Sari la conținut

Se gatuie


Postări Recomandate

Salut,

Am fost din Targoviste pana in Bucuresti si am luat-o pe autostrada Pitesti-Bucuresti totul frumos si bine pana la intoarcere, pe la jumatatea autostrazii a inceput sa se gatuie si sa imi consume foarte mult. Cand am plecat din Targoviste am facut plinul, am un Hyosung gt 125 comet din 2003 si imi consuma cam 3%, trebuia sa am cam jumatate de rezervor plin.. aproape era pe rosu cand am ajuns in Targoviste..

A doua zi am inceput sa umblu la ea, am zis ca e de la carburatoare, le-am curatat, am schimbat bujiile si vad ca nu imi mai consuma, dar se gatuie :(

Cand sunt in a-5a si manerul este in jos blana incepe sa se gatuie...

 

De obicei cand dau de maner mai mult in jos se gatuie..daca dau usor nu prea, dar se gatuie si atunci..

Este stresant, cand vreau sa accelerez ii dau gas, dau de maner, si dupa 2-3 secunde se accelereaza, zici ca are lag sau delay (intarziere)

Nu stiu ce sa fac, help me please :D <3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu, te duci la mecanic :tomato:

Daca am inteles problema bine, poate sa fie ceva la pompa de benzina

Editat de Bobossus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca vad ca o sa ma critice cativa colegi mai mecanici decat mine, dar tinand cont ca ai scris ca ti-ai curatat carburatoarele presupun ca nu esti strain de mecanica. Deci:

 

Lagul la accelerare de care vorbesti poate fi din pompa de spritz. Toate carburatoarele au cate un dispozitiv care, in momentul in care tragi de acceleratie, introduc un plus de benzina in amestec. La vechea dacie, la carburatorul weber, era celebrul "gascan". Daca la accelerarea brusca incepe sa tuseasca 1-2 secunde dupa care incepe sa-si revina, eu prima data m-as uita la acel dispozitiv. Nu stiu cum arata carburatorul tau, dar ca principiu ar trebui sa fie ca toate carburatoarele: jiclor de functionare la ralanti, jiclor de functionare in sarcina, dispozitiv de imbogatire la accelerare si reglaj al amestecului la ralanti (surub de aer in cultura populara). Si intrucat problema ta apare la accererare, eu de la acel dispozitiv de imbogatire as incepe (cel mai probabil un canal sau un jiclor infundat pe undeva, pe acel traseu).

 

Ceea ce ar explica un consum foarte mare si infundarea "gascanului" ar fi mizerie in benzina. Presupun ca mizeria a afectat inchiderea cuiului potou cat si traseul dispozitivului de imbogatire. Ai curatat carburatorul (carburatoarele - ca nu stiu cate ai), si-a revenit consumul (acum inchide cuiul) dar n-ai curatat traseul pompei de spritz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto - mai ales asa mici - nu au pompa de spritz :) .

Avand in vedere ca ti-a crescut consumul - inseamna ca probabil merge inecata. Una din urmatoarele e posibila :

1) ai stricat nivelul la banzina cand ai umblat la plutitoare

2) nu mai inchide socul / jigloare instalate aiurea sau aproape lipsa

3) ai stricat reglajul de dozaj in sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare bujia?

Neagra

» Post actualizat in 12 May 2017 20:13

Parca vad ca o sa ma critice cativa colegi mai mecanici decat mine, dar tinand cont ca ai scris ca ti-ai curatat carburatoarele presupun ca nu esti strain de mecanica. Deci:

 

Lagul la accelerare de care vorbesti poate fi din pompa de spritz. Toate carburatoarele au cate un dispozitiv care, in momentul in care tragi de acceleratie, introduc un plus de benzina in amestec. La vechea dacie, la carburatorul weber, era celebrul "gascan". Daca la accelerarea brusca incepe sa tuseasca 1-2 secunde dupa care incepe sa-si revina, eu prima data m-as uita la acel dispozitiv. Nu stiu cum arata carburatorul tau, dar ca principiu ar trebui sa fie ca toate carburatoarele: jiclor de functionare la ralanti, jiclor de functionare in sarcina, dispozitiv de imbogatire la accelerare si reglaj al amestecului la ralanti (surub de aer in cultura populara). Si intrucat problema ta apare la accererare, eu de la acel dispozitiv de imbogatire as incepe (cel mai probabil un canal sau un jiclor infundat pe undeva, pe acel traseu).

 

Ceea ce ar explica un consum foarte mare si infundarea "gascanului" ar fi mizerie in benzina. Presupun ca mizeria a afectat inchiderea cuiului potou cat si traseul dispozitivului de imbogatire. Ai curatat carburatorul (carburatoarele - ca nu stiu cate ai), si-a revenit consumul (acum inchide cuiul) dar n-ai curatat traseul pompei de spritz.

Multumesc mult, am schimbat azi filtru de benzina si merge mult mai bineee, dar parca tot se gatuie putin de tot la viteza mai mare..

 

Filtru era cam infundat si nu prea mai tragea benzina...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru era cam infundat si nu prea mai tragea benzina...

 

Nu se leaga cu lag-ul de care vorbeai... Cand filtrul e infundat se accelereaza initial dar moare dupa cateva secunde. In fine, sunt o multime de cauze care pot genera gatuirea, dar eu as cauta tot in carburator vreun orificiu infundat. Ca sa-ti faci o idee cat de variate sunt cauzele, aceeasi problema o aveam eu la un Fiat Albea 2005 (injectie) cu motorul rece, in prinele 5 minute de la pornire. S-a dovedit in final a fi dintr-o fisa a unei bujii. Daca esti sigur, dar absolut sigur, ca nivelul in carburator/toare e bun, cuiul inchide, jicloarele sunt desfundate si garniturile bune (si nu cumva se creeaza o gaura pe undeva in momentul accelerarii pe unde sa traga aer curat in loc de amestec combustibil), incearca si pe partea de aprindere.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...