TNG Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Ignora primul desen revin cu altul mai in detaliu » Post actualizat in 25 Nov 2016 17:01Gata..aceleasi instructiuni pe firul marcat in imagine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 25, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2016 ok.o sa incerc maine.mersi mult. » Post actualizat in 28 Nov 2016 10:45Asta e tot ce am.nu sunt numerotati pinii,nu am culoarea orange/white.maine (marti) ajunge noul contact il montez si vad rezultatul.» Post actualizat in 02 Dec 2016 14:27cu noul contact si problemele au disparut rand pe rand.multumesc din suflet tuturor,dar totusi mai e o problema.imi arde sigueanta de 30A de sub sa.ce e de facut in cazul asta?multumesc mult inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Cred ca ai facut mai multe 'tatonari' decat trebuia. Ti-am explicat ca este contactul cu cheie, iar schema cu circuite/conexiuni de mai sus este evidenta. Cand ti se da 'o formula de lucru' de la cineva care cunoaste domeniul, mergi pe ea, altfel te pierzi in amanunte. Dupa cat timp ti se arde siguranta fuzibila de 30A/cu aproximatie? Sigur nu ai un conductor de plus/activ, din verificarile tale, ratacit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Decembrie 2, 2016 Autor Share Postat Decembrie 2, 2016 Referitor la schema de mai sus nu am gasit acel fir in alea 2 mufe de la cdi.am doar ce se vede in poze.iar siguranta de azi s-a ars dupa ce motorul a ajuns pe la 72-74 de grade,am facut cu el cam 5-600m si s-a ars.ca timp undeva la 5-8 minute estimez eu ot ca nu eram pregatit ca iar se va arde acea siguranta.iar rest sau fire neizolate nu exista.daca ini puteti spune ce trece prin acea siguranta ca si consumatori sa ii pot verifica ar fi minunat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Te rog sa urmaresti cu atentie! Daca se topeste dupa 7-8 min. nu este un scurtcircuit in insatalatie, este o incalzire a fuzibilului generata de cresterea curentului care strabate fuzibilul. Aceasta sig. de 30A face legatura intre PLUS accumulator si contactul cu cheie, practic este alimentarea generala si cumuleaza toti curenti consumatorilor. Variante de lucru: 1. Suportul sigurantei de 30A/ port-siguranta este slabit, oxidat si se produce o incalzire de contact rezultand ardere/topirea sigurante.Verifica, strange, curata, etc!.Monteaza o alta siguranta de 30A, te rog citeste cu atentie valoare care este inscriptionata pe siguranta, foloseste o siguranta calibrata si de calitate. 2. Sistemul de generare-regularizare tensiune este defect, mai clar alternatorul sau releul regulator de tensiune(RRT), unul sau ambele defecte. Masoara tensiunea la acumulator cu un voltmetru de curent continuu, la 5000 rot/min trebuie sa indice o tensiune cuprinsa intre (14-14,8) V, valoarea normal este 14,5 V c.c , sau 14,2-14,3 V cu lumina de intalnire in functiune. Verifica starea conectorului RRT cu alternatoru/statorul, daca sunt urme de topire, deformare, oxidare, etc. Lucreaza intr-un mod corespunzator la ce ti-am scris, si apoi vedem urmnatoarea etapa. Numai bine, Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Decembrie 3, 2016 Autor Share Postat Decembrie 3, 2016 pfoai.in urma cu ceva timp am scgimbat un motor cu instalatie electrica cu multe acareturi pe langa el noi pentru mine.cu asta a invatat engleza cautand sfaturi si idei.acum cu asta invat i electrica,respectiv electronica. o sa iau pasii rand pe rand si revin cu informatii,multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Lasa limba engleza! Incearca sa te exprimi corect in limba romana! Ai una sau doua greseli de scriere in fiecare propozitie sau fraza. Nu mai vorbesc ca dupa punct incepi scrierea cu litera mica, cratima este inlocuita cu punct, iar de virgula ce sa mai zic... Generatia Facebook. In fine, rezolva ce este mai sus, si vreau sa te vad la urmatoarea postare :hug:atat din punct de vedere tehnic/electric, dar si gramatical. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Valentino... ai pus-o! Asta te lasa "corijent la limba romana" (saracu' Minulescu)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Vali, nu-l lua in seama! Rata de promovare pe acest forum este de 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Decembrie 3, 2016 Autor Share Postat Decembrie 3, 2016 Nu e vorba de luat in seama.incerc sa nu ma abat de la subiect,am cerut o parere pt o problema,mi-au fost date niste indicatii,o sa le urmez in continuare si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Nu e vorba de luat in seama.incerc sa nu ma abat de la subiect,am cerut o parere pt o problema,mi-au fost date niste indicatii,o sa le urmez in continuare si cam atat. Corect ! Urmeaza instructiunile pe care ti le-am dat, apoi posteaza rezultatele! Avem un obiectiv, trebuie sa remediem defectiunea ca sa ai motorul gata pentru primavara 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Decembrie 4, 2016 Autor Share Postat Decembrie 4, 2016 (editat) Multumesc din suflet pentru sustinere si ajutor Editat Decembrie 4, 2016 de Valentino Vali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Multumesc din suflet pentru sustinere si ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Decembrie 6, 2016 Autor Share Postat Decembrie 6, 2016 Dupa cum ziceam am revenit.siguranta nu se arde degeaba,mai nou nu se arde deloc.pana acum sa am loc la sigurante tineam roata fata dreapta sau putin spre dreapta.ieri vrand sa plec de pe loc trebuia sa iau dreapta maxim.prima data am ramas fara curent,iau si pun contact am din nou curent,asa de vreo 2 ori.intr-un final am vazut ca 2-3 fire din spstele farului jumulite de un obiect ascutit ca di cum a vrut sa le dezizoleze.nu e urma de soarece.deci momentan moto e functionala sper sa se mentina asa.mai trebuie fusa la mecanic ca se aude distributia darvin rest e ok.multumesc din suflet tuturor pt ajutor si sper ca problemele sa inceteze. » Post actualizat in 06 Dec 2016 06:56 Nevastamea insarcinata fiind e mai bucuroasa ca mine ca merge moto deoarece nu ma mai vede mereu nervos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Sa vezi la nastere, bucurie mare pe cel mic ca ai avut motor functionabil si mama nu a fost stresata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Decembrie 6, 2016 Autor Share Postat Decembrie 6, 2016 Valentino vali sunt,da-ti un semn pe facebook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 17, 2016 Share Postat Decembrie 17, 2016 Valentino vali sunt,da-ti un semn pe facebook Poti posta aici pe sectiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.