john17 Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 E din plastic, mecanicul sigur are capul tare, nu e pont... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 1, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2016 E din aluminiu admisia .Azi am pornit masina.La rece se distinge vag bataia.Compensatorii nu au batut,deci au ramas incarcati.Am ulei 5w30 in motor.La relanti nu bate decat foarte putin,dar in turatie acum bataia creste in intensitate.A mai vazut-o si auzit-o un alt mecanic si a zis ca o axa cu came posibil sa aiba o uzura mica.O sa merg in Constanta la un service azi sa vedem ce zic si cei de acolo. » Post actualizat in 02 Nov 2016 20:21 Mda...am fost la o reprezentanta si tot bateau campii mecanicii.M-am intors la fel de dezamagit.Masina merge si are o mica bataie.Ce mai conteaza...o sa merg cu ea asa pana o sa crape sau expira asigurarea si dupa aceea o sa-i schimb motorul.Pana atunci in timpul liber o sa imi aranjez garajul si ma apuc de mesterit.O sa imi mai iau cateva scule,ma documentez,informez,o sa mai stau pe langa un mecanic batran...asta nu are timp de lucrari mari,dar stie meserie.O sa desfac motorul din toate oasele,o sa mai iau unul in stare foarte buna si o sa le mador,compar piesa cu piesa.Iarna e lunga,timp liber am destul,am gasit motoare la 2-300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Pai nu tocmai pentru iarna ai nevoie de masina?... Oricum, tine-ne la curent, defect de tip "twilight zone"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 4, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2016 Este un cabrio si il folosesc in sezonul cald.Pt iarna folosesc alta masina.La pornire dimineata nu se aude nimic:compensatorii fiind noi sunt incarcati si nu bat.Dupa 30-40' incepe sa se auda discret o bataie...bataie care de aceasta data creste odata cu turatia.O sa am de lucru peste iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Este un cabrio si il folosesc in sezonul cald.Pt iarna folosesc alta masina.La pornire dimineata nu se aude nimic:compensatorii fiind noi sunt incarcati si nu bat.Dupa 30-40' incepe sa se auda discret o bataie...bataie care de aceasta data creste odata cu turatia.O sa am de lucru peste iarna schimba uleiu opelu pap e subtire.Crede-ma bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 schimba uleiu opelu pap e subtire.Crede-ma bafta Traducere in limba romana nu avem? Emy, numai tu sti cum se aude bataia aia, daca e ascutit sau nu sunetul, din ce zona vine... pe net doar ne dam cu presupusul.. Dupa tot ce ai zis despre mecanicii "meseriasi"nu m-as baza pe masuratorile lor si pe faptul ca n-au montat ceva gresit, eventual cu piese ramase in plus. Nici n-as sti pe cine sa-ti recomand... singurul om bun, bun pe Opel, pe care-l stiu, e Ilie bau-bau (da, suna amuzant, dar e cel mai bun pe Opel si BMW), dar nu am mai vorbit cu el de ceva ani, nu stiu daca mai e in tara, unde mai are garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 5, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2016 Uleiul este schimbat de 500km.Este sintetic si prefer sa merg cu ulei bun chiar daca consuma un pic.Oricum schombul acesta este de sacrificiu pt ca o sa fac doar cateva sute cu el si apoi schimb motorul.Dupa 200000 km cu acest ulei pe gpl la cielo la schimb uleiul era curat,motorul mergea f bine si fara interventii,consum de 200-300 ml la10kkm.Geo vrei sa-l auzi cand mai ajung prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 Daca am timp, da, sigur. Nu ca as fi eu mecanicul expert, dar macar de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 5, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2016 Am pornit masina si am fost extrem de atent:nu mai este bataia din admisie care se auzea initial.A fost mai mult ca sigur din clapetele de directionare-repartizare din admisia de aluminiu.Nu erau rupte,dar undeva frecau metal pe