SnyRo Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Salut,Am fost din Targoviste pana in Bucuresti si am luat-o pe autostrada Pitesti-Bucuresti totul frumos si bine pana la intoarcere, pe la jumatatea autostrazii a inceput sa se gatuie si sa imi consume foarte mult. Cand am plecat din Targoviste am facut plinul, am un Hyosung gt 125 comet din 2003 si imi consuma cam 3%, trebuia sa am cam jumatate de rezervor plin.. aproape era pe rosu cand am ajuns in Targoviste..A doua zi am inceput sa umblu la ea, am zis ca e de la carburatoare, le-am curatat, am schimbat bujiile si vad ca nu imi mai consuma, dar se gatuie Cand sunt in a-5a si manerul este in jos blana incepe sa se gatuie... De obicei cand dau de maner mai mult in jos se gatuie..daca dau usor nu prea, dar se gatuie si atunci..Este stresant, cand vreau sa accelerez ii dau gas, dau de maner, si dupa 2-3 secunde se accelereaza, zici ca are lag sau delay (intarziere)Nu stiu ce sa fac, help me please <3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) Simplu, te duci la mecanic Daca am inteles problema bine, poate sa fie ceva la pompa de benzina Editat Mai 12, 2017 de Bobossus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Parca vad ca o sa ma critice cativa colegi mai mecanici decat mine, dar tinand cont ca ai scris ca ti-ai curatat carburatoarele presupun ca nu esti strain de mecanica. Deci: Lagul la accelerare de care vorbesti poate fi din pompa de spritz. Toate carburatoarele au cate un dispozitiv care, in momentul in care tragi de acceleratie, introduc un plus de benzina in amestec. La vechea dacie, la carburatorul weber, era celebrul "gascan". Daca la accelerarea brusca incepe sa tuseasca 1-2 secunde dupa care incepe sa-si revina, eu prima data m-as uita la acel dispozitiv. Nu stiu cum arata carburatorul tau, dar ca principiu ar trebui sa fie ca toate carburatoarele: jiclor de functionare la ralanti, jiclor de functionare in sarcina, dispozitiv de imbogatire la accelerare si reglaj al amestecului la ralanti (surub de aer in cultura populara). Si intrucat problema ta apare la accererare, eu de la acel dispozitiv de imbogatire as incepe (cel mai probabil un canal sau un jiclor infundat pe undeva, pe acel traseu). Ceea ce ar explica un consum foarte mare si infundarea "gascanului" ar fi mizerie in benzina. Presupun ca mizeria a afectat inchiderea cuiului potou cat si traseul dispozitivului de imbogatire. Ai curatat carburatorul (carburatoarele - ca nu stiu cate ai), si-a revenit consumul (acum inchide cuiul) dar n-ai curatat traseul pompei de spritz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 moto - mai ales asa mici - nu au pompa de spritz . Avand in vedere ca ti-a crescut consumul - inseamna ca probabil merge inecata. Una din urmatoarele e posibila : 1) ai stricat nivelul la banzina cand ai umblat la plutitoare 2) nu mai inchide socul / jigloare instalate aiurea sau aproape lipsa 3) ai stricat reglajul de dozaj in sarcina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Ce culoare bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Mai 12, 2017 Autor Share Postat Mai 12, 2017 Ce culoare bujia? Neagra » Post actualizat in 12 May 2017 20:13 Parca vad ca o sa ma critice cativa colegi mai mecanici decat mine, dar tinand cont ca ai scris ca ti-ai curatat carburatoarele presupun ca nu esti strain de mecanica. Deci: Lagul la accelerare de care vorbesti poate fi din pompa de spritz. Toate carburatoarele au cate un dispozitiv care, in momentul in care tragi de acceleratie, introduc un plus de benzina in amestec. La vechea dacie, la carburatorul weber, era celebrul "gascan". Daca la accelerarea brusca incepe sa tuseasca 1-2 secunde dupa care incepe sa-si revina, eu prima data m-as uita la acel dispozitiv. Nu stiu cum arata carburatorul tau, dar ca principiu ar trebui sa fie ca toate carburatoarele: jiclor de functionare la ralanti, jiclor de functionare in sarcina, dispozitiv de imbogatire la accelerare si reglaj al amestecului la ralanti (surub de aer in cultura populara). Si intrucat problema ta apare la accererare, eu de la acel dispozitiv de imbogatire as incepe (cel mai probabil un canal sau un jiclor infundat pe undeva, pe acel traseu). Ceea ce ar explica un consum foarte mare si infundarea "gascanului" ar fi mizerie in benzina. Presupun ca mizeria a afectat inchiderea cuiului potou cat si traseul dispozitivului de imbogatire. Ai curatat carburatorul (carburatoarele - ca nu stiu cate ai), si-a revenit consumul (acum inchide cuiul) dar n-ai curatat traseul pompei de spritz. Multumesc mult, am schimbat azi filtru de benzina si merge mult mai bineee, dar parca tot se gatuie putin de tot la viteza mai mare.. Filtru era cam infundat si nu prea mai tragea benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 daca bujia era neagra inseamna ca avea amestec bogat, adica prea multa benzina. E dereglata. Vezi ce am spus mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) moto - mai ales asa mici - nu au pompa de spritz . Mda, virago 250(mai stii poate si 125) o fi exceptia care confirma regula? Editat Mai 12, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 posibil. Majoritatea nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnyRo Postat Mai 14, 2017 Autor Share Postat Mai 14, 2017 Am schimbat filtru dar parca tot se gatuie m-am uitat la bujie era neagra putin si la cap maro cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Filtru era cam infundat si nu prea mai tragea benzina... Nu se leaga cu lag-ul de care vorbeai... Cand filtrul e infundat se accelereaza initial dar moare dupa cateva secunde. In fine, sunt o multime de cauze care pot genera gatuirea, dar eu as cauta tot in carburator vreun orificiu infundat. Ca sa-ti faci o idee cat de variate sunt cauzele, aceeasi problema o aveam eu la un Fiat Albea 2005 (injectie) cu motorul rece, in prinele 5 minute de la pornire. S-a dovedit in final a fi dintr-o fisa a unei bujii. Daca esti sigur, dar absolut sigur, ca nivelul in carburator/toare e bun, cuiul inchide, jicloarele sunt desfundate si garniturile bune (si nu cumva se creeaza o gaura pe undeva in momentul accelerarii pe unde sa traga aer curat in loc de amestec combustibil), incearca si pe partea de aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.