KONGLY Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) salut nu sunt nou contu e nou pana acum ma logam cu fb am hotarat sa imi fac cont . Am si eu o mica problema am un honda f4i porneste super ok ff repede in orice conditii numai ca atunci cand deja se incalzeste motocicleta turometru imi sta pe la 1000 si ceva de ture daca nu gresesc 1100 -1200 ..... dar stand la relanti la semafor tot fluctueaza + - 100 turartii ceea ce imi da de gandit ca ceva nu e in regula si simt ca parca nu mai trage asa puternic in prima treapta cand ii dau gaz ......Ceva ideeii pareri ? va multumesc si asflat uscat fara evenimente nedorite!!!! Editat Aprilie 8, 2017 de KONGLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) se scrie si se citeste ralanti. asta il poti regla singur. in partea stanga sub rezervor, ai o tija, de culoare neagra. ralantiu parca trebuie sa stea pe la 1300-1400. Curata si tu filtrul de aer, si nu strica nici o sincronizare a injectiei. si poti verifica si bujiile. In linkul de mai jos ai pozitia cu reglare ralantiu. Editat Aprilie 8, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Cand cumparasem un amic un 600RR in 2015, avea aceeasi problema. Injectoarele erau varza ... verifica intai acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) Ceva ideeii pareri ? Doar sa mai citesti o carte din cand in cand. Esti la pamant cu limba romana. Dar verifica injectia, la fel am patit si eu cand am avut f4i. Dupa reglarea si curatarea lor mergea foarte bine. Editat Aprilie 8, 2017 de unaetnumitsirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Pe el nu il deranjeaza turatia ci faptul ca fluctueaza. Daca ti-ai pus toba sport si ti-a afectat backpreasure-ul si amestecul de acolo este cauza. Eu cred ca daca pui toba stoc va disparea acest simtom. Daca nu power commander si harta potrivita pentru evacuarea si filtrul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) asa face si a mea dupa ce se incalzeste. asa trebuie sa fie la ralanti 1200+- Editat Aprilie 8, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) imi arati in manual ca trebuie sa fie 1200 ? The owners manual for a 2008 Honda CBR600RR is 1,400 RPM's +/- 100. Scrie la pagina 219 asa face si a mea dupa ce se incalzeste. asa trebuie sa fie la ralanti 1200+- imi arati in manual ca trebuie sa fie 1200 ? The owners manual for a 2008 Honda CBR600RR is 1,400 RPM's +/- 100. Scrie la pagina 219 am atasat pagina, sa nu mai stai tu sa cauti. Editat Aprilie 8, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 imi arati in manual ca trebuie sa fie 1200 ? The owners manual for a 2008 Honda CBR600RR is 1,400 RPM's +/- 100. Scrie la pagina 219 am atasat pagina, sa nu mai stai tu sa cauti. el are F4i nu RR ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 am gresit manualul. baut rau nu-s. Deci am scris bine prima oara. 1300. +/- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KONGLY Postat Aprilie 9, 2017 Autor Share Postat Aprilie 9, 2017 Mai baieti in primu rand am scris dupa telefon si ma enerveaza maxim micile taste 2 la mana am venit aici cu o problema legata de moto nu sa dam bacu la limba romana l-am dat la vremea respectiva si l-am si luat asa ca nu mai fiti rautaciosi ca nu isi are sensul:) Legat de moto cum au zis si colegi mai sus da am pus toba sport 1 la mana 2 la mana am umblat eu la ralanti am zis sa il las mai mic gandindu ma ca o sa consume mai putin si asta e un motiv care imi afecteaza plecare dupa loc acum mi-am dat seama si o sa fac o revizile si cuatare la injectie cum a zis un coleg mai sus . Aveti idee unde sa face acea curatare de injectie ? Va Multumesc pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.