Sari la conținut

Pentru cei cu probleme la motor suzuki gsx 600 f 1994


Postări Recomandate

Salut , sunt un posesor de gsx 600 f din 94 cu multe probleme .Pentru început ,motocicletă a fost una stătă , nefolosită de 1 an zile .am cumpărat-o .am desfacuto complet unde a urmat că fiecare piesă curatatavopsită după caz .am reasamblato >Funcţionează !

bun. problema care mi-a dat de cap a fost următoarea

Relantiul Fluctua ,nu stătea , dacă încercăm să îi dau din reglajul de relantiu , de este în stânga sub rezervor ,avea delay ,rămânea turată şi scădea foarte încet ,bun.

am desfăcut carburile bucăţii, am suflat , curatat , etc.într-un cuvânt Luna şi Bec

După , Sincronizare de banc ,clapetele aşezate se închid-deschid toate la fel .

pornire .Nu merge! la fel ,nu stă relantiul , are tendita de da în cap apoi pleacă din puşcă , când accelerezi tare se îneacă ,etc

după multe bijbarituri la ea problema era că motorul nu se alimenta problema fiind dată de pompă vacum care nu ştiu din ce motive nu lasă benzină să curgă ,am rezolvat pe moment prin scoaterea sitelor şi ce m-ai avea pe acolo ,acum se acceleaza bine relantiul stă .

poate o să aibă cineva nevoie de asta , e bine de luat în considerare şi pompă vacum
Editat de denisdenis96
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru prima ta postare pe acest forum. Este minunat ca vrei sa ajuti comunitatea moto insa ar fi ideal sa scrii o idee mai corect. Un text cu instrucțiuni utile, daca este scris cum ai scris tu .. nu prea e util deloc. Se pierde prea mult timp si energie cu traducerea lui in română.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru prima ta postare pe acest forum. Este minunat ca vrei sa ajuti comunitatea moto insa ar fi ideal sa scrii o idee mai corect. Un text cu instrucțiuni utile, daca este scris cum ai scris tu .. nu prea e util deloc. Se pierde prea mult timp si energie cu traducerea lui in română.

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca s-a referit la robinetul vacuumatic, probabil ca nu deschidea.

Dar, rezolvarea este gresita - era suficienta mutarea robinetului pe pozitia "PRI" ca sa curga permanent.

 

Curgerea permanenta aduce cu ea alte probleme, s-ar putea sa gaseasca toata benzina in baia de ulei......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru sfat , ideea postari era ,cand motocicleta da in nas , nu tine relantiu, se accelereaza prost, sa se verifice robinetul de benzina care contine si vacumul .pe Suzuki gsx 600 f

PS.Mna am descoperit eu asta singur, si am zis sa va spun si voua , Salut!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salut am cumpărat decurgând un suzuki katana 600 1995 merge bine motorul  dar am o problema la relanti nu vrea sa stea sub 2000 de ture scade pana se oprește și în mers la turati mici mai are șocuri   în rest merge bn trage ca și începător am mers cu 210km la ora 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...