Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salut.

La un prieten cu tt600 i s-au stricat canelurile acelea unde vine pus schimbatorul, bara cu canale care iese din bloc/cutie , se poate schimba relativ usor sau necesita reparatie mai mare?, ca atunci putem suda schimbatorul, el se plimba numai pe camp/munte, trebe sa mearga nu sa arate frumos.... aveti idee cum se poate schimba?

Multumesc.

cu un flex largiti crestatura de la pedala, astfel in cat surubul sa stranga si mai mult axul uzat/subtiat, asta urgent pana nu se rotujeste cu totul, apoi daca trebuie sudat puneti in spa tele pedalei in jurul axului o carpa uda, ca sa nu ajunga caldura mare la semeringul care este periculos de aproape, exclus sudura cu electrozi, mergeti la tinichigiu pt sudura cu sarma ( cu argon/ CO2), inainte de sudura decuplati bornele de la baterie obligatoriu!!! si mufa de la modulul de aprindere preventiv. Daca tot va faceti de lucru sudati 3 puncte diametral opuse, dar atentie la temperatura

» Post actualizat in 23 Mar 2015 17:54

Totusi poti studia manualul sa vezi cum se schimba axul, daca tot trebuie crapat motorul, macar merita riscul sa prajesti simeringul

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu un flex largiti crestatura de la pedala, astfel in cat surubul sa stranga si mai mult axul uzat/subtiat, asta urgent pana nu se rotujeste cu totul, apoi daca trebuie sudat puneti in spa tele pedalei in jurul axului o carpa uda, ca sa nu ajunga caldura mare la semeringul care este periculos de aproape, exclus sudura cu electrozi, mergeti la tinichigiu pt sudura cu sarma ( cu argon/ CO2), inainte de sudura decuplati bornele de la baterie obligatoriu!!! si mufa de la modulul de aprindere preventiv. Daca tot va faceti de lucru sudati 3 puncte diametral opuse, dar atentie la temperatura

» Post actualizat in 23 Mar 2015 17:54

Totusi poti studia manualul sa vezi cum se schimba axul, daca tot trebuie crapat motorul, macar merita riscul sa prajesti simeringul

Am sa-i spun, si o sa aleaga el varianta care o vrea, de borna si carpa uda stiam dar demufa aceea... aia nu o stiu, dar o sa le scoatem pe toate si gata... in caz ca o sa o sudeze.

El o sa mai trebuiasca sa umble in motor, asa ca s-ar putea sa-i fie accesibil sa inlocuiasca axul, sa vedem ce-o fi.

Mersi.

 

 

Baieti, stiti cumva de unde pot lua un burete de ghidon pt xtz ul meu ? caut unul frumos cu yamaha, poate xtz, sau tenere, si nu gasesc nici unde, nici second...

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Baieti, stiti cumva de unde pot lua un burete de ghidon pt xtz ul meu ? caut unul frumos cu yamaha, poate xtz, sau tenere, si nu gasesc nici unde, nici second...

Mersi.

Am eu unul nou-nout,ca si cel din link(cel portocaliu),doar ca nu e cu Yamaha!

Daca te intereseaza,da-mi pm!

https://www.mxenduro.ro/cautare?orderby=position&orderway=desc&search_query=ghidon&submit_search=Search&p=3

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul nou nout , Yamaha, albastru. Dar e folosit, e portocaliu si scrie KTM pe el. :laugh:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul nou nout , Yamaha, albastru. Dar e folosit, e portocaliu si scrie KTM pe el. :laugh:

:laugh:

 

Mersi Cristian, insa motorul e tot negru si ar arata urat cu protectia portocalie ... dar totusi ti-am cerut o poza pe mp sa vad cum arata.

Mersi Yuk .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

 

Mersi Cristian, insa motorul e tot negru si ar arata urat cu protectia portocalie ... dar totusi ti-am cerut o poza pe mp sa vad cum arata.

Mersi Yuk .

Ok,ai pozele.

post-41801-0-19356700-1427299023_thumb.jpg

post-41801-0-30350200-1427299033_thumb.jpg

post-41801-0-71619800-1427299045_thumb.jpg

post-41801-0-40214800-1427299058_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silvinio, cele 3 suruburi sunt la filtrul de ulei.

