Adi_RS Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 (editat) Salut, Am deschis acest topic deoarece vreau ca din vara sa trec si eu in categoria "off-road" (momentan Aprilia RS 125). Dupa cateva cautari am hotarat ca un KTM lc4(2004+) ar fi potrivit dar...nu stiu ce versiune este mai utila,enduro sau supermoto..avand in vedere ca o voi folosi si in oras . Astept raspunsuri Editat Ianuarie 5, 2007 de Adi_RS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 am incercat sa ma abtin dar..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_RS Postat Ianuarie 5, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2007 am incercat sa ma abtin dar..... trebuie sa apara la fiecare topic cate unu care nu se poate abtine... am specificat ca astept sfaturi fiindca sunt incepator si nu am avut contact cu acest gen de motoare pana acum...dar vad ca nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Vrei supermoto -----> roti supermoto -----> asfalt, sosea mai pune si putin drum forestier, dar fara noroi. Din cate stiu eu circuitele de SM sunt compuse din 70% asfalt si 30%offroad. Offropad uscat nu mocirla Legat de optiunile lui Adi_RS, incearca intai sa te dai si pe un enduro, si vezi diferenta. Intre RS si Endruo e diferenta foarte mare la pilotaj. Iar cat despre SM depinde foarte mult de modul in care te dai tu. Daca esti agresiv in stiluol de condus, clar SM e idel in oras. La partea de enduro pot altii sa iti dea mai multe sfaturi care cunosc mai bine problema decat mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 salut adi, stai linistit, multa lume cauta ceea ce cauti tu... cu siguranta te-ai exprimat gresit. daca ai vrut sa spui ca doresti ceva care sa se impace bine si pe strada si pe coclauri, atunci ai postat unde trebuie. baietii o sa te ajute cu alegerea motocicletei. sper ca am inteles bine, pt. ca eu sunt mai incepator decat tine (inca n-am nici un km pe motor inafara de cei facuti la scoala). eu am optat pentru BMW f 650. sunt multe optiuni aici: KTM 640 adventure, transalp, kle 500, aprilia pegaso etc.... depinde ce vrei sa faci. succes si sper ca cei mai experimentati sa te ajute mai mult decat mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_tm Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 un enduro e mai potrivit pt strazile noastre{plus ca daca le vrei pe amandoua poti adauga o pereche de roti pt supermoto si cand te saturi de enduro schimbi doar rotile} Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Ai dreptate, dar eu nu as baga prin pietroaie si nisip o pereche de ,,piloate", as merge doar pe sosea virajata. Daca nu intri si ,,in natura" ce rost mai are ? Imagineaza-te ca urci o panta acoperita cu iarba, cu niste roti supermoto ! Bafta ! Petrica, sunt mai multe profile pt caucioacele de SM. nu te gandi numai la slick-uri. Si cum am spus, circuietele de SM au o portiune de dealuri cu pamant. DOAR PAMANT, nu tu nisip, iarba, sau mocirla. Restu e asfalt. Cat despre mersu pe nisip ai nevoie de un cauciuc pe spate cu un profil destul de ciudat: are cateva profile transversale in forma aproximativ de lingura, si astea sunt bune numai la nisip de genul dunelor sau desert. Dar deja ne abatem rau de la topic. Concluzie: Un Enduro cu 2 seturi de roti e cel mai potrivit pentru cei care se dau atat in oras cat si la teren si nu se gandesc sa faca drumuri lungi. Un enduro cu o capacitate de pana in 600 CC iti faci treaba cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 vrei sa incepi endureala cu LC4? e ca si cum ti-ai dori sa incepi motociclismul cu o hayabusa. ia-ti si tu un DR de 125 sau ceva mai mititel si usor...nu f puternic...si dupa vreo 5000 de km pe coclauri gandeste-te la ceva mai mare. LC4 e pentru premianti ai nevoie de multi km ca sa pilotezi asa un avion....mai intai rupe-ti capu' cu ceva mai mic, apoi schimba vreo 2-3 drujbe si daca te descurci si simti nevoia de mai multa putere ia-ti ceva in genul KTM-ului LC4. cred ca e cea mai proasta alegere pentru experienta ta pe munti (experienta cu care nu te prea te poti lauda din cate am inteles). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.