Jump to content

Recommended Posts

am o moto enduro fara acte stie cineva daca se poate iesi in asfalt pentru a ajunge pe diferite trasee distanta nefiind mare max 500m de asfalt sau trebe platforma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pus bine intrebarea.

 

Reformuleaza asa:

 

"Daca in cei 500 de metri de asfalt ma tavaleste unu, ii platesc eu reparatiile sau fug de la locul accidentului daca mai pot?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

am o moto enduro fara acte stie cineva daca se poate iesi in asfalt pentru a ajunge pe diferite trasee distanta nefiind mare max 500m de asfalt sau trebe platforma?

 

inmatriculare + permis.....

 

BAC-ul....

» Post actualizat in 22 May 2017 12:44

Nu ai pus bine intrebarea.

 

Reformuleaza asa:

 

"Daca in cei 500 de metri de asfalt ma tavaleste unu, ii platesc eu reparatiile sau fug de la locul accidentului daca mai pot?"

 

in varianta asta, are sanse sa se uite la Razvan si Dani cu inca 15 persoane in aceiasi incapere....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă este vorba de 500m, mergi pe lângă drum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu a zis nimeni ca tre sa merg pe ea pot sa o si imping


» Post actualizat in 22 May 2017 12:58

Dacă este vorba de 500m, mergi pe lângă drum :)

:ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu a zis nimeni ca tre sa merg pe ea pot sa o si imping

» Post actualizat in 22 May 2017 12:58

:ok:

 

tractat/impins tot cu carnet se face... evident cat timp esti pe drum public (vezi ca zice in lege ce categorii se incadreaza la drum public)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul asta cum spui tu reiese ca daca imping masina cuiva si ma prinde politia imi da amenda ca nu am permis??

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul asta cum spui tu reiese ca daca imping masina cuiva si ma prinde politia imi da amenda ca nu am permis??

 

evident, mai mult, este de domeniul penalului si nu doar o simpla contraventie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este la latitudinea polițistului,dacă sa te amendeze sau nu că tu ajuți pe cineva să împingă masina.Stii litera legii sau spiritul legii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este la latitudinea polițistului,dacă sa te amendeze sau nu că tu ajuți pe cineva să împingă masina.Stii litera legii sau spiritul legii.

 

fier fara acte si neinmatriculat, impins de o singura persoana, fara carnet..... oais ... aprig....

 

magnet pentru orice politist dornic sa se afirme in 2017.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă refeream la mașină împinsă pe strada.daca împinge mobra pe trotuar nu îi face nimeni nimic.Bine întotdeauna găsești un polițist local zelos sa ii ardă o amenda pentru că merge pe trotuar,ceea ce în fond nu ai voie sa faci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)))) hai ca am auzit-o si pe asta... stau si ma intreb cati dintre cei care au mobre de enduro, pe care le folosesc strict la enduro, le au inmatriculate.

mergi frate linistit pe langa motoreta cand traversezi o strada. sa imi zica si mie careva ca l-a oprit politia si i-a facut dosar penal pt ca a impins o motoreta pe strada, chiar sunt curios.

Hai ca m-ati facut sa rad

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)))) hai ca am auzit-o si pe asta... stau si ma intreb cati dintre cei care au mobre de enduro, pe care le folosesc strict la enduro, le au inmatriculate.

mergi frate linistit pe langa motoreta cand traversezi o strada. sa imi zica si mie careva ca l-a oprit politia si i-a facut dosar penal pt ca a impins o motoreta pe strada, chiar sunt curios.

Hai ca m-ati facut sa rad

 

uite ca io am fost mai prost.... am luat carnetul pentru moto si inmatriculat atelajul tocmai pentru a evita astfel de mizerii.... si asta acum 13 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am inmatriculat-o. Nu costa o avere, nici ca bani, nici ca timp. Basca ca poate sa te opreasca politia si cu ea pe remorca sau in duba si, fiind inmatriculata, eviti tot felul de explicatii pe care ar trebui sa le dai. Iar daca esti calare pe mobra pe un drum public, te costa mai putin amenda pt lipsa RCA si ITP decat un dosar penal. Cea mai dificila parte cu inmatriculatul este facutul rost de semnale, stopuri, oglinzi, claxon. Un mic efort si stai linistit pe urma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu am mobra înmatriculata fara ITP si asigurare,dar le voi face și pe astea.E diferența între dosar penal și amenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt curios... aiuritu si florinelu, ce mobre de enduro aveti? la andrei stiu, pt ca ne stim personal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt curios... aiuritu si florinelu, ce mobre de enduro aveti? la andrei stiu, pt ca ne stim personal.

asta...

Edited by florinelu07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai florinelu, DR350 e mobra de strada. Intrebarea e interesant doar pentru mobre exclusiv de offroad. Offroad insemnand fara / in afara - drumului. Mai precis, pt mobre pe care le transporti pe platforma / duba, daca n-ai padurea in spatele curtii.

Edited by andrei belcic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai florinelu, DR350 e mobra de strada. Intrebarea e interesant doar pentru mobre exclusiv de offroad. Offroad insemnand fara / in afara - drumului. Mai precis, pt mobre pe care le transporti pe platforma / duba, daca n-ai padurea in spatele curtii.

Pai noi despre ce discutam aici? Cross? Trial? Evident ca enduro...

 

99% din motocicletele enduro, daca au actele de provenienta, sunt inmatriculabile.

 

Daca ai de dus mai mult de 1 buc, platforma poate fi o optiune dpdv financiar.

Edited by florinelu07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și o transport pe remorca sau in duba.O întâmplare :anul trecut un amic mergea pe un drum ce părea forestier și pe care trece o mașină la 100 de ani .Și intr-o curbă a intrat intr-o duba ce venea din sens opus .Surpriza era că drumul ăla era drum public,ceva comunal sau județean.Norocul a fost că omul cu duba a fost de treabă și a acceptat să facă reparațiile amicul meu fara sa facă reclamație.De evitat accidentul era foarte greu fiind drum de macadam cu ceva pietriș și pădure,nu a văzut duba.Eu eram mai in fata și chiar m-am mirat când am văzut mașina pe drumul ăla pe care știam că nu trec mașini.Deci mai bine înmatriculat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai noi despre ce discutam aici? Cross? Trial? Evident ca enduro...

 

99% din motocicletele enduro, daca au actele de provenienta, sunt inmatriculabile.

 

Daca ai de dus mai mult de 1 buc, platforma poate fi o optiune dpdv financiar.

 

N-ai inteles. DR 350 nu e enduro.

99% din mobrele de enduro au acte de provenienta (restul sunt furaciuni), iar din astea, 90% nu sunt inmatriculate. Lumea circula cu factura originala sau cu tot felul de chitante fara data facute pe la notari. Oricum, greu de dovedit cine e proprietarul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

N-ai inteles. DR 350 nu e enduro.

99% din mobrele de enduro au acte de provenienta (restul sunt furaciuni), iar din astea, 90% nu sunt inmatriculate. Lumea circula cu factura originala sau cu tot felul de chitante fara data facute pe la notari. Oricum, greu de dovedit cine e proprietarul.

Ai ratat ideea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...