neculamike Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Buna tuturor, Recent mi-am îndeplinit visul de a avea o motocicleta :-) Am cumparat de la un prieten o motocicleta Suzuki GSF 400 Bandit - mai veche (1992) and I love it. In ultima saptamana am observat ca mobra trage greu, sta la relanti doar la 3500 rpm si moare la semafor. Am sunat sa ma programez la mecanic doar ca din pacate, fiindca e inceput de sezon si mecanicii sunt busy-busy in Cluj, mi-au recomandat sa revin cu un telefon in luna iulie fiindca sunt ocupati pana peste cap.. Evident ca nu am avut rabdare pana in iulie si m-a mancat undeva sa incerc sa curat eu carburatoarele weekendul asta impreuna cu niste prieteni. Planul era sa sa le si sincronizez dupa ce pornesc mobra folosind metoda cu tuburile inchise. Am desfacut carburatoarele si am observat ca sunt curate. Am reasamblat totul inapoi, pus carbs inapoi, dat vreo 2-3 ore la automat dar acum nu mai obtin nici o detonatie. Mentionez ca nu am ajustat nimic la suruburile de reglaj intake/amestec si ca carburatorul l-am "amorsat" cu o seringa dupa ce initial a fost golit. Singura chestie la ce ma gandesc acum ar putea fi ca nu am pus inapoi acele pontoane din carburatoarele din care le-am scos initial (le-am inversat la montaj) Totusi, cand dau la automat, vad ca se misca toate acele si "scuipa" benzina pe langa ac, dar tot nimic. Am desfacut bujiile si am observat ca 1 si 4 erau ude, 2 si 3 erau mai uscate.. Acum nu prea mai stiu ce sa-i fac in afara sa ajung la un mecanic cu ea. Ceea ce nu ar fi problema deloc, doar ca as prefera sa nu ma uit la mobra cum sta parcate pana in iulie. Pe scurt, cunoasteti pe cineva din Cluj care se pricepe si are timp sa arunce o privire? Poate poate reusim sa pornim mobra.. Multumesc si scuze pentru postarea lunga. O zi faina, Mike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 www.manualedereparatie.info cauti manualu acolo, daca nu e bagi cu gugle cu manualu in fata si un prieten mai inteligent (care a invatat ceva inglish) dai carburatoarele jos si verifici tot . nu stiu ce ai desfacut tu la carburatoare dar in general cand chiar sunt curate motocicletele functioneaza cat de cat ok. filtru de aer cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Si eu am avut o problema similara la bandit din 2002. Pana nu am schimbat cuiele pontou (sau cum se scrie), cele care impreuna cu plutitoarele regleaza nivelul de benzina din carburator, nu am rezolvat problema. Gigelu de mecanic la care am dus-o atunci sa mi-o repare incerca sa puna cuie de pe alte mobre folosite, dar nu dadea nici un rezultat pozitiv. So... daca s-au decalibrat cuiele, cumpara altele noi, eu am luat de pe louis. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neculamike Postat Mai 2, 2017 Autor Share Postat Mai 2, 2017 Salut, Toate operatiunile le-am facut cu manualul in fata si niste articole de pe google despre "Carb rebuild". Mobra nu functiona ok dupa parerea mea si dupa cum spuneam mai sus, nu statea la relanti si "smâcea" intre 4k si 6k rpm. Logic mi s-a parut sa verific carburatoarele in acest sens. Filtrul de aer a fost schimbat recent cred; Nu era prafuit. In plus, l-am suflat cu aer comprimat. Orice idee cat de cat constructiva este binevenita. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Salut, Toate operatiunile le-am facut cu manualul in fata si niste articole de pe google despre "Carb rebuild". Mobra nu functiona ok dupa parerea mea si dupa cum spuneam mai sus, nu statea la relanti si "smâcea" intre 4k si 6k rpm. Logic mi s-a parut sa verific carburatoarele in acest sens. Filtrul de aer a fost schimbat recent cred; Nu era prafuit. In plus, l-am suflat cu aer comprimat. Orice idee cat de cat constructiva este binevenita. Multumesc. cauta un compresmetru si masoara-i compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Ai pus la log O-ring-urile de la capacele superioare ale carburatoarelor, de pe traseul de vacuum? » Post actualizat in 02 May 2017 08:42Asta!