Jump to content
Sign in to follow this  
iridiu192

GS-911 Brasov?

Recommended Posts

Salut,

 

Are cineva prin Brasov un GS-911?

Si daca da, este dispus sa il share-uiasca pe o suma acceptabila? (share adica sa vin eu cu motorul la el/ea cand are timp si sa ne uitam la fault-uri daca sunt vreunele)

 

Stiu ca cei de la Contempo au varianta autorizata, dar nu am nici nervii necesari nici timpul nici banii sa merg la ei.

Am gasit la Cluj cu 50ron dar nu am drum pe acolo din pacate.

 

Mersi.

Edited by iridiu192

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa-ti faci singur scula de diagnoza cu un cablu de diagnoza KKL (e 30-50 de lei pe OLX) si softul original BMW luat de pe net. Am postat aici care-i procedura:

 

/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-521&do=findComment&comment=4201489

si

/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-521&do=findComment&comment=4201517

 

Eu m-am apucat sa ma documentez in legatura cu subiectul, pentru ca nu gaseam pe nimeni cunoscut in Bucuresti sa ma ajute cu o diagnoza. Asa ca mi-am facut propria diagnoza... :)

 

P.s. Daca ai drum prin Bucuresti, dureaza 5 minute sa citim codurile de eroare (si evenual sa stergem erorile). Nu te costa nimic.

Edited by smar2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi. o sa citesc ce ai scris. nu stiam ca exista si o alta varianta decat gs-911 in afara ce cele de la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu folosesc softul pe care il folosesc si service-urile BMW autorizate (nu chiar ultima versiune, ce-i drept). Iar legatura fizica facuta cu un cablu KKL pentru diagnoza OBD.

 

Se pot citi si sterge erorile. Se pot reseta senzorii Lambda, TPS si "idle actuator". Se pot da diverse comenzi de service (ex: activarea ABS, pt schimbarea lichidului, aprinderea becului de temp in bord, pornire/oprire ventilator, etc), se pot citi valorile timpilor de injectie, pozitia TPS, temperaturi, etc...

 

In plus, se pot incarca alte versiuni de firmware, dar nu am incercat pana acum facilitatea asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

1. Multumesc mult domnului care m-a ajutat cu GS-911-ul. Ramana dator.

 

2. Multumesc mult si lui smar2 pentru idee. Am reusit sa ma conectez si eu cu un cablu vag-com + ista/d la motor. Voi revenii cu un tutorial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Super idee. Am sa incerc si eu sa "mesteresc" un cablu conform indicatiilor lui Smar2. Imi poti da vreo idee despre soft? Care, de unde, cum? As fi foarte interesat de un update de firmware. Pana la urma cine te-a ajutat cu GS-911?

 

Eu acum vreo 2-3 ani cand am avut probleme cu pornirea la F650GS, cei de la Contempo mi-au spus ca "Ar avea ei un baiaaaaaat care se mai uita din cand in cand la din astea, dar acu e putin plecat, vine in vreo 2-3 saptamani, si a fost si bolnav cand a fost mic.... macar o data!" Nu cred ca voi apela la ei prea curand. La momentul acela eram dispus sa platesc oricat, deoarece motorul imi pornea, ramanea pornit 2 secunde si se oprea. Pe mine m-a ajutat un reset al motronicului. (sau cdi-ului, sau bms-ului, sau cum ii zice de fapt), atunci cand am aflat cum se face corect.

 

Toate cele bune

Salutare,


» Post actualizat in 30 Jun 2017 18:15

Right. My bad. Nu m-am uitat pe linkuri cand am scris. Gasit soft. Gasit tot. :) Daca mai am intrebari, revin. (da mare e torentu ala....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Pentru userul cu GS911, poti intreba pe forum si cred ca daca are timp iti da pm.

Reset se poate din ce stiu eu doar cu GS911 sau cu ISTA-ul de la BMW, in rest nu cred ca exita procedura de reset.

