vn50 Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Salut, Sunt posesorul unui Vulcan classic 1500, an fabricatie 1998 si acum doua saptamani la o tura, in coborarea unei pante abrupte, in frana de motor, a dat f multe rateuri si a continuat sa dea si pe acceleratie. Cand a incetat, nu a mai tras. Parca era vechiul motor de dacie, mergand in 3 cilindri. Am venit acasa cam 130 km cu ea in aceasta stare, iar azi am pornit-o. Dupa ce am tras fisa de la bujia stg a cilindrului 1 a inceput sa mearga rotund, in schimb imi fumega f tare (fum albastru) una din tobe si pica ulei din galeriea pistonului 2. Intrebare: -care ar fi motivul pentru care merge bine facand arc el intre fisa si bujie; -care ar fi defectiunea de arunca ulei pe evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Cilindrul papă ulei mult, bujia se ancrasează şi nu mai dă scânteie decât cu o reducţie sau cu eclator, cum făceam la Daciile vechi cu nasturele, e de desfăcut motorul. » Post actualizat in 04 Dec 2016 15:02Pot fi segmenţi sparţi, coxaţi, piston crăpat sau un ghid de supapă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Decembrie 4, 2016 Autor Share Postat Decembrie 4, 2016 Multumesc mult pt raspuns! Deci voi avea de reparat serios la ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 (editat) Prima data as schimba bujiile, sau macar pe cea moarta. Mergand 130 km fara aprindere e de asteptat sa fie ulei + benzina nearsa in cilindrul ala. Verifica si uleiul daca pute a benzina, schimba-l daca e cazul. Poti sa masori compresia, nu te apuca inca de demontat! Am intrat pe topic crezand ca e vreun Citroen 2CV Editat Decembrie 4, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Are doua bujii pe cilindru.Le poti scoate usca si incerca iarasi sa vezi ce-ti zice.La patanie pana acasa ai mers intr-un cilindru.Sau scimba bujiile de pe un cilindru pe altul sa vezi ce zice.Eu nu cred ca e ulei,e doar combustibil nears ramas pe evacuare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Decembrie 4, 2016 Autor Share Postat Decembrie 4, 2016 Bujiile le-am rotit...adica cele de pe primul cilindru le-am mutat pe al doilea si invers. Cele de pe cilindrul al doilea erau negre. Cele de pe primul, erau crem...mutate pe cilindrul 1 am scos fisa de la una din ele si si-a revenit motorul. Cilindrul doi este cel care da ulei. Deci e posibil sa fie plin de ulei pt ca a mers mult fara aprindere? Nu am mirosit uleiul care pica, dar cred ca e amestecat cu benzina ca e cam subtire. Motorul nu a consumat ulei niciodata, nici macar 100 ml la 6000 km. Ma gandeam ca s-ar fi putut intampla ceva din cauza rateurilor pe care le-a dat. Azi cand am pornit_o, si am umblat la fisa, iar a dat niste bubuituri de am trezit cartierul. » Post actualizat in 04 Dec 2016 17:02Am uitat sa va multumesc pt postari, tuturor. Mi-a mai venit un pic sufletul la loc, dupa postarile lui john17 si catas_him! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Când afli clar ce are să ne spui şi nouă, curiozitatea e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Decembrie 4, 2016 Autor Share Postat Decembrie 4, 2016 Desigur! Maine merge la "doctor". Sper sa nu fie grava! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 poate fi bobina dusa si asta sa fie cauza rateurilor. Daca are compresie - problema e in aprindere. Daca a mers in 1 singur piston - e normal ca cel nefunctional sa adune zemuri pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.