Ionutzzradu Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 (editat) Salut Am urmatoarea problema: Detin o Honda Hornet S din 2000. anul trecut din cauza unor probleme tehnice am schimbat motorul si am gasit la dezmembrari un motor de Hornet normal. totul s-a potrivit, mai putin senzorul de viteza care la Hornet S este diferit (nu este pe sufa). cum as putea sa fac sa imi mearga kilometrajul ? ceva idei ? Editat Mai 6, 2017 de Ionutzzradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 Pai nu poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutzzradu Postat Mai 6, 2017 Autor Share Postat Mai 6, 2017 (editat) nici macar un sensor care se pune la roata nu functioneaza? Sau mi-a mai zis cineva de un convertor gen http://www.bikermart.co.uk/proddetail.asp?prod=360-310 . Ar merge ? Editat Mai 6, 2017 de Ionutzzradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 (editat) Cu un convertor poate,asta daca este calculat ok, sau il poti seta. Editat Mai 6, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutzzradu Postat Mai 6, 2017 Autor Share Postat Mai 6, 2017 oare s-ar potrivi asta de la koso ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 Nu stiu,trebuie sa vezi ce specificatii da pentru acel model.Daca se potriveste mecanic sa poata fi montat si pe urma electric.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutzzradu Postat Mai 19, 2017 Autor Share Postat Mai 19, 2017 Am tot cautat informatii si nu reusesc sa gasesc vreoo metoda. Daca ccumpar un senzor magnetic care se pune la roatta nu stiu ce specificatii ar trebui sa aiba ca sa se potriveasca. Am vazut ca mufa care vine de la bord are 3 fire. Majoritatea senzorilor magnetici au tot 3 fire. Ar merge oricare ? Intrebare 2: Senzorul acesta ar merge? Se monteaza pe pinion? Intrebarea 3 : Se poate da gaura in motor sa pun senzorul original ? Meentionez ca motorul este fabricat in 2002 Multumesc pentru orice idee, sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Salut, Din cei spui tu, eu inteleg ca ai schimbat un motor din 2000 cu unul din 2002?! Motorul din 2002 are senzor de viteza undeva la partea superioara a cutiei de viteza(dupa airbox) si este un senzor Hall cu trei conductoare si nu este senzor magnetic. Astfel, unul este de masa, unul pentru tensiunea de referinta de obicei 5V de la ECU/ECM si un conductor de semnal/iesire). Unde vrei sa dai GAURA in motor si de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 (editat) Motorul din 2002 are senzor de viteza undeva la partea superioara a cutiei de viteza(dupa airbox) si este un senzor Hall cu trei conductoare si nu este senzor magnetic. Astfel, unul este de masa, unul pentru tensiunea de referinta de obicei 5V de la ECU/ECM si un conductor de semnal/iesire). Unde vrei sa dai GAURA in motor si de ce? Cred ca vroiai sa spui altceva pentru ca senzorul Hall este totusi senzor magnetic. Poate te refereai la senzorii magnetici cu relee reed cu care se echpeaza ciclocomputerele care au un magnetel pe rota si senzorul pe furca. Editat Mai 20, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Nun mai complica continutul ! Senzorii/traductoarele folosite pe motociclete sunt te tip INDUCTIV si de tip Hall, fara alte compeltari. Daca la paine se mai spune si PITA, este o alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutzzradu Postat Mai 21, 2017 Autor Share Postat Mai 21, 2017 (editat) Nu stiu exact de care este, nu ma pricep dar atasez o poza sa vedeti voi exact. (pozele 1-4) » Post actualizat in 21 May 2017 12:14 Salut, Din cei spui tu, eu inteleg ca ai schimbat un motor din 2000 cu unul din 2002?! Motorul din 2002 are senzor de viteza undeva la partea superioara a cutiei de viteza(dupa airbox) si este un senzor Hall cu trei conductoare si nu este senzor magnetic. Astfel, unul este de masa, unul pentru tensiunea de referinta de obicei 5V de la ECU/ECM si un conductor de