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neculamike Postat Mai 2, 2017 Autor Share Postat Mai 2, 2017 Da, toate O-ring-urile au fost puse inapoi asa cum le-am "gasit". Ma gandesc ca etanseaza cat de cat... Totusi, sunt rezervor este un tub cu vacuum (care merge la rezervor si deschide robinetul cu benzina) care am observat ca nu "trage" foarte foarte tare in momentul in care dau la automat. Ai pus la log O-ring-urile de la capacele superioare ale carburatoarelor, de pe traseul de vacuum? » Post actualizat in 02 May 2017 08:42Asta!... mikuni o-ring.png Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Ai pus la log O-ring-urile de la capacele superioare ale carburatoarelor, de pe traseul de vacuum? » Post actualizat in 02 May 2017 08:42 Asta!... mikuni o-ring.png lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 lol Ce "te" razi becule... sau tu nu ai facut niciodata greseli de incepator? » Post actualizat in 02 May 2017 10:02 Da, toate O-ring-urile au fost puse inapoi asa cum le-am "gasit". Ma gandesc ca etanseaza cat de cat... Totusi, sunt rezervor este un tub cu vacuum (care merge la rezervor si deschide robinetul cu benzina) care am observat ca nu "trage" foarte foarte tare in momentul in care dau la automat. Pai nici nu are cum sa "traga" foarte tare cand dai la automat, pistonul nu are suficienta "viteza". Oricum, inainte de toate ar trebui sa te asiguri ca toate carburatoarele sunt la nivel cu benzina, daca nu ai pozitie de "direct" la robinet ar trebui sa decuplezi furtunasul de vacuum si sa creezi vacuum cu o seringa (sau cu gura!...), socul la maxim si dat la automat fara sa atingi acceleratia. Dar ceva imi spune ca ai inecat-o deja... caz in care ar trebui sa arzi bujiile pe aragaz. Chiar nu e nimeni din Cluj sa te ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neculamike Postat Mai 2, 2017 Autor Share Postat Mai 2, 2017 Ce "te" razi becule... sau tu nu ai facut niciodata greseli de incepator? » Post actualizat in 02 May 2017 10:02 Pai nici nu are cum sa "traga" foarte tare cand dai la automat, pistonul nu are suficienta "viteza". Oricum, inainte de toate ar trebui sa te asiguri ca toate carburatoarele sunt la nivel cu benzina, daca nu ai pozitie de "direct" la robinet ar trebui sa decuplezi furtunasul de vacuum si sa creezi vacuum cu o seringa (sau cu gura!...), socul la maxim si dat la automat fara sa atingi acceleratia. Dar ceva imi spune ca ai inecat-o deja... caz in care ar trebui sa arzi bujiile pe aragaz. Chiar nu e nimeni din Cluj sa te ajute? Ce "te" razi becule... sau tu nu ai facut niciodata greseli de incepator? » Post actualizat in 02 May 2017 10:02 Pai nici nu are cum sa "traga" foarte tare cand dai la automat, pistonul nu are suficienta "viteza". Oricum, inainte de toate ar trebui sa te asiguri ca toate carburatoarele sunt la nivel cu benzina, daca nu ai pozitie de "direct" la robinet ar trebui sa decuplezi furtunasul de vacuum si sa creezi vacuum cu o seringa (sau cu gura!...), socul la maxim si dat la automat fara sa atingi acceleratia. Dar ceva imi spune ca ai inecat-o deja... caz in care ar trebui sa arzi bujiile pe aragaz. Chiar nu e nimeni din Cluj sa te ajute? Am bagat benzina in carburatoare cu seringa ca sa bypasses robinetul care se deschide cu vacuum. Ce-i drept, flotoarele nu le-am verificat ca sa fie toate parghiile la aceeasi cota.. Asta o sa fac astazi. Pornirile le-am facut cu bujie curatata si incalzita cu bricheta. Ba mai mult, am dat jos toate bujiile si am verificat daca face scanteie pe toate fisele ceea ce a fost OK. Mai am o precizare, poate are legatura.. Am completat acum cateva zile cu ulei SAE 10W-40 (conform manualului) si acum mi se pare ca la rece nivelul uleiului e deasupra la full. Dupa aia, motorul parea a merge mai ok si schimba vitezele mai lin. Are vreo legatura treaba asta cu compresia si cu faptul ca nu porneste mobra? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Ce "te" razi becule... sau tu nu ai facut niciodata greseli de incepator? » Post actualizat in 02 May 2017 10:02 rad ... ca o-ringurile alea n-au nici o legatura cu pornirea, 0 Am bagat benzina in carburatoare cu seringa ca sa bypasses robinetul care se deschide cu vacuum. Ce-i drept, flotoarele nu le-am verificat ca sa fie toate parghiile la aceeasi cota.. Asta o sa fac astazi. Pornirile le-am facut cu bujie curatata si incalzita cu bricheta. Ba mai mult, am dat jos toate bujiile si am verificat daca face scanteie pe toate fisele ceea ce a fost OK. incalzesti un rahat cu bricheta... bujiile le cureti cu brake cleaner si o perie de BRONZ ! le verifici distanta intre electrozi si inspectezi ceramica exterioara si cat vezi la interior ... sau pur si simplu le schimbi. Mai am o precizare, poate are legatura.. Am completat acum