Ideea e ca eu am facut curatare + reset software si s-a rezolvat. Cred ca cel mai mult a contat curatarea integrala a corpului injector cu tot ce e pe el, dat jos de pe motor si spalat cu brake cleaner si periuta de dinti.

NU as face update de software cu interfata din asta. Daca iti crapa update-ul nu cred ca ai cum sa il refaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca crapa update-ul, desfaci BMSC-ul si scoti eepromul din soclu si il rescrii cu un programator dedicat. Bine... nu spune nimeni ca e o placere, dar nu cred ca e dauna totala BMSC-ul daca se intampla vreo surpriza la update de FW.


» Post actualizat in 10 Jul 2017 15:14

@Windrider, cum merge cu diagnoza DIY? I-ai dat de cap? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smar2 - nu merge nici cum. Work happend... vorba francezului. Cum imi fac putin timp, ma apuc si apoi te tin la curent.

Dar daca tot veni vorba - eu ma gandesc la acel update de firmware deoarece am auzit ca rezolva intr-o oarecare masura problema functionarii cu amestec prea sarac - aparent frecventa la motoarele astea. Al meu cu siguranta o are, nu numai ca bujia este destul de alba, dar zgomotul de esapament este un zgomot.... spart, sec. Am comparat cu alte F650-uri, generatie asemanatoare, tot single spark - si diferenta e sesizabila.

 

Dupa un reset al BMS-ului, merge ok vreo 2 -3 saptamani, apoi iar incepem cu fasaitul.

No, vedem. Imi mai poti da vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut un scurt filmulet cu procedura de afisare a valorilor real-time (temperaturi, timpi de injectie, pozitii clapete, etc):

 

Edited by smar2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am incercat sa ma conectez la un F800GS si nu am reusit.

Cred ca am facut totul corect, dar nu am inteles partea cu FTprog.

 

Am atasat poza cu cablul pe care il am (de la chinezi), care pare sa fie programat cu "ceva" dar nu prea imi dau seama cu ce e, sau ce ar trebui sa fie. Am atasat poza si cu FTprog cu cablul detectat.

Cablul are si un LED pe partea cealalta a mufei care nu s-a aprins niciodata, nici cand e bagat in usb nici cand e conectat la mobra cu contacul pus.

 

Any pointers are highly appreciated.

 

Marius

post-93796-0-81709700-1506767635_thumb.jpg

post-93796-0-82357600-1506767705_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Tu ai f650gs (2000-2007) sau astea noi, cu 2 cilindri? Ce am descris eu este pentru monocilindre, probabil sa mearga si la alte modele, dar n-am testat personal, deci nu stiu sigur.

 

2. Ledul de pe mufa OBD (cea trapezoidala) se aprinde cand e conectata mufa la conectorul rotund OBD de pe motocicleta. Mai exact cand sunt conectati pinii de masa (Ground) si 12V.

Daca nu se aprinde Led-ul sunt mai multe variante:

a. E defect cablul OBD

b. E intrerupt traseul de masa sau 12V la conectorul de pe motocicleta

c. nu sunt corect conectati pinii intre mufa OBD a motocicletei si cea din cablul KLL

 

3. Diagnoza nu functioneaza decat daca motocicleta este gata de pornire (nu neaparat pornita). Adica sa nu fie apasat kill-switch-ul de pe ghidon, sa nu fie in viteza pe cricul lateral, etc. si sa fie pus contactul.

 

 

In "kit-ul" de pe torrente este un utilitar ceva cu "registry" parca, care trebuie executat.

Deasemenea, obd.ini trebuie copiat si in c:\windows

Si trebuie setat portul serial in OBD.ini (si posibil si in EDIABAS.ini).

 

Altele nu imi mai vin in cap, dar pentru inceput, verifica ca ai 12V intre "Ground" si "12V" pe mufa de pe motocicleta pe pinii corespunzatori. Led-ul ar trebui sa se aprinda.

Daca e problema cu cablul, putem sa ne vedem si vin cu cablul meu sa testam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...