ca iti curge ulei e cea mai mica problema... du-l la mecanic ca e mai bine, lasa prostiile si mecanica din curte... Nu e mecanica de curte.... Nu eu am schimbat garnitura am chemat pe unu care se pricepe.La ce prostii te referi? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Vezi ca ori ai relantiul fooaaarte mare ori era socul tras jumate. Relantiul la motorasul ala tre' sa stea la 1250 rpm. Si da! motorul ala suna groaznic. E ceva foarte in neregula pe acolo. Editat Septembrie 14, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.