cateva zile cu ulei SAE 10W-40 (conform manualului) si acum mi se pare ca la rece nivelul uleiului e deasupra la full. Dupa aia, motorul parea a merge mai ok si schimba vitezele mai lin. Are vreo legatura treaba asta cu compresia si cu faptul ca nu porneste mobra? Mersi are si n-are legatura ... tu ia compresia si pune cifrele aici. compresia o masori cu acceleratia deschisa la maxim , numeri in gand 5 secunde de invartit motorul/cyl cu baterie incarcata si in stare buna sau cabluri de la masina . cel mai important lucru , motocicletele nu se repara pe internet, la 1 sfat bun primesti 15 proaste citeste manualu ala daca tot il ai , pe tot , o sa inveti multe si o sa intelegi si mai multe , daca poti ... deja cand bagi benzina cu seringa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Sigur n ai umblat la amestec? Sau poate unii dintre prietenii tai? Eu cand am patit asta,la fel,2 carburatoare nu bagau benzina deloc,chiar daca le pusesem stoc,a trebuit sa mai desurubez suruburile de amestec de la cele 2 carburatoare. Sau poate a invartit cineva din greseala de surubu pt relanti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Buna tuturor, Recent mi-am îndeplinit visul de a avea o motocicleta :-) Am cumparat de la un prieten o motocicleta Suzuki GSF 400 Bandit - mai veche (1992) and I love it. In ultima saptamana am observat ca mobra trage greu, sta la relanti doar la 3500 rpm si moare la semafor. Am sunat sa ma programez la mecanic doar ca din pacate, fiindca e inceput de sezon si mecanicii sunt busy-busy in Cluj, mi-au recomandat sa revin cu un telefon in luna iulie fiindca sunt ocupati pana peste cap.. Evident ca nu am avut rabdare pana in iulie si m-a mancat undeva sa incerc sa curat eu carburatoarele weekendul asta impreuna cu niste prieteni. Planul era sa sa le si sincronizez dupa ce pornesc mobra folosind metoda cu tuburile inchise. Am desfacut carburatoarele si am observat ca sunt curate. Am reasamblat totul inapoi, pus carbs inapoi, dat vreo 2-3 ore la automat dar acum nu mai obtin nici o detonatie. Mentionez ca nu am ajustat nimic la suruburile de reglaj intake/amestec si ca carburatorul l-am "amorsat" cu o seringa dupa ce initial a fost golit. Singura chestie la ce ma gandesc acum ar putea fi ca nu am pus inapoi acele pontoane din carburatoarele din care le-am scos initial (le-am inversat la montaj) Totusi, cand dau la automat, vad ca se misca toate acele si "scuipa" benzina pe langa ac, dar tot nimic. Am desfacut bujiile si am observat ca 1 si 4 erau ude, 2 si 3 erau mai uscate.. Acum nu prea mai stiu ce sa-i fac in afara sa ajung la un mecanic cu ea. Ceea ce nu ar fi problema deloc, doar ca as prefera sa nu ma uit la mobra cum sta parcate pana in iulie. Pe scurt, cunoasteti pe cineva din Cluj care se pricepe si are timp sa arunce o privire? Poate poate reusim sa pornim mobra.. Multumesc si scuze pentru postarea lunga. O zi faina, Mike Ceva-mi spune ca ai dereglat jocul liber al clapetelor de acceleratie. Usca bujiile ( spray de curatat frane si suflate cu aer comprimat , nu cu gura !) verifica reglajul suruburilor pilot si incearca sa pornesti cu cablurile de acceleratie nemontate pe carburatoare . Asa cum se spune si mai sus , cand pornesti mobra la rece , mana la 20 de centimetri de maneta de acceleratie !Sau daca ai habar , regleaza jocul liber la cablul de acceleratie . Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 rad ... ca o-ringurile alea n-au nici o legatura cu pornirea, 0 Ia fa o proba... eu am constatat pe propria piele ca teoria nu functioneaza intotdeauna! In rest, omul zice ca este primul motor si evident, este incepator... si tu ii tot tragi cu masurat compresia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 eu zic sa mergi la mecanic,ceea ce faci poate strica si mai rau.Un motor e greu de reparat pe forum si fara cunostinte de mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neculamike Postat Mai 4, 2017 Autor Share Postat Mai 4, 2017 Plus ca si mecanicul ala ar face un ban cinstit. Daca toti am fi spiritus tehnicus, mecanicii ar muri de foame Crede-ma ca asta a fost prima varianta. Am sunat la cativa, toti m-au programat pe iulie. Ai tu vreo recomandare de mecanic care se pricepe in Cluj? :/ Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 COC Motors,vorbeste cu Dragos.Daca numai in Iulie au,asta e,astepti pina in iulie.Cand achizitionezi