Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc). Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat... Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea. Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne'). Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2. Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR. Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine". La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp. In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea ) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate. Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" . Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Recunosc cateva peisaje din poze :-"Si sunt curios de ce a zis doamna din prima poza cand a vazut motorul Foarte frumoasa motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 10, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2017 (editat) @sanyes: Da, Maramu' rulllzzzz, a intrat la suflet mai demult cand veneam cu trenul si stateam cu saptamanile pentru ca aveam acolo o draguta . Gutinu' a fost o adevara surpriza sa-l vad renovat in mare parte. Sunt sigur ca doamna din poze a vazut si alte bestii mai deocheate, pe acolo perindanduse zeci, poate chiar sute de motociclete. Multam! Editat Ianuarie 10, 2017 de Andrei-Bogdan Vorobchevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 frumos atelaj daca alegeai 2014 la gabaritul tau te batea vantul de nu te vedeai in comparatie cu modelul anterior e buna alegearea, plus ca pe 2014 te rupea la fund atat pe tine si cat pe un eventual pasager saua aia "moderna " e un model ce era in planul meu vara asta cand am vandut fratiorul mai mic (z 750 ) dar nu e pt planurile si drumurile ce le fac eu asa ca am ales BIG BROTHER ceva cu mai multi de zzzzz ) sa te bucuri de el multi km in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Deci ai ales bine pana la urma, din cate se pare! Felicitari (incl. pentru topic si poze)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 10, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2017 Da, fara indoiala, deoarece nu stiu cu ce as putea sa o inlocuiesc. Mi se pare un all-rounder foarte potrivit pt mine. In croaziera pe la 140km/h nu simt sa ma deranjeze vantul cu parbrizul stock(poate de la gabaritul meu), pe viraje ii simt fiecare suflare, acceleratie agresiva dar predictibila nicidecum ce se spune in review-uri. Pe scurt, hoonigan. Multumesc frumos si iti mai multumesc pentru informatiile din trecut, legat de gsxs. Ceva noutati la el, cum te simti cu el dupa ceva km? » Post actualizat in 10 Jan 2017 23:59 @cristi2868: nici la aceasta seile nu cred ca sunt un punct forte, dar am dosul formatat de la sportiva ) cu care am facut max 900km intr-o zi. Cu zetul am facut 700km cu mici pauze de alimentat(deh, rezervor de 15L) si singurul loc unde ma deranja era de la bata(tivul) boxerilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxo_cs Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Felicitări pentru achiziție.Si la multi km fara evenimente negative.Apropo confirm cele relatate de tine si asemenea tie sunt din Iulie posesor de z1000 același model.Numai laude ii pot adauga.Asfalt uscat si sper sa ne găsim pe la întruniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Hehe apare si z750 al lui Bogdan in poze De la anul veti fi 3 ca se mai alatura z-ul portocaliu al lui Silviu. Frumos atelaj ti-ai luat. Sa ne vedem cu bine pe drumurile patriei si cati mai multi km fara probleme sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 11, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2017 (editat) Multam! @xxo_cs: Multumesc la fel! Sper ca si tu sa te bucuri de el cat mai mult. Da', este foarte ok, dar nu este o motocicleta absolut perfecta, clar are si minusuri. Cine stie cum ni se vor incrucisa drumurile, desi nu prea dau pe la intruniri, dar nu se stie! Asfalt uscat, numai bine! @Psycho87: Chiar 4, pentru ca mai am un tovaras cu Z1000 2016 visiniu (se vede in poze). Fara probleme, ne putem vedea la un cico prin Cluj, pentru ca tara devine mica odata cu vara , mai trec pe la Bogdan si paote mancam niste coaste la Maramu', Bogdan stie acum ). Editat Ianuarie 11, 2017 de Andrei-Bogdan Vorobchevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Multumesc frumos si iti mai multumesc pentru informatiile din trecut, legat de gsxs. Ceva noutati la el, cum te simti cu el dupa ceva km? Per total, sunt multumit de el. La banii pe care i-am dat pe un motor nou din categoria asta sigur nu gaseam altceva mai bun. Prea multi km nu am facut anul trecut cu el din cauza unor probleme de sanatate. Singurul minus a fost legat de problemele cu acceleratia "snatchy". Nu am primit niciun fel de ajutor pentru remediere din partea dealerului (poate si datorita politicii SUZUKI Global). In final am rezolvat eu aceste probleme pe baza unor informatii preluate de pe forumul international dedicat modelului. Sper sa recuperez la vara. Poate ne-om intalni la o tura de-o zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 11, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2017 Imi place mult cum este construit GSXS si ce dotari detine, clar a fost o alegere reusita. Imi pare rau sa aud despre astfel de probleme, iti doresc sa recuperezi in forta anul acesta . Dealerul s-a comportat intr-un fel, nici in legatura cu test drive-ul promis nu am fost informat ulterior (da sau ba) asa ca am revenit la vechea idee, pentru ca am ramas placut surprins de modelul anterior de Z1000. E bine totusi ca s-a putut rezolva si acum banuiesc ca e mai ok. Cu sigurata, mi-ar face o deosebita placere ne intalnim la o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 sportiva ... cu care am facut max 900km intr-o zi. Nu-mi aduce aminte, sper sa nu mai ajuns la moto sport vreodata Frumoasa mobra, frumoasa culoarea, interesant motorul, sigur e si f manevrabila. (zi-mi si mie te rog, cu ce ai facut pozele? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 (editat) Acum este mai OK, corect spus. Din pacate, 100% se poate rezolva doar prin resoftare pe stand dyno. In Romania n-am curaj sa fac asta. In US si Australia exista o multime de firme care ofera astfel de servicii specializate de resoftare ECM (avand toata logistica si knowhow necesare), iar rezultatele sunt intradevar uimitoare pe baza printurilor realizate pe dyno. Se pot castiga aproximativ 20 CP la roata, in plus eliminarea totala a problemelor de alimentare la anumite turatii (2500-4500 RPM). Toti cei care au facut astfel de resoftari sunt absolut extaziati de posibilitatile reale ale acestui motor. Practic, japonezii au modificat hartile de alimentare a motorului pentru a corespunde normelor Euro si US. Cu alte cuvinte au castrat motorul, o mare mizerie. Totusi, am vazut zilele trecute un review interesant referior la cele doua motoare ale noastre. Par destul de apropiate ca performante, in dotarea standard si fara interventie asupra lor. Editat Ianuarie 11, 2017 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 11, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2017 (editat) Da, este foarte manevrabila in ciuda greutatii sale. Pozele sunt facute cu diverse dispozitive, precum telefoane si aparate foto profi si semi-profi dupa cum urmeaza: Telefoane: - Sony Xperia M4 aqua - iPhone 6 si 6s - LG G4 Aparate foto (datorita unor prieteni): - Nikon D3300 - Nikon D630 De altfel, cand este poza mare in google photos, ai in partea dreapta-sus, un buton ( i ) cu litera "i", care iti arata informatii in detaliu. @Kassu: Au facut si ei ce au putut cand s-au vazut in situatia de a nu mai putea lansa modelul . Ca performate ele sunt cam acolo, eu am optat mai mult pentru Kawasaki, in principal, din pricina rapoartelor scurte si cuplul de mai jos, cel putin in specificatii. Asta aduce si ceva dezavantaje, precum niste vibratii despre care se vorbeste si in review-uri, insa, cum nu imi doresc top speed, nu ma incomodeaza deloc. Editat Ianuarie 11, 2017 de Andrei-Bogdan Vorobchevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 (editat) Exact asta este si impresiamea. Modelul asta a fost aruncat pe piata oricum, numai sa nu ramana cu el in curte nevandut. Mai grav insa este ca problema aceasta se va intalni de acum inainte la toate motoarele care se vor vinde pe piete care au astfel de reglementari in privinta emisiilor. Asta e doar inceputul. Rezolvarea cred ca va fi retragerea motoarelor cu ardere interna si productia in serie de masa a motocicletelor electrice. Editat Ianuarie 11, 2017 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 11, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2017 (editat) S-au inecat la mal cum s-ar spune, dar asta si din cauza faptului ca normele tot navalesc peste noi dar noi vrem tot mai puternic si cum se poate ajunge la un conses? Un exemplu, evacuarea de fabrica , ar fi galagioasa daca ceva nu ar exista cineva acolo sa reglementeze si chestia asta. De altfel, motoare electrice produse in serie exista deja si destul de populare, am urmarit ceva review-uri la un moment dat. (spre ex: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/order.php?model=sr ) Editat Ianuarie 11, 2017 de Andrei-Bogdan Vorobchevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Multam frumos (inclusiv pt. ideea aia cu semnul exclamarii, nu prea sunt umblat pe google photos)! Puteam sa jur ca printre ele e si un Nikon, am un prieten care a avut numai din astea si parca e o diferenta fata de Canon... Rezolvarea cred ca va fi retragerea motoarelor cu ardere interna si productia in serie de masa a motocicletelor electrice. Chiar daca mirosul de benzil ars si sunetul le fac speciale, tind sa cred ca totusi drumul/plimbarea (mai ales daca ai si companioni cum trebuie - aici fiecare intelege ce vrea) si destinatia sunt cele care conteaza mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 12, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2017 Degeaba arzi benzina, daca nu ai companioni corespunzatori. Degeaba este destinatia WoW daca drumul este drept si de rahan . Pe scurt, electric sau nu, daca drumul este virajat, vreau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Salutare....dupa 10 ani ca posesor de GSXR 2007, acum cateva zile am devenit posesorul unui Z1000 Black Edition(desi nu prea am gasit multe info referitoare la acest lucru). Sper sa ne intelegem bine ). Apropo, ce cauciucuri imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 daca prea verdele asta e prea puternic , ce te faci pe un miar adevarat? sunt dragute asa de dus pan la o prietena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 dupa 10 ani ca posesor de GSXR 2007......Apropo, ce cauciucuri imi recomandati? pe bune?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 (editat) Ce ti se pare ciudat, ca intreb dupa 10 ani de SS ce cauciucuri sa pun pe un touring?! Dupa parerea mea, nu poti avea aceleasi lretentii de la un touring ca de la un SS..... Editat Februarie 15, 2017 de ToxiQman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 da,mi se pare foarte ciudat ca dupa 10 ani pe un SS minunat(banuiesc luat de nou) sa nu stii totul despre cauciucuri.cel putin despre cele hypersport,sport si sport touring.dar nah,poate sunt eu eu ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxo_cs Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Eu iți recomand anvelope Pirelli Diablo Rosso 2,eu sunt foarte mulțumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 SUPERB !!! Sa te bucuri de ea. Cu siguranta va fii urmatoarea mea motocicleta. » Post actualizat in 17 Feb 2017 08:08Eu am Pilot Road 4 pe Z750 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.