Jump to content

Pop Mihai Lucian

Membru
  • Content Count

    447
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About Pop Mihai Lucian

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    popmihai2000@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    xf 650
  • Numar Moto
    1

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    eliminator 250

Recent Profile Visitors

638 profile views
  1. E distanta mare de la xf 650 la transalp dpdv al greutatii. XF e foarte usor prin comparatie. 218 kg transalp wet, 180 kg freewind wet. 38 kg diferenta... Alt avantaj la freewind e rezervorul stoc de 18.5 litri. si pozitia pri pe selectorul de benzina care te ajuta la pornire cand motorul a stat mult timp. Acu, fiind pe carburatie, o ia mai greu cand il scapi pe jos dar pana acum a pornit de fiecare data. In plus fata de DR 650 ofera o buna protectie la vant, ce ajuta si pe canicula, si pe frig, iar cu niste handguarduri bune sunt protejate si mainile. Foarte inalt nu e. Eu am 1.71 si mi-
  2. Tu ce cilindree recomanzi la a1, asa, ca sa fim si "on topic"?
  3. La 1.69-1.70 ma gandesc ca nu are 45-46 la picior, deci da, pt incepator A1 e buna kawa eliminator de 125. Hai sa ma tavalesc si eu pe jos de ras , asa, fara noima.
  4. Kawasaki eliminator 125, joasa, usoara, ciclistica bunicica
  5. Cum am facut eu: - baterie noua, pt ca murise cea veche, dupa o vreme invartea greu la pornire, dupa alta vreme doar asistata cu cabluri, masuratorile de incarcare si consumatori nu indicau nimic iesit din comun - toti au zis ca depozitare incorecta peste iarna etc - luat alta baterie - luat un voltmetru ca cel din imagine, conectat la borne (sub 20 lei), am gasit cu greu, la un magazn obscur - surpriza: dupa un mers de 20 minute incepea sa incarce 17 volti - luat releu de incarcare sh de scuter care se apropia de caracteristici - nici o problema de at
  6. da, am facut un "furculition", am zis mai sus. Merci de observatie de acord cu tine si aici, dar de dragul punerii problemei pe foaie, cum se facea la fizica in scola, ignoram frecari si alte chestii. Sa zicem 2 cuburi care nu se deformeaza, cu frecare 0, intr-o coliziune perfect plastica . E clar ca sunt deformari, care pot sa difere chiar daca obiectele au aceasi masa si viteza, 2 stele EUROENCAP vs 5 STELE, etc. Cautam nod in papaura cand natura problemei ce a generat discutia era alta. Nimeni nu e absurd sa creada ca in realitate se poate intamapla o coloziune intre 2 vehicu
  7. In plus, dupa cum vedem sau citim pe net, in engleza se vorbeste de conservarea momentului, in ro de legea conservarii impulsului, de aici ai unele exprimari a la "furculition"
  8. Da, corect. Se conserva impulsul. Nefiind de specialitate mai folosesc gresit un cuvant ici colo. Totusi calculele sunt corecte
  9. Diferite tipuri de coliziune. Daca bilele de biliard s-ar deforma si ar ramane deformate, ca la auto, s-ar schimba situatia. Coliziunile sunt: - elastice, cand se conserva energia cinetica, -inelastice, cand se reduce energia cinetica - perfect inelastice, cand energia cinetica devine 0
  10. E drept ca masina stationara mai zboara si ea. Ti-ai raspuns singur. O masina decelereaza de la 100 la 50, cealalta accelereaza de la 0 la 50. Conservarea momentului. Cazul 1 pe loc, cealalta 100: M1v1+m2v2 initial = m1v1+m2v2 final 1000kgx100kmh+1000kgx0kmh initial= 1000kgx50kmh+1000kgx50kmh final 1000x100=1000(50+50) Sau 1000x100=(1000+1000)x50 Cazul 2: bot in bot la 50 kmh, vectori de aceasi marime dar sens opus: M1v1+m2v2 initial = 0 1000kg×50kmh +(-1000kg×50kmh) = 0 initial, adunarea vectorilor de se
  11. Eu nu m-am referit/semnalat asa ceva. Eu am zis doar ca cele 2 cazuri sunt echivalente, fortele resimtite individual sunt echivalente: 2 troti cu v=25 fiecare, bot in bot si 1 troti cu v=25 in zid. Asfalt uscat daca pleci in tura!
  12. In momentul in care masina accelereaza, corpul meu se opune, tinde sa isi pastreze inertia, dar nu fata caroserie. Daca gresesc, sa-mi fie iertat. La aia cu Schödinger m-ai pierdut, ma depaseste.
  13. Pai am exercitiu, se intampla rar. Drumul avea o coborare care se transforma in urcare 9% iar pe final de urcare, unde incepeam sa intram pe orizontal, facea si stanga dreapta. Poate ca fiind seara, relativ obosit, flamand si cautand un drum lateral pe maps a contribuit la senzatie. Nici pe furtuna cu avionul noaptea nu am avut probleme si ne arunca in toate partile, fara sa vad pe geam ceva in afara de fulgere.
×
×
  • Create New...