secbiker Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Doresc sa adaptez CDI curent continuu la un scuter 4t dar nu am mai intalnit acest model si nici nu am gasit informatii despre cum sa-l leg. De obicei se ard daca se leaga incorect. Daca cineva stie sau are pe ceva motor acest model rog sa posteze cum se leaga corect cei 5 pini. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) 2 sunt semnal senzor Hall, 1 e masa, unu e + constatnt, ultimul e + ul pentru bobina de inductie(unde - e masa) dar nu mai stiu care e care ... stiam ... » Post actualizat in 18 Nov 2016 20:39 o poza cat 1000 de cuvinte Editat Noiembrie 18, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 19, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2016 Schema de legare cu 6 si cu 4 pini o stiu si eu, dar la acest CDI lipeste alimentarea 12V cred eu, de asta m-am blocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 Salut, Pentru adaptari de genul acesta se fac cateva masuratori de baza, in plus se tine cont de conectorul/conectoarele pe care doresti sa-l/sa le conectezi la noul CDI, functiile lor in instalatie/circuitele active. Circuite de baza pentru CDI de DC sunt: -plus acumulator; -masa/minus; -semnal/ senzor pick-up de la generator(intrare in CDI); -semnal catre bobina de inductie(iesire); -contact cheie/ buton ON/OF; Ti-am pus in attach o schema la prima vedere, dar te rog sa o compari cu conectorii din instalatie, sa verifici unde ajung conductoarele dupa schema mea si, bineinteles, daca conectorii se imbina/acelasi tip? Practic tu faci o adaptare instalatie. In plus, din ce vad in foto, in primul conector al CDI este numai un pin activ? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 Eu am o schema de la o aprindere cu curent continuu de la Kymco: Pin-ul DC Ignition Power este plusul pe contact. Schita este buna, am testat o aprindere de Kymco 4T la banc si a functionat. » Post actualizat in 19 Nov 2016 21:042 sunt semnal senzor Hall, 1 e masa, unu e + constatnt, ultimul e + ul pentru bobina de inductie(unde - e masa) dar nu mai stiu care e care ... stiam ... Schita asta este pentru aprinderi AC, nu pt curent continuu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 21, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2016 (editat) Salut, Pentru adaptari de genul acesta se fac cateva masuratori de baza, in plus se tine cont de conectorul/conectoarele pe care doresti sa-l/sa le conectezi la noul CDI, functiile lor in instalatie/circuitele active. Circuite de baza pentru CDI de DC sunt: -plus acumulator; -masa/minus; -semnal/ senzor pick-up de la generator(intrare in CDI); -semnal catre bobina de inductie(iesire); -contact cheie/ buton ON/OF; Ti-am pus in attach o schema la prima vedere, dar te rog sa o compari cu conectorii din instalatie, sa verifici unde ajung conductoarele dupa schema mea si, bineinteles, daca conectorii se imbina/acelasi tip? Practic tu faci o adaptare instalatie. In plus, din ce vad in foto, in primul conector al CDI este numai un pin activ? Numai bine, Multumesc de solutie. Sa fie diferenta ca alimentarea este acel fir rosu si nu pinul lipsa ? Editat Noiembrie 21, 2016 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Multumesc de solutie. Sa fie diferenta ca alimentarea este acel fir rosu si nu pinul lipsa ? Sunt variante care se folosesc intrari pentru Kill Switch si pentru Ignition Key/Contact cheie( aici este comanda de plus acumulator) si in cele mai multe cazuri sunt cei doi pini cuplati prin conector. In cazul tau, PLUS acumulator este separat prin conductor ROSU, iar comanda o primeste prin contact cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 5, 2016 Autor Share Postat Decembrie 5, 2016 Asa este, firul rosu separat este plusul. Restu pinilor sunt ca la cdi-urile obisnuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Asa este, firul rosu separat este plusul. Restu pinilor sunt ca la cdi-urile obisnuite. Care este rezultatul final? A pornit motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 3, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2017 (editat) Da a pornit, am dorit sa-l adaptez la un maxiscuter Peugeot. Problema e ca dupa pornire motorului s-a dovedit ca fiind praf asa ca a intrat la dezmembrat, m-am chinuit degeaba. Editat Ianuarie 3, 2017 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetuk Postat Ianuarie 27, 2019 Share Postat Ianuarie 27, 2019 Sal tuturor am si eu o problema cu un yamaha tt600 sa dus cd iul si mam tot gandit daca as putea adapta unul chinezesc curent continu sa adaptez o baterie pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorand Lory Postat Februarie 29, 2020 Share Postat Februarie 29, 2020 La 19.11.2016 la 8:29, secbiker a spus: Schema de legare cu 6 si cu 4 pini o stiu si eu, dar la acest CDI lipeste alimentarea 12V cred eu, de asta m-am blocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.