Sari la conținut

4x4, pickup, benzen


mihaio07
 Share

Postări Recomandate

LSD zic eu, nu prea gasesc detalii legate de codul de pe usa legat de diferential, insa cartea recomanda sa pun si friction modifier, deci din auzite si ce am gasit pe net, plus carte, e posibil sa fie. Era prea mult 4x4. Nu am nevoie inca. Daca e asa, trec la F250 sau E250. Sau chiar 350. Poate dieselul de 6.3/6.7. Care-i faza cu parcarea? Nu am intalnit inca probleme, decat legate de lungimea nesimtita. Transmisia...originala. 4R75W parca. Neumblata inca la 224k mile, nici macar pt. vreun schimb de ulei. Pt. ca atunci cand am schimbat filtrul, am gasit tamburusul original si galben plutind prin baie. Inca schimba bine. Nu am facut flush, ci doar am schimbat vreo 6 litri (din vreo 12-13) si i-am pus buson de golire pe baia de la cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu pe ranger am cod 97, ratio 4.1 cu open diff.

Nevoie de 4x4 se gaseste. Fie ca lasi o barca la apa, duci o mobra la coclau, mergi iarna in curba.

 

Cu parcarea poti sa o patesti daca parchezi partial pe iarba sau pe zapada si una din roti se invarte in gol. Sau sa parchezi in rampa pe ud si sa patineze cand vrei sa-i dai la deal. Am patit chiar in Bucuresti sa urc cu 3 roti pe bordura, si a 4-a sa ramana in aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe ranger am cod 97, ratio 4.1 cu open diff.

Nevoie de 4x4 se gaseste. Fie ca lasi o barca la apa, duci o mobra la coclau, mergi iarna in curba.

 

Cu parcarea poti sa o patesti daca parchezi partial pe iarba sau pe zapada si una din roti se invarte in gol. Sau sa parchezi in rampa pe ud si sa patineze cand vrei sa-i dai la deal. Am patit chiar in Bucuresti sa urc cu 3 roti pe bordura, si a 4-a sa ramana in aer.

Aici mai rar sa urci borduri :) Si daca cu dodge-ul de munca de l-am bagat in locuri dubioase si nu am ramas pe nicaieri, cu asta nu cred ca patesc ceva. Iarna nu avem, mobra la coclau nu inca si da, e in plan si mobra in bena, dar nu cred ca ma bag asa adanc.

 

De ce americanii au mania asta cu motoare de 4-5l ? Nu este suficient un motor de 2-2.5 ?

Da si nu. Fiabilitate probabil, mai usor de intretinut astea pe benzina ca unele dieseluri. Drumuri cu niste urcari foarte lungi si abrupte si eu stau la 'campie'. Le incarca ca pe naiba si motor pe benzil mic+greutate+drumuri din alea nu fac casa buna. Si nu in ultimul rand grandomanie care trebuie intretinuta cu ceva. Au inceput sa apara si la ei motoare mici, diesel-uri mai mici. Pe vechile F250-uri sunt dieseluri de 6.3-6.7. Si parca pot cara dupa specs doar 2500lbs. Iar eu tin minte ca aveam la munca un camion cu copertina, marca Mann, de vreo 5.2litri care cara vreo 8 tone si avea ditamai spatiul. Si mergea si ala saracul, chiar decent. Acum... care o fi mai util?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce americanii au mania asta cu motoare de 4-5l ? Nu este suficient un motor de 2-2.5 ?

Motorul aspirat pe benzina e cel mai simplu și mai fiabil, daca mergi cu el doar in 1000 2000 de ture.

 

La ei dieselurile nu sunt așa comune, pentru că, spre deosebire de europeni, și-au dat seama încă de la început că dieselul poluează mai mult.

 

Apoi, prețul benzinei a fost tot timpul mic la ei, nu 100 de accize cum există în Europa. America depinde de mașină. Spatii mari, drumuri lungi, nu e nici un motiv sa nu îți iei mașină mare.

 

Mai nou, au început să apară și la ei motoare din ce in ce mai mici. Pe rangerul cel nou, cel mai mare motor e 2.7L Ecoboost (turbo). Pe rangerul vechi, cel mai mic era 2.3, cel mai mare 4.0, aspirate. Și asta pe cel mai mic pickup care există pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

De ce americanii au mania asta cu motoare de 4-5l ? Nu este suficient un motor de 2-2.5 ?

