denisdenis96 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 (editat) Salut , sunt un posesor de gsx 600 f din 94 cu multe probleme .Pentru început ,motocicletă a fost una stătă , nefolosită de 1 an zile .am cumpărat-o .am desfacuto complet unde a urmat că fiecare piesă curatatavopsită după caz .am reasamblato >Funcţionează ! bun. problema care mi-a dat de cap a fost următoarea Relantiul Fluctua ,nu stătea , dacă încercăm să îi dau din reglajul de relantiu , de este în stânga sub rezervor ,avea delay ,rămânea turată şi scădea foarte încet ,bun. am desfăcut carburile bucăţii, am suflat , curatat , etc.într-un cuvânt Luna şi Bec După , Sincronizare de banc ,clapetele aşezate se închid-deschid toate la fel . pornire .Nu merge! la fel ,nu stă relantiul , are tendita de da în cap apoi pleacă din puşcă , când accelerezi tare se îneacă ,etc după multe bijbarituri la ea problema era că motorul nu se alimenta problema fiind dată de pompă vacum care nu ştiu din ce motive nu lasă benzină să curgă ,am rezolvat pe moment prin scoaterea sitelor şi ce m-ai avea pe acolo ,acum se acceleaza bine relantiul stă . poate o să aibă cineva nevoie de asta , e bine de luat în considerare şi pompă vacum Editat Mai 2, 2017 de denisdenis96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Felicitări pentru prima ta postare pe acest forum. Este minunat ca vrei sa ajuti comunitatea moto insa ar fi ideal sa scrii o idee mai corect. Un text cu instrucțiuni utile, daca este scris cum ai scris tu .. nu prea e util deloc. Se pierde prea mult timp si energie cu traducerea lui in română. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 (editat) Felicitări pentru prima ta postare pe acest forum. Este minunat ca vrei sa ajuti comunitatea moto insa ar fi ideal sa scrii o idee mai corect. Un text cu instrucțiuni utile, daca este scris cum ai scris tu .. nu prea e util deloc. Se pierde prea mult timp si energie cu traducerea lui in română. Editat Mai 2, 2017 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Cred ca s-a referit la robinetul vacuumatic, probabil ca nu deschidea. Dar, rezolvarea este gresita - era suficienta mutarea robinetului pe pozitia "PRI" ca sa curga permanent. Curgerea permanenta aduce cu ea alte probleme, s-ar putea sa gaseasca toata benzina in baia de ulei...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denisdenis96 Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Mersi pentru sfat , ideea postari era ,cand motocicleta da in nas , nu tine relantiu, se accelereaza prost, sa se verifice robinetul de benzina care contine si vacumul .pe Suzuki gsx 600 f PS.Mna am descoperit eu asta singur, si am zis sa va spun si voua , Salut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani Alex Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Salut am cumpărat decurgând un suzuki katana 600 1995 merge bine motorul dar am o problema la relanti nu vrea sa stea sub 2000 de ture scade pana se oprește și în mers la turati mici mai are șocuri în rest merge bn trage ca și începător am mers cu 210km la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.