Jump to content

iridiu192

Membru
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

About iridiu192

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bv.ro
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    EL252, KLE500, DL650, F650GS
  • Numar Moto
    nu
  • Club
    Lonely Rider

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki Eliminator EL252, Kawasaki KLE 500, Suzuki V-Strom DL650, BMW F650GS

Recent Profile Visitors

238 profile views
  1. si KLE-ul si GS-ul vibreaza, dar depinde unde il ti in ture. nu o sa scapi de vibratii in ghidon cu GS-ul. ce m-a ajutat pe mine sa reduc din ele la GS au fost capetele de ghidon (alea grele din fier). au redus vibratiile de frecventa mare, alea care nu te lasa sa vezi in oglinda. in sa nu iti bate nimic poti sa stai linistit, nici la KLE nici la GS. nu e sovietica cu un cilindru. saua e comoda la GS, mult mai comoda decat la KLE. e nasol ca nu ai nimerit pe cineva sa o faca OK la retapitare. dar vezi sa nu fie si pozitia de vina (ghidon - sa - scarite). daca ai pozitia proasta (si sa zicem ca stai cu mainile prea sus sau prea intinse) degeaba ai sa buna. amorteli dupa 100km cred ca e posibil sa ai pe orice motor. KLE-ul e "mai enduro" decat un GS, dupa parerea mea. GS-ul mi se pare prost pt enduro pt ca are roata mica pe fata, garda f joasa, ghidon foarte jos in raport cu pozitia, scarite mici si care aluneca si cel mai important a 1-a te bruscheaza prea tare pt ceva mai tricky, a 2-a e prea sus si nu poti merge incet. la KLE ghidonul sus, roata mare, cutia aia cu viteze una langa alta imi faceau viata mult mai usoara pe carari de pamant cu radacini. dominatorul e alta categorie. cel mai bine e sa incerci motorul inainte. cauta un grup in care e cineva disponibil sa faca share si sa te dai un pic cu el. de exemplu eu am luat un vstrom 650 si nu am testat motorul inainte. rezultatul a fost ca nu am apucat sa il trec pe nume si am luat GS-ul in mai putin de o luna KLE-ul oricum a fost un motor foarte fain.
  2. KLE500 (dupa 2 ani, ~16k) - mai bun pe macadam - mai inalt (daca iti trebuie) F650GS (dupa 5 ani, ~44k) - mult mai comod la ture lungi pe sosea - viteza de croaziera mai buna pe autostrada, KLE-ul e un motor mai "flexibil" si oscileaza mai tare - consuma mai putin (KLE imi lua 5%, GSul imi ia 3.5% - nu rugineste peste tot - sa foarte confortabila, am facut maxim 800km intro zi si e clar mai buna decat cea de la KLE - foarte usor de umblat la el pt mentenanta avansata si gasesti piese f usor, oricum ambele motoare (ninja500 si rotax) sunt motoare extrem de fiabile dezavantaje GS (nu neaparat in comparatie cu KLE-ul, doar asa ca idee dupa 5 ani de utilizare) - este o motocicleta mica si joasa (dar asta poate fi si un avantaj) - nu e comoda pe offroad, eu sunt scund si tot am probleme sa stau comod in picioare pe el - nu are cele mai bune frane (eu nu am ABS) - nu e un motor cu prea multa putere, are cuplu puternic jos si dupa e chill - dupa 120kph incepe sa vibreze enervant - suspensiile stoc nu sunt ok pt 2 oameni cu bagaje, eu am schimbat la arcuri progresive in furca, ulei mai gros si soc custom TFX pe spate > alta motocicleta - poate sa aiba toane la pornire, nui bai ca merge bine, dar rad astia cu honda de tine ca iti porneste bmwul la a 3a incercare GS mai pt strada KLE mai pt enduro Eu sunt multumit ca am schimbat de la KLE la GS, dar nu prea ma bag in offroad. Daca ar fi sa schimb GS-ul, l-as schimba cu un F700GS sau V-strom 650 XT, dar au crescut preturile prea mult.
  3. ghetele s-au vandut. sa le foloseasca la cat mai multi km in siguranta
  4. pret de vara 200 ron sa nu ramana in dulap nefolositi ghetele se expediaza maine la Petrescu Mircea
  5. La toamna cand o sa ii verific supapele o sa desfac si intinzatorul sa vad daca e in bucati sau nu. Am tot citit ca cel montat din fabrica pe motoarele mai vechi are problema asta des.
  6. Informatie utila - ghetele au calapod ingust. Inca sunt de vanzare.
  7. salut. revin cu un raspuns la problema (mea) cu tacanitul metalic la pornire dupa iernat - a disparut dupa aprox 2-3 km de mers mai domol, in timp ce mergeam la ai mei sa desfac intinzatorul de lant de distributie. zilele astea am fost pe la Macin (tura de 740km) si motorul se aude normal, ca anul trecut. e prima oara cand a tacanit dupa iernat. sper sa nu mai faca multumesc mult pentru sugestii.
  8. @ZIDU' mersi. amorsarea se face cu intinzatorul scos si imersat in ulei si pompez?
  9. @flavius.corhei - mersi - seamana mult zgomotul din filmarea de pe youtube cu ce face si al meu. o sa verific daca sunt stranse suruburile - nu am reglat nimic la supape pana acuma pt ca au fost tot timpul in specificatii - am avut grija sa nu scap nimic in motor - ti-am trimis pm cu masuratorile - trebuie sa gasesc sublerul sa iti confirm masuratorile - nu bag mana in foc pentru distanta intre flansa si capatul tijei (care din pacate e cea mai importanta masuratoare) @john17 - mersi. - nu e ciudat ca bataia dispare cand accelerez si reapare dupa un timp? Am mai pus un filmulet care se aude mai bine - sunt de fapt 2 filmari lipite in el:
  10. @flavius.corhei iti spun maine. motorul e la munca. mersi de raspunsuri. e cineva pe aici care a avut probleme cu lantul sau intinzatorul de lant? si stie careva daca se poate verifica intinzatorul? in manualul de pe dvd scrie ca se scoate capacul si se masoara distanta din flansa pana in piston. pe faq am gasit ca exista 2 modele de intinzator si e posibil sa il am pe cel vechi care nu tine bine presiunea.
  11. Salut Am pornit GS-ul (2004) zilele astea pentru prima oara dupa iernare si tacane metalic 1-2 minute pana se incalzeste si il turez. L-am pornit de 4 ori pana acuma si de fiecare data a tacanit. Inca nu am apucat sa merg cu el. A stat 4 luni nemiscat. Tacanitul nu exista in toamna, nu este influentat de apasarea manetei de ambreiaj, motorul porneste normal (la prima sau a 2-a cheie ), reactioneaza la gaz si sta la relanti normal. Supapele le-am verificat acum ~10 000km si sunt in parametrii normali din 2012 incoace (aceleasi marimi de lere go/no-go