Pai de ce nu, atata timp cat isi permit sa ocupe cand vor ei a cincea tara ca rezerve de petrol din lume - Irak - din care nu or sa mai iasa lipitorile 200 ani de-acum incolo!

Si nu in ultimul rand grandomanie care trebuie intretinuta cu ceva.

Asta poti s-o mai spui odata, intotdeauna a fost asa!

 

 

La ei dieselurile nu sunt așa comune, pentru că, spre deosebire de europeni, și-au dat seama încă de la început că dieselul poluează mai mult.

 

 

:crack:

Bineinteles, si-au dat seama atat de tare, incat alaturi de chinezi sunt cei mai mari poluatori globali!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce nu, atata timp cat isi permit sa ocupe cand vor ei a cincea tara ca rezerve de petrol din lume - Irak - din care nu or sa mai iasa lipitorile 200 ani de-acum incolo!

Asta poti s-o mai spui odata, intotdeauna a fost asa!

:crack:

Bineinteles, si-au dat seama atat de tare, incat alaturi de chinezi sunt cei mai mari poluatori globali!

 

USA e o tara mare, bogata si cu o populatie relativ mica. Densitate mica => mijloacele de transport in comun nu sunt foarte viabile.

Deci masina este baza. Lumea acolo depinde de masina sa ajunga la munca, la cumparaturi, peste tot.

 

Cat despre poluare, vorbim despre poluarea totala sau despre ce vorbim? US are 25% din GDP-ul mondial, nu e iesit din comun ca polueaza mai mult decat toata Europa la un loc.

Daca ne rezumam la masini, avand in vedere ca mai toata lumea merge cu masina, iar nu e iesit din comun ca americanul polueaza mai mult decat europeanul. Europeanul e cocosat cu taxe pe masina, taxe pe capacitate cilindrica, taxe pe benzina, taxe pe parcare, etc. si alege mijlocul de transport in comun.

 

Iar in Europa a existat teapa asta cu dieselul, ca cica polueaza mai putin decat benzina; s-a umplut Europa de diesel-uri. Si de gigei cu Passat-uri obosite fara catalizator, care polueaza mai mult ca un camion american. Si a mai existat o teapa, tot marca Europa. Motoarele mici, de 0.9, 1.0, 1.2. Tot asa, cica polueaza mai putin. Si acum au inceput sa constate ca masinile cu motoare subdimensionate polueaza mai mult decat cele cu motoare de 1.6 si 2.0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

USA e o tara ... bogata

Aici te contrazic un pic. E o falsa idee si saracia prezinta o mare problema si aici.

 

Cateva treburi de la fata locului:

- in california, benzina de 87 e vreo 2.70-3$/galon (~3.78L). SI cica e scumpa. uleiul Castrol sintetic e 17$/5quarts (cam 5 litri). Piesele de masina sunt f ieftine. De mobra, cam ca la noi. Manopera f scumpa, mecanicii vai de ei. Noroc ca ma mai pricep si eu la intretinere si reparatii si i-am evitat.

- impozit/taxa drum/an: 133$ - motor 2.4 2008. 135$ - motor 4.0 2000. 280$ - 5.4 2006. Se mai face cate un 'smog' - noxe, o data la 2 ani, unde se mai fac ca verifica si alte chestii - 50$. In alte state au si un fel de ITP. Drumuri uneori la fel de proaste ca acasa, uneori chiar mai rele. Insa exista o infrastrastructura incredibila. Distante f mari si cum ziceam zone abrubte rau, chiar de eu stau cam la campie. Urasc cutiile automate care le pun pe orice rahat din asta de nu ai control calumea asupra masinii.

- e o bataie de joc fata de resurse si o risipa incredibila. Toate chestiile astea (si) din considerente economice: e mai econom sa umple un container cu gunoi (scaune/mobilier nou) decat sa plateasca o firma sa le mute la o locatie noua. Cherestea/lemn pt. constructii la fel. Si exemplele pot continua. Cu benzina e ca la noi: cine isi permite merge cu hummerul, cine nu... nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te contrazic un pic. E o falsa idee si saracia prezinta o mare problema si aici.