metal.Niciun mecanic nu si-a dat seama de acest aspect.Doar datorita lui Geo si inca un user am descoperit.Motorul era desfacut deja,deci "raul"era facut.Cu aceasta ocazie am schimbat cureaua la distributie(avea 15kkm,dar 4 ani vechime) si am verificat supapele si refacut scaunele celor de admisie,am schimbat tachetii carora oricum le pusesesem gand rau si am verificat cum a mers motorul dupa segmentare.Manopera nu am mai platit cum stabilisem initial,ci 75% in care am avut inclus si spalare int-ext si manopera la un schimb ulei.Am identificat eu bataia:la pornire nu bate nimic,dar dupa cateva zeci secunde apare o bataie exttem de discreta care creste direct proportional cu turatia.Pare sa fie o axa cu uzura extrem de mica sau un compensator hidraulic ce are joc extrem de mic in locasul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 E posibil sa fie un tachet cu joc in chiulasa, scapa presiune uleiul pe langa el. Si nu prea ai ce sa-i faci, doar inlocuit chiulasa. La axa nu stiu ce sa zic... daca nu e nimic vizibil, nu cred ca e o uzura care sa duca la batai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 12, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2016 Am luat un stetoscop medical si am ascultat sistematic motorul.La pornirea la rece dupa 5-6 zile de stationare un tachet bate o secunda imediat dupa pornire.Se incarca si dupa aceea nu mai bate.Motorul merge apoi 25-30' fara vreo bataie,dar dupa acest timp la relantibse aude slab,dar creste direct proportional cu turatia.Nu se aud axele sau camele,nu tachetii.Nu se mai aude admisia.Se aude altceva.Greu de spus insa ce.O sa mai fac un test de compresie si un test de presiune ulei.Deocamdata masina stationeaza.Geo...un nr de contact in privat in pm te rog.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Am luat un stetoscop medical si am ascultat sistematic motorul.La pornirea la rece dupa 5-6 zile de stationare un tachet bate o secunda imediat dupa pornire.Se incarca si dupa aceea nu mai bate.Motorul merge apoi 25-30' fara vreo bataie,dar dupa acest timp la relantibse aude slab,dar creste direct proportional cu turatia.Nu se aud axele sau camele,nu tachetii.Nu se mai aude admisia.Se aude altceva.Greu de spus insa ce.O sa mai fac un test de compresie si un test de presiune ulei.Deocamdata masina stationeaza.Geo...un nr de contact in privat in pm te rog.Multumesc. auzi... de cate ori ai dat chiulasa aia jos ai schimbat garniturile de pe evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Nu are legatura acea garnitura.aia e bataie de bolt mai mult ca sigur cum se incalzeste se dilata si bate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Cine se dilata, boltul? Bataia de bolt isi schimba usor tonalitatea la accelerare/decelerare, dispare sau se atenueaza anuland cilindrul in cauza (scoasa mufa injectorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Nu are legatura acea garnitura.aia e bataie de bolt mai mult ca sigur cum se incalzeste se dilata si bate ej nebuun, o groaza de tamplari au umblat in motorul ala si te-ai trezit tu sa-i pui diagnostic pe internet . eu nu inteleg daca "bataia" e asa greu de auzit, se lasa capota, se baga benzina si se merge cu atelajul pana crapa sau nu crapa (tm Hagi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Stiu! pareri inutile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Poate avea legatura garnitura.. daca are o mica scapare de gaze, poate suna ciudat. Doar ca sunt atat de multe posibile cauze, unele minore de nu-ti vine sa crezi (gen un surub nestrans), incat nu are rost sa le ia pe toate la rand, dandu-i sfaturi pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Tamplarii, astia sunt cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 13, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2016 Acum sunt convins ca e vina lor pt aceasta bataie.Am dat jos chiuloasa o singura data.O