Uleiul din filtrul de aer provine din motor, prin epuratorul de gaze si se intampla din cauza nivelului prea mare de ulei in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut! am si eu nevoie de putin ajutor..am un yamaha xt de 600 din 2000 si de curand am descoperit ca imi curge ulei din filtru de aer, mi sa spus ca ii normal ca la filtru de aer sa fie ul?ei...stie cineva mai multe detali??? multumesc!

acolo trebuie sa se stranga ulei de ordinul catorva mililitri, scoti dopul de jos de la furtun din cand in cand, iarna se strange mai mult daca circuli. Daca este vorba de sute de mililitri ai o problema cu circuitul de ulei sau in cele mai multe.cazuri prea mult ulei. Nivelul pe joja nu se masoara la rece cum este la turisme, multi nu stiu, pun 1 litru in plus, apoi da pe afara si vin cu intrebari pe forum. De ce?, pentru ca este mai usor decat sa-si descarce gratuit un manual si sa il citeasca... english bineinteles. Avand racire prin cadru, cutia este mai jos, este plina cu ulei si atunci este necesar ca in cadru sa fie o parte cu aer in care sa se poata dilata (spuma) uleiul si numai asa ajunge pe joja. Deci la cald (nu caldutz!) fara sa infiletezi joja. . Intrebarea se repeta la fiecare 3 pagini pe topicul asta . :) Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cateva intrebari...

 

Am un XT600 3TB, motor 3AJ (nu stiu daca are/n-are importanta) cu kickstarter.

Tare mi-ar place sa fac upgrade la electric starter. Implica multe costuri? Sau e o operatiune mult prea complicata? Se merita? pro/contra?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cateva intrebari...

 

Am un XT600 3TB, motor 3AJ (nu stiu daca are/n-are importanta) cu kickstarter.

 

Tare mi-ar place sa fac upgrade la electric starter. Implica multe costuri? Sau e o operatiune mult prea complicata? Se merita? pro/contra?

 

Multumesc

trebuie sa schimbi tot carterul de la un model cu electromotor, (poti folosi setul motor actual) iti trebuie un buton de pornire si un releu..nu cred ca se merita..

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Revin cu o intrebare "studenteasca" pentru cei care detin sau au detinut Yamaha XT 600. Cu ce consum va mandreati? Sau care ar trebui sa fie consumul mediu sa zic asa,dupa iarna asta mi se pare mie sau cusca mea consuma mai mult.Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se rezolva cu filtru nou si daca bujia este neagra, cobori unul dintre ace o singura treapta. La tenere puteam regla acul de dozaj de la carburatorul principal fara sa dau carburatorul jos, numai capacul de sus, dar riscul sa pierzi siguranta acului este maxim!

» Post actualizat in 27 Mar 2015 10:14

Salut, cateva intrebari...

 

Am un XT600 3TB, motor 3AJ (nu stiu daca are/n-are importanta) cu kickstarter.

 

Tare mi-ar place sa fac upgrade la electric starter. Implica multe costuri? Sau e o operatiune mult prea complicata? Se merita? pro/contra?

 

Multumesc

intreaba pe Raul initiatorul topicului, stie sigur.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,a reusit careva sa faca o Yamaha XT sa lege firele de la o alarma sa pornesca din telecomanda? Eu am un SpyM800 si sincer nu mi am dat silinta dar am incercat si nu a dat nici un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa schimbi tot carterul de la un model cu electromotor, (poti folosi setul motor actual) iti trebuie un buton de pornire si un releu..nu cred ca se merita..

 

Da.. avand in vedere ca mai adauga si ceva greutate, cred ca mai degraba 'investesc' in niste shin guards :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori cand pornesc mobra scoate foarte mult fum albastrui (mai rau decat o mobra 2T) apoi se potoleste, in rest merge foarte ok...are forta buna...care e problema ? am pus prea mult ulei ? m-am uitat in filtrul de aer dar nu-mi arunca ulei acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,a reusit careva sa faca o Yamaha XT sa lege firele de la o alarma sa pornesca din telecomanda? Eu am un SpyM800 si sincer nu mi am dat silinta dar am incercat si nu a dat nici un semn.

daca are carburatie, cum crezi ca poate fi tras cablul de soc?

» Post actualizat in 28 Mar 2015 19:14

 

uneori cand pornesc mobra scoate foarte mult fum albastrui (mai rau decat o mobra 2T) apoi se potoleste, in rest merge foarte ok...are forta buna...care e problema ? am pus prea mult ulei ? m-am uitat in filtrul de aer dar nu-mi arunca ulei acolo....

ghidurile supapelor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu porneste nici daca legi firele corect...... Pt ca este vorba de soc..... Altfel, ii pui un servomotor la firul (din otel) al socului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de soc ci de legatul firelor.

am inteles, dar daca a-i lega firele si ar fi ok electric, cum va porni fara soc ?!

» Post actualizat in 29 Mar 2015 15:39

Pai nu porneste nici daca legi firele corect...... Pt ca este vorba de soc..... Altfel, ii pui un servomotor la firul (din otel) al socului.

se tureaza prea tare sau prea incet, ambele situatii producand uzura excesiva "la rece"

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...