 

Cateva treburi de la fata locului:

- in california, benzina de 87 e vreo 2.70-3$/galon (~3.78L). SI cica e scumpa. uleiul Castrol sintetic e 17$/5quarts (cam 5 litri). Piesele de masina sunt f ieftine. De mobra, cam ca la noi. Manopera f scumpa, mecanicii vai de ei. Noroc ca ma mai pricep si eu la intretinere si reparatii si i-am evitat.

- impozit/taxa drum/an: 133$ - motor 2.4 2008. 135$ - motor 4.0 2000. 280$ - 5.4 2006. Se mai face cate un 'smog' - noxe, o data la 2 ani, unde se mai fac ca verifica si alte chestii - 50$. In alte state au si un fel de ITP. Drumuri uneori la fel de proaste ca acasa, uneori chiar mai rele. Insa exista o infrastrastructura incredibila. Distante f mari si cum ziceam zone abrubte rau, chiar de eu stau cam la campie. Urasc cutiile automate care le pun pe orice rahat din asta de nu ai control calumea asupra masinii.

- e o bataie de joc fata de resurse si o risipa incredibila. Toate chestiile astea (si) din considerente economice: e mai econom sa umple un container cu gunoi (scaune/mobilier nou) decat sa plateasca o firma sa le mute la o locatie noua. Cherestea/lemn pt. constructii la fel. Si exemplele pot continua. Cu benzina e ca la noi: cine isi permite merge cu hummerul, cine nu... nu.

 

Am zis ca e bogata, nu ca e cea mai bogata. E lejer in top 10. Saracie exista, ca peste tot. Inegalitate exista, ca in toate tarile care nu duc socialismul la extrem (vezi tarile nordice). Risipa incredibila, faptul ca toata lumea isi schimba masinile la 2 ani, sunt toate semne ale bogatiei.

 

Revenind ontopic, nici eu nu ma impac bine cu cutiile automate. Dar folosesc urmatoarele "workaround-uri":

 

1. merg aproape tot timpul cu overdrive off. La Ford, overdrive-ul pe vremuri insemna doar disable la a 5-a. Mai nou, e un fel de tow mode, care tine mai mult treapta, deci da superioara mai tarziu si inferioara mai repede. La viteza de croaziera, cand urmeaza o urcare, sau o coborare, sau o depasire, dezactivez overdrive si are acelasi efect cu a da inferioara. Nu imi place deloc sa fortez kickdown dandu-i talpa.

 

2. la vale, blochez cutia intr-a 2-a sau a 1-a. Nu-mi place deloc sa stau cu piciorul pe frana. Nu "te tine" la fel de bine ca un diesel sau ca o manuala si are un lag considerabil, dar in majoritatea cazurilor e suficient.

 

3. pe offroad, rezolv cu 1-a low si a 2-a low din maneta. in loc de a 3-a low, folosesc 1-a high. Nu e la fel ca o manuala, dar am reusit sa fentez majoritatea situatiilor in felul asta.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca e bogata, nu ca e cea mai bogata. E lejer in top 10. Saracie exista, ca peste tot. Inegalitate exista, ca in toate tarile care nu duc socialismul la extrem (vezi tarile nordice). Risipa incredibila, faptul ca toata lumea isi schimba masinile la 2 ani, sunt toate semne ale bogatiei.

Nu, sunt semne ale prostiei :) Si faptul ca stiintele economice sunt un fel de biblie pt. ei. Si ca sunt putini oameni care au si experienta in jobul pe care il au si nu doar cunostinte dobandite prin scoli. Inegalitate zici. Sunt zone pe langa un station unde stau boschetii (sau ma rog, homeless ca unii par mai avansati ca boschetarii clasici) pe sute de metri. Cam fiecare pod apartine unuia. Doarme sub el. Ma rog, sunt alte discutii astea.

 

Revenind ontopic, nici eu nu ma impac bine cu cutiile automate. Dar folosesc urmatoarele "workaround-uri":

 

1. merg aproape tot timpul cu overdrive off. La Ford, overdrive-ul pe vremuri insemna doar disable la a 5-a. Mai nou, e un fel de tow mode, care tine mai mult treapta, deci da superioara mai tarziu si inferioara mai repede. La viteza de croaziera, cand urmeaza o urcare, sau o coborare, sau o depasire, dezactivez overdrive si are acelasi efect cu a da inferioara. Nu imi place deloc sa fortez kickdown dandu-i talpa.