semnal/iesire). Unde vrei sa dai GAURA in motor si de ce? Pe motorul original de Hornet 600S aici este senzorul. Pe motorul actual nu are locasul acela pentru senzor. La "gaura" aceea ma refeream (vezi poza nr 5) ps: Stiu ca nu e cea mai buna exprimare dar nu stiu cum sa o numesc Editat Mai 21, 2017 de Ionutzzradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Senzorul de pe motorul original cate conductoare/fire are? OK, in primele 3 foto este pozitia senzorului pe vechiul motor, dar in poza 5 vad un senzor asezat 80% intr-un locas si 2 gauri de prindere lateral...ce vrei sa spui ca acea gaura este obturata la fund sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutzzradu Postat Mai 21, 2017 Autor Share Postat Mai 21, 2017 Nu. Este exact invcers. In poza 5 este senzorul de pe motorul original. In primele poze este noul motor cu locasul caruia ii lipseste senzorul. Din bord pleaca o mufa cu 3 fire care ar trebui sa mearga la senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Intra pe p.m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Nun mai complica continutul ! Senzorii/traductoarele folosite pe motociclete sunt te tip INDUCTIV si de tip Hall, fara alte compeltari. Daca la paine se mai spune si PITA, este o alta poveste. Nu inteleg de ce strigi la mine cand tu ai gresit in exprimare. Pita poate fi de mai multe feluri alba, neagra, integrala etc Asa si traductoarele magnetice pot fi cu inductie, efect hall cu releu reed, daca mai stii tu completeaza. Salut,... ... este un senzor Hall cu trei conductoare si nu este senzor magnetic... devine... este un senzor Hall cu trei conductoare si nu este senzor inductiv... Fixed Intra pe p.m Sper pentru utilitatea topicului rezolvarea sa fie "la vedere" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Iar 'parasesti cadrul problemei', apoi te vede ZIDU' si te avertizeaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Iar 'parasesti cadrul problemei', apoi te vede ZIDU' si te avertizeaza.... ??? Uite acum ma obligi sa fac off. Cu ce depasesc cadrul problemei? Topicul nu are titlul "Senzor viteza Hornet" ? Am gresit ca stabiliram ca are senzor de viteza magnetic cu efect Hall nu cu inductie, adicatelea 3 fire in loc de doua? Am gresit cand am afirmat ca in interesul comunitatii sa puneti rezolvarea "la vedere" sa afle toata lumea ce si cum? Ca de aia e forum. De zeus nu comentez ca e suparacios. Nu astept raspuns ca se poate interpreta drept flame. Inca odata scuze de off » Post actualizat in 22 May 2017 13:58 Ps Stii ceva, ai dreptate senzorul Hall nu este un senzor magnetic, habar nu am eu ce face ala, cu asta chiar consider precizarile la "Senzor viteza Hornet" incheiate ca nu intereseaza pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Si eu as veni cu multe precizari, dar ai vazut mai sus ca am primit amandoi avertisment si postarile mele s-au sters, asa ca nu mai comentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutzzradu Postat Iulie 18, 2017 Autor Share Postat Iulie 18, 2017 (editat) Oare un senzor de Honda CBR 900 RR Fireblade 1994-1995 (CBR900RR SC28). Speed Sensor 1994 s-ar potrivi cu bordul de Honda Hornet S 2000 ? Nu gasesc specificatiile senzorilor sa le compar ... sa vad daca se potrivesc. Din ce observ senzorul de CBR900RR are cam aceleasi prinderi ca si cablu de vitezometru original de Hornet, doar ca trimite semnal electronic . Sper sa nu gresesc. » Post actualizat in 18 Jul 2017 09:07 am mai gasit ceva asemanator de vfr 800 2002 » Post actualizat in 18 Jul 2017 09:29cred ca am gasit raspunsul pe un forum din strainatate. pun link-ul aici sa va dati o parare si voi si poate ajuta si pe altcineva. http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=60&t=32606#p281245 Apropo, are cineva un SpeedoHealer de vanzare sau a mai montat cineva asa ceva? Editat Iulie 18, 2017 de Ionutzzradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.