sa merg pana crapa-bataie de bolt?Greu.Am verificat cu mana mea si sunt fixe,parca prea fixe-zici ca sunt sudate. » Post actualizat in 19 Nov 2016 08:49 Ieri am scos masina vreo 120km.Am mers 80-90 si apoi un varf de 4500 ture.Am fost cu masina la cel care mi-a verificat chiuloasa si i-a refacut scaunele la supapele de admisie.A zis ca motorul merge foarte bine si bataia este din admisie absolut sigur.Deci ma pot linisti si bucura ca pe langa gaura din buget am ramas cu un motor de rezerva complet,alternator,electromotor,bobina,admisie,ambreiaj complet.Cu aceasta ocazie am schimbat distributia si compensatorii hidraulici carora oricum le pusesem gand rau si am verificat cum a functionat motorul 10000km dupa segmentare cu ulei Motul 5w40 xclean,am verificat chiuloasa si marit compresia(prin rectificare scaune admisie).Si cel mai mare castig este experienta:am invatat sa schimb distributia si sunt pe cale sa invat si sa umblu in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 4, 2018 Autor Share Postat Februarie 4, 2018 Am mers un an cu motorul asta si in plina forja pe autostrada la viteza mare si-a dat duhul.Au cedat prezoanele de la biela nr 3 si a facut prapad spargand si blocul motor.Nici in ziua de azi nu am aflat motivul bataii.Timp de un an insa am invatat mecanica:mi-am luat scule,am citit si invatat mecanica.Truse,dinamometrica si un motor identic desfacut din toate piesele.Motorul l-am schimbat cu altul care se aude bine.L-am desfacut si pe cel spart:si-a dat duhul pt ca ultimul"mecanic" nu a folosit dinamometrica si a strans capacul bielei prea mult intinzand prezoanele.Am mers asa 13000km.Sm invatat cateva lucruri:nu lasa ciobanii sa umble in motorul tau.L-am intrebat de ce nu foloseste cheia dinamo...si a zis ca nu stie!I-am zic ca nici eu,dar stiu sa dau cu ea ca e grea si se muleaza bine.Cand ma vede se ascunde...macar am invatat un pic de mecanica auto...prea ma intzepam cu pixul la birou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Acolo ori a fost uzura la cuzineti/maneton, ori s-au schimbat capace intre ele, ori n-a avut ungere etc. Nu prea cred ca s-au intins suruburile de la strsns, a batut lagarul ala pana a cedat elementul cel mai slab. Nu ca i-as lua apararea dorelului, banuiesc ca de masurat nici nu s-a pus problema, e mai complicat decat sa umbli cu o dinamometrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 5, 2018 Autor Share Postat Februarie 5, 2018 Uzura nu stiu cata a fost-inainte de a crapa pe calduri mari la ralantiu se aprindea becul la ulei.Posibil sa fii schimbat capacele la biela intre ele,dar si de suruburi a tras mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Uzura nu stiu cata a fost-inainte de a crapa pe calduri mari la ralantiu se aprindea becul la ulei.Posibil sa fii schimbat capacele la biela intre ele,dar si de suruburi a tras mai mult. Daca se aprindea becul la ulei la relanti motorul era praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Daca se aprindea becul la ulei la relanti motorul era praf. Nu neeaparat. In primul rand vibrochenul balboteaza in ulei la ralanti ... poate fi vinovat chiar presostatul de la ulei. Dealtfel pompa de ulei poate fi vinovata sau alt tip de ulei decat cel recomandat de opel pt motorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) Nu neeaparat. In primul rand vibrochenul balboteaza in ulei la ralanti ... poate fi vinovat chiar presostatul de la ulei. Dealtfel pompa de ulei poate fi vinovata sau alt tip de ulei decat cel recomandat de opel pt motorul ala. Ai scris numai tampenii. Voi, cei care habar nu aveti de mecanica ar fi bine sa nu mai postati pe aceasta arie decat ca initiatori de topicuri pt probleme de service. In rest, tineti-va habarnismele acasa ca le bagati prostii in cap altora care va iau tampeniile drept informatii bune. Editat Februarie 5, 2018 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.