Overdriveul e bun de oras. Dar din comoditate nici eu nu folosesc.

2. la vale, blochez cutia intr-a 2-a sau a 1-a. Nu-mi place deloc sa stau cu piciorul pe frana. Nu "te tine" la fel de bine ca un diesel sau ca o manuala si are un lag considerabil, dar in majoritatea cazurilor e suficient.

Asta o faceam si eu la masina de munca, insa din comoditate si ca nu imi place sa frec cutia, bag piciorul in frana. Pe cruise control, am vazut ca la 5mile/h retrograda singur si tinea cat de cat viteza. Dar la asta nu am.

 

3. pe offroad, rezolv cu 1-a low si a 2-a low din maneta. in loc de a 3-a low, folosesc 1-a high. Nu e la fel ca o manuala, dar am reusit sa fentez majoritatea situatiilor in felul asta.

Nu e mai bine ca aveam prin 2008 Matizul clasic, chel, cu manuala si nu mai imi faceam probleme de 4x4 si altele? Si a vazut ala offroad cat n-au vazut o viata altii de umbla cu wranglere cu caucioace bosumflate prin oras.

 

Eu cred ca au putza mica si masinile mari sunt in compensatie. Nu doar la americani :P

Cand ai mai multe ce faci, la ce te raportezi? Eu am una mare, una mijlocie si una mica. De masini vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca au putza mica si masinile mari sunt in compensatie. Nu doar la americani :P

 

La americani, tot ce mai mic de F150 e un sedan mai mare. F250, F350, alea-s masini mari la ei.

 

Nu e mai bine ca aveam prin 2008 Matizul clasic, chel, cu manuala si nu mai imi faceam probleme de 4x4 si altele? Si a vazut ala offroad cat n-au vazut o viata altii de umbla cu wranglere cu caucioace bosumflate prin oras.

 

 

Am facut si eu niste offroad onorabil, cu Loganul. Atata timp cat era relativ uscat, si nu aveai pretentii sa mergi prin nisip, zapada sau noroi serios, facea fata cu brio. Problema e ca nu trebuie mai mult de 5% din traseu sa fie problematic, ca sa ramai intepenit.

 

La capitolul fiabilitate, care e consensul in state? Ford > GM > Chrysler? Sau, mai bine zis F150 > Silverado 1500 > Ram 1500? Tin minte ca una din ele avea probleme mari cu transmisia. Parca Dodge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nop, sunt si toyota iq si smarturi, mai nou de cand s-a dus dodgeu' la fiat (sau invers) s-a populat intens zona cu mizerii de fiat 500. Sunt priusuri si alte rahaturi. Civicuri in prostie. Si dupa vin acord-uri, camry etc. Si deabia dupa clasa 'mare' de sedanuri. Fiabilitate... greu de spus. 95% din oameni nu le intretin cum trebuie. Silverado are cel mai bun sasiu. Si motoare decente. Cutii nu prea stiu. Si par a avea si electricul decent. Dodgeul la electric e varza. Pline de probleme, majoritatea pe care le-am vazut. Motoare fiabile cam la fel ca GM. Erau odata ceva probleme le cutii, insa ce am condus eu m-a surprins placut (vorbind de fiabilitate - motoare cu ceva sute de mii de mile si intretinere la cutii spre 0). Fordul cred ca e cel mai varza. Sasiu prost (se tot rupeau candva - cred ca e chiar din generatia asta de il am si eu), se indoaie pana la punctul in care iti indoaie si tailgateul. Motoare cu o gramada de probleme. Pica in draci chiulasele. Totusi al meu nu are bataia aia clasica de V8 vechi. Mai aveau la astea mai vechi probleme cu bujiile de se rupeau cand le scoteai. Electricul...dubios insa te ajuta faptul ca o interfata elm327+forscan de ajungea ieftinut, fata de concurenta (la dodge/chry/jeep - cea mai ieftina interfata de programare ~450$; la chevy parca dublu). Si cutiile chiar de am auzit vorbindu-se de rau despre ele, ca slabe, ca nu sunt fiabile, tot ce am condus de la ford, schimba foarte lin, nici nu simteai, fata de astealalte unde mai simteai cand schimba. Si ar mai fi si Tundrele de 5.7 care nu sunt asa raspandite, sunt cam scumpe, dar au si ele priza la cei care considera ca asiaticele=fiabilitate.