un motor,prima data se face mentenanta la el,apoi te dai.Sau daca sti ca iei un motor ieftin,clar ala va necesita servisare.Recomandarea mea asta e,eu in Cluj altcineva nu am pe cine sa recomand desi sunt multe serviceuri.Mai e un service care e laudat,insa eu nu am fost la ei,SF Moto si e in Baci langa Lidl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danne Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Salut, sunt si eu incepator si de vreo doua luni folosesc un Kawasaki Zephyr 550. De motor a avut grija fratele meu anul trecut, a fost dus la un mecanic unde printre multe altele s-a facut in toamna o curatire de carburatoare si sincronizare. Totusi, in primavara, dupa ce a fost tinut in garaj incalzit, nu am reusit sa-l pornesc. Am dat la demaror de mi s-a facut mila, am dat curent de la masina... Nu a vrut. Am rezolvat problema cu un spray de pornire. A stranutat, tusit si si-a dres glasul, dar a pornit. La inceput mai prost, dar si-a revenit rapid. Din ziua aia porneste la sfert. Merita sa incerci si tu, poate-i dai curaj, te costa cativa lei sprayul (sau ti-l dau pe al meu daca esti in zona). Alternativ, iti las prin PM un numar de telefon al unui mecanic. Nu mi-a lucrat carburatoare, dar a reparat mai multe la motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Nu cumva problemele initiale au aparut de la gâturi de cauciuc crapate? Si la d/r carburatoare s-au faramat mai rau si trage mult aer fals? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Ia fa o proba... eu am constatat pe propria piele ca teoria nu functioneaza intotdeauna! In rest, omul zice ca este primul motor si evident, este incepator... si tu ii tot tragi cu masurat compresia ? intelegi bine, nu intelegi treaba ta... binenteles ca experienta ta cu un singur carburator e mult mai mare ca a mea cu sute .. pan la urma e doar o parere ... asa se zice mai nou da compresie, scanteie ... daca s-a uitat de 2 ori deja in carburatoare si a precizat ca nu-s oringurile vietii..daca e ceva sigur ... e ca nu-i de la oringurile alea ! n-are compresie >joc termic supape... daca e ok atunci a tras lozul necastigator ca multi altii cu bandit de 400... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Salut, sunt si eu incepator si de vreo doua luni folosesc un Kawasaki Zephyr 550. De motor a avut grija fratele meu anul trecut, a fost dus la un mecanic unde printre multe altele s-a facut in toamna o curatire de carburatoare si sincronizare. Totusi, in primavara, dupa ce a fost tinut in garaj incalzit, nu am reusit sa-l pornesc. Am dat la demaror de mi s-a facut mila, am dat curent de la masina... Nu a vrut. Am rezolvat problema cu un spray de pornire. A stranutat, tusit si si-a dres glasul, dar a pornit. La inceput mai prost, dar si-a revenit rapid. Din ziua aia porneste la sfert. Merita sa incerci si tu, poate-i dai curaj, te costa cativa lei sprayul (sau ti-l dau pe al meu daca esti in zona). Alternativ, iti las prin PM un numar de telefon al unui mecanic. Nu mi-a lucrat carburatoare, dar a reparat mai multe la motorul meu. aia poate sa fie si de la benzina,cifra octanica a scazut.Probabuil ca daca inlocuiai benzina si goleai carburatoarele,o lua din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danne Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 aia poate sa fie si de la benzina,cifra octanica a scazut.Probabuil ca daca inlocuiai benzina si goleai carburatoarele,o lua din prima Pai atunci ce saracie pot sa-i fac peste iarna? Am lasat rezervorul plin sa nu faca condens etc. Eu inteleg ca e de scos benzina din toate motouneltele in 2 timpi pe care le am (ca e amestec cu ulei), dar acuma si din motocicleta trebuie scoasa? Stiu ca mai nou benzina e un gunoi, facuta sa se degradeze ca sa nu o poti stoca. Dar nici 4-5 luni sa nu mai stea? Tatal meu folosea benzina si dupa ani de zile fara probleme la Dacie, tinuta in canistre (bonuri roz, anyone? ). Inteleg ca era un motor mai vechi, dar nici motorul din Zephyrul asta nu e de ultima generatie, e tehnologie mai veche de 30 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Nu scade cifra octanica, se evapora componente volatile si nu porneste la rece. Dar daca sta 3-4 luni rezervorul plin si cu buson nu se intampla mai nimic. Exista aditivi pt stabilizare care se pun in benzina atunci cand depozitezi agregatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.