Sari la conținut

Pop Mihai Lucian

Membru
  • Număr conținut

    282
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Pop Mihai Lucian

  • Rang
    Incepator

Metode de contact

  • Yahoo
    popmihai2000@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TM
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    xf 650
  • Numar Moto
    1

Informații profil

  • Motociclete detinute
    eliminator 250
  • Interests
    who's motorcycle is this?

Vizitatori Recenți Profil

87 citiri profil
  1. Pop Mihai Lucian

    La multi ani, ROMANIA!

    La multi ani Romania, la multi ani dragi romani!
  2. Pop Mihai Lucian

    Recomandare pick-up pentru moto

    Iveco 4x4? Cabina dubla, platforma, garda la sol....
  3. Pop Mihai Lucian

    Vand Kawasaki EN500 CUSTOM BOBBER

    Probabil cristosul e sincer s-a vandut la REMAT. Nu mai aruncati cu pietre.
  4. Pop Mihai Lucian

    Motocicletă pentru un începător

    Un motor racit pe aer e gandit altfel din start, nu e motor racit cu apa si radiator lipsa. Am frecat pe coclauri freewindu pe canicula de am zis ca fac soc termic si motorul nu a avut nimic.
  5. Pop Mihai Lucian

    Accident mortal in Voinesti, Dambovita(17.09.2018)

    Nu e filozofie, e realitate. Si aia care nu peicep ar trebui sa nu isi ajute copii la teme. Mai mult rau le fac. In plus poti sa crapi si la viteza mica cu bicicleta. Dai cu capul, sucesti gatul, asta e.
  6. Pop Mihai Lucian

    Accident mortal in Voinesti, Dambovita(17.09.2018)

    Faza asta cu se aduna sau nu e foarte simpla dar nimeni de aici nu gandeste din prisma forta =masa x acceleratia si orice problema ce implica miscare trebuie sa siba un punct de referinta. Forta impactului la masini cu masa egala si viteze egale nu se aduna. Ambele decelereaza pana la 0 ca si cum ar lovi un zid de beton. Daca schimbam variabilele, de exemplu un tir cu 50 si un matiz cu 50 rezulta ca matizul va schimba brusc sensul de mers si va decelera de la 50 la -50. In acest caz se aduna vitezele pentru matiz, dar proportional cu masele implicate, adica aproape dublu pt ca si tirul va simti o decelerare. Daca nici acum nu e clar....
  7. Pop Mihai Lucian

    Scurgeri motor

    Exact. Desi i-am sugerat solutia cu silicon, i-am recomandat si sa mearga la un mecanic. Eu am ales solutia cu silicon ca sa imi vad de drum si sa nu iau motorul pe sus si tine de 3 ani...
  8. Pop Mihai Lucian

    Scurgeri motor

    Nu e chiar asa o tragedie sa folosesri pasta in loc de garnitura in anumite locuri unde nu conteaza toleranta oferita de o garnitura: pompa de apa, carcasa termostat, galerie de admisie etc. Eu am folosit la intinzatorul la tului de distributie si de 3 ani deja nu scapa strop de ulei. Daca problema ar fi fost la chiuloasa as fi luat garnitura dar nu era cazul. In plus pasta se poate folosi impreuna cu garnitura. Eu am lasat si garnitura crapata la locul ei tocmai ca sa nu schimb tolerantele. Repet, de 3 ani nu a scapat un strop de ulei iar reparatia a durat 10 minute pe marginea drumului.
  9. Pop Mihai Lucian

    Traseu Timisoara - Oradea - Arieseni

    E o portiune proasta intre tm si lipova dar scurta, maxim 5-10 minute, iar cu motorul ocolesti toate gropile.
  10. Pop Mihai Lucian

    Traseu Timisoara - Oradea - Arieseni

    Eu zic intoarcere pe gurahont-slatina de mure- lipova-tm. Drumul e frumos, prinzi si niste ace de par
  11. Pop Mihai Lucian

    Cu motocicleta in centrul vechi din Bucuresti

    Las ramblas nu e pietonala, sau nu era. Pe o parte si alta a aleii pietonale se afla cate o banda pe sens pentru traficul motorizat pe toata lungimea strazii. Cel putin asa era cand am fost eu. Acu poate cu atentatul ala cu masina in multime l-au facut exclusiv pietonal. Nu am mai fost recent pe acolo
  12. Pop Mihai Lucian

    Scurgeri motor

    Eu zic sa nu te hazardezi. Totusi sa o suci la un mecanic mai ales daca nu ai mai desfacut un motor pana acum. La mine, pe unde scapa ulei avea si o garnitura metalica dar era crapata. Am lasat garnitura la locul ei si am pus peste pasta neagra care a intrat in crapatura. Am strans suruburile la paramtrii si treaba a fost rezolvata. Totusi garnitura aia avea peste 1 mm grosime si nu eram sigur ca renuntand la ea nu schimb ceva parametrii de functionare. Totusi cei de la magazinul de piese mi-au spus ca pasta respectiva se foloseste la chiuloase de camion. Daca au spus tampenii ori nu, nu stiu. In plus mie imi trebuia sa imi reziste la o presiune de ulei de maxim 14 bari cred, parca atat era in manual cifra.
  13. Pop Mihai Lucian

    Scurgeri motor

    https://www.pieseauto.ro/silicon-garnituri/pasta-silicon-etansare-garnituri-negru-160160818.html Acu asta e ca exemplu. Nu stiu de care am folosit ca nu mai gasesc tubul sau ambalajul. Mergi la magazin de piese auto si stiu ei ce sa iti dea. Important: sa reziste si la presiune, nu doar temperatura. Succes
  14. Pop Mihai Lucian

    Scurgeri motor

    Nu e normal sa scape ulei. Desfaci, schimbi garnitura sau faci ca mine pui pasta din aia neagra in loc de garnitura si asta e. Eu asa am rezolvat problema si nu a mai curs nimic pe acolo de 2 ani.
×