 

Editat de Trancanicicel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fordul cred ca e cel mai varza. Sasiu prost (se tot rupeau candva - cred ca e chiar din generatia asta de il am si eu), se indoaie pana la punctul in care iti indoaie si tailgateul. Motoare cu o gramada de probleme. Pica in draci chiulasele.

 

Cum se poate asa ceva domne? Ford? Built tough? Reclamele zic altceva :crack:

[yt]

[/yt]

 

Si mie mi se pare ca sasiul e foarte wobbly. Ai impresia ca mergi cu doua masini lipite una de alta.

Transmisia mi se pare veriga slaba la masinile de genul. Nu mai stiu care din big 3 incepuse sa ofere garantie pe viata la transmisii, pentru ca la un moment dat picau intr-o veselie. Parca Chrysler, dar nu bag mana in foc.

 

Edit: cum penus fac embed la video?

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Domnilor, se stie ca Acord ,Camry si Civic sunt cele mai vandute masini la americani de cca 20 de ani . Unele dintre ele au motoare de 3.0 v6, dar marea majoritate au fost 2.2 -4 cilindrii si Civicul a devenit extrem de popular de pe vremea cind avea 1.7

Sunt foarte multi ani de cand au inteles si americanii ca masinile lor sunt niste bude infecte dar inca se vand binisor ca:

1. Propaganda continua "Buy American"

2. Producatorii americani ofera discount de 5000$ pentru toti angajatii si familiile lor .

3. Lucratorii in industria auto ,cand merg la munca la volanul masinilor straineze sunt fortati sa parcheze in cele mai indepartate parcari de pe tarla si nu le convine sa-si tarasca posteriorul gras pe jos cateva sute de metri.

4. Cele cateva tentative americane de a produce motoare mici au fost catastrofale asa ca singura optiune viabila daca vrei sa cumperi american este motorul mare.

5. De ceva vreme sunt in era SUV si aici s-a mai recuperat ceva teren...

» Post actualizat in 17 Dec 2017 10:05

Scuze de deranj ,o ultima idee:

 

Singurul motiv pentru care vanzarile pentru genul pickup sunt inca in buzunarul prducatorilor americani este faptul ca majoritatea cumparatorilor de asa ceva sunt niste taranoi care sunt cel mai usor de prostit cu ideea "buy american".

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai vezi ce inseamna a ''embeda ''...

 

Domnule, tu alta treaba mai buna nu ai decat sa ma corectezi pe mine aiurea?

 

Domnilor, se stie ca Acord ,Camry si Civic sunt cele mai vandute masini la americani de cca 20 de ani . Unele dintre ele au motoare de 3.0 v6, dar marea majoritate au fost 2.2 -4 cilindrii si Civicul a devenit extrem de popular de pe vremea cind avea 1.7

Sunt foarte multi ani de cand au inteles si americanii ca masinile lor sunt niste bude infecte dar inca se vand binisor ca:

1. Propaganda continua "Buy American"

2. Producatorii americani ofera discount de 5000$ pentru toti angajatii si familiile lor .

3. Lucratorii in industria auto ,cand merg la munca la volanul masinilor straineze sunt fortati sa parcheze in cele mai indepartate parcari de pe tarla si nu le convine sa-si tarasca posteriorul gras pe jos cateva sute de metri.

4. Cele cateva tentative americane de a produce motoare mici au fost catastrofale asa ca singura optiune viabila daca vrei sa cumperi american este motorul mare.

5. De ceva vreme sunt in era SUV si aici s-a mai recuperat ceva teren...

» Post actualizat in 17 Dec 2017 10:05

Scuze de deranj ,o ultima idee:

 

Singurul motiv pentru care vanzarile pentru genul pickup sunt inca in buzunarul prducatorilor americani este faptul ca majoritatea cumparatorilor de asa ceva sunt niste taranoi care sunt cel mai usor de prostit cu ideea "buy american".

 

E drept ca lucrurile s-au schimbat in ultimii 20 de ani. Ba mai mult, in ultimii cativa ani au inceput sa apara pick-up-uri cu motoare de 2 - 2.5L turbo. Dar n-as cataloga asta ca fiind "foarte multi ani".

 

Pick-up-ul face parte din visul american, de pe vremea cand asta insemna fiecare om cu ferma lui, fiecare om cu business-ul lui. E mai mult chestie de nostalgie decat de prosteala. Si in state, puteai (si inca poti) sa-ti cumperi pick-up cu banii cu care ne luam noi europenii Passat. Americanul de rand nu mai e asa prosper ca acum 30 - 40 de ani, benzina s-a scumpit, tot mai multa lume are nevoie de masina, era de asteptat sa migreze incet incet spre masini mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea cumparatorilor de asa ceva sunt niste taranoi care sunt cel mai usor de prostit cu ideea "buy american".

Taranoi cu putza mica :crack:

"There's no replacement for displacement"

Am vazut niste piese pt un Corvette vechi, scria pe ambalaj "made in America by Americans". Cultura asta care indeamna sa cumperi produsele propriei tari exista mai peste tot. Mai putin in Ro, bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Migrau catre masini mici mult mai devreme daca nu ar fi fost perioda de "razboi al tarifelor" (taxe de import enorme pt tot ce era japo) care s-a incheiat cu acordul prin care japo au venit in america cu linii de asamblare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Migrau catre masini mici mult mai devreme daca nu ar fi fost perioda de "razboi al tarifelor" (taxe de import enorme pt tot ce era japo) care s-a incheiat cu acordul prin care japo au venit in america cu linii de asamblare.

 

Pai si atunci cu ce au fost prostiti "taranoii"? Si-au dat seama si singuri ca "buy American" insemna pastrarea multor joburi, inclusiv ale lor (mai ales ale lor), in state. Mutarea liniilor de asamblare a atenuat problema.

 

Prosteala mare e cu cei care isi cumpara masini pe care nu si le permit. Si aici, toate categoriile de americani stau destul de prost. Nici noi romanii nu stam prea bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sunt foarte multi ani de cand au inteles si americanii ca masinile lor sunt niste bude infecte dar inca se vand binisor ca:

1. Propaganda continua "Buy American"

2. Producatorii americani ofera discount de 5000$ pentru toti angajatii si familiile lor .

3. Lucratorii in industria auto ,cand merg la munca la volanul masinilor straineze sunt fortati sa parcheze in cele mai indepartate parcari de pe tarla si nu le convine sa-si tarasca posteriorul gras pe jos cateva sute de metri.

4. Cele cateva tentative americane de a produce motoare mici au fost catastrofale asa ca singura optiune viabila daca vrei sa cumperi american este motorul mare.

5. De ceva vreme sunt in era SUV si aici s-a mai recuperat ceva teren...

 

Am ford, chevy si jeep. Ford ca trebe, chevy ca am vrut una mai noua pt sotie si mi-a placut si Jeep ca am vrut un AMC de 242ci (aka 4L) si asta s-a nimerit in stare ok in perioada cand aveam nevoie de masina, ca altfel luam tot o ieftinatura. Eu nu cumpar o buda japoneza, unele chiar mi se par infecte si banale :) Ca sa nu mai zic ca sunt o gramada de probleme si la ele, iar mexicanii au ramas cu impresia de acu 20 de ani ca ar fi bune, asadar au si niste preturi nesimtite toate cotoarbele vechi de cand lumea. Nu ca astea americane ar fi prea stralucite. Exemplu: 2.7 V6 de la merc/dodge/chry se umplea de depuneri. Asa era el gandit si cand foloseai ulei mizerabil si ieftin schimbat la 15000km acolo ajungeai. Si nu doar la ala. Aici sunt schimburi de ulei si filtru la 19.99. Iti dai seama ce mizerii baga in motoare? 2.4 de la chevy au tot avut probleme cu lanturile de distributie. La 2.4 asta lantul e cam acelasi ca la Corsa de 1.2. Probabil ca lumea nu le schimba. Eu am pus piese noi, cica 'redesigned'. Si lista problemelor poate continua si merge pana la punctul in care lipsesc si busoanele de golire a uleiului de pe transmisii. Pe cand majoritatea japonezelor aveau motoare micute, 4 in linie, simple (OHC unele), distributie pe curea (care nici pe asta nu o schimba lumea decat cand pica motorul sau face zgomot ca naiba si din vreun noroc nu s-a rupt inca), ceva mai simple de umblat cu programatoare OBD (gen toyota - 17$ scula). Acordurile mai vechi aveau probleme cu ECU. Toyota Rav4 la fel. CRV-urile si alea aveau ceva. Pana la urma tine de noroc si de felul in care a fost intretinuta masina. Acum vad ca a aparut Kia cu preturi foarte bune si cele mai bune garantii de pe piata.

Editat de Trancanicicel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Pai si atunci cu ce au fost prostiti "taranoii"?

Sunt cateva chestii de nuanta care sunt mai clare numai cand traiesti printre ei,inclusiv povestea diesel in america.Asta din urma este chiar incredibil de greu de inteles pt un european pana are ocazia sa foloseasca el personal motorina americana pe timp de iarna.

 

Partea cu emisiile este alta chestie care nu prea se traduce foarte bine aici.Din punctul asta de vedere exista un singur motiv pt care inca este viabil pentru producatorii americani sa foloseasca v8-uri mari pe pickup-uri .Este vorba de o mare magarie de fentat legea prin gimnastica de interpretare,cu suport politic ,dar nu suficient ca sa o schimbe cu totul, prin care masinile de genul asta defapt nu sunt considerate masini si prin urmare nu trebuie sa se supuna normelor de poluare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin care masinile de genul asta defapt nu sunt considerate masini si prin urmare nu trebuie sa se supuna normelor de poluare.

Ba da, in unele state. Vreo 2 parca. NY si Ca. Restul intra la emisii federale si ii cam doare la basca. Intra intradevar la 'commercial', insa cam asa e si pe la noi cu autoutilitarele. Oricum ar fi, ei asa s-au nascut cu mizeriile astea de pick-up-uri, asa vor muri. Si nostalgie la unii cum ziceau, insa si lipsa unor vehicule calumea sa le inlocuiasca. Am cautat o duba de am inebunit. Pana la urma am gasit un supercab din asta si am iesit cam cu 2000$ mai ieftin. Bani pe care ii bag in scule de exemplu.

Editat de Trancanicicel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pai 2 state sunt mai putine de 50 ,cate are in total .

 

In mare ai dreptate, ca tu stii cel mai bine de ce ai nevoie ...dar daca tu compari masinile japo fabricate in UK,Turcia si Ungaria cu alea importate sau asamblate in USA ,nu prea esti pe calea cea buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Partea cu emisiile este alta chestie care nu prea se traduce foarte bine aici.Din punctul asta de vedere exista un singur motiv pt care inca este viabil pentru producatorii americani sa foloseasca v8-uri mari pe pickup-uri .Este vorba de o mare magarie de fentat legea prin gimnastica de interpretare,cu suport politic ,dar nu suficient ca sa o schimbe cu totul, prin care masinile de genul asta defapt nu sunt considerate masini si prin urmare nu trebuie sa se supuna normelor de poluare.

 

Cunosc faptul ca pick-up-urile nu intra la aceleasi norme de poluare ca masinile mici. Dar nu mi se pare o magarie mai mare decat ce a facut VW & co. cu masurarea noxelor. Sau ce am facut noi pe-aici cu inmatriculatul de Cayenne ca autoutilitara.

Suportul politic exista pentru ca o gramada de industrie si job-uri depind de big 3, si big 3 vand cu preponderenta pick-up-uri,

 

Ba da, in unele state. Vreo 2 parca. NY si Ca. Restul intra la emisii federale si ii cam doare la basca. Intra intradevar la 'commercial', insa cam asa e si pe la noi cu autoutilitarele. Oricum ar fi, ei asa s-au nascut cu mizeriile astea de pick-up-uri, asa vor muri. Si nostalgie la unii cum ziceau, insa si lipsa unor vehicule calumea sa le inlocuiasca. Am cautat o duba de am inebunit. Pana la urma am gasit un supercab din asta si am iesit cam cu 2000$ mai ieftin. Bani pe care ii bag in scule de exemplu.

 

Intr-adevar, dintr-un motiv sau altul, dubele nu sunt foarte comune din ce am vazut eu. Nici alea mici, gen Caddy, nici alea mari gen Sprinter. Si parca nici camioane de tonaj mic nu prea sunt. Progresia pare a fi F150 - F350 - 18 wheeler :)

Iar pick-up-urile sunt destul de comune, si in statele albastre, civilizate, si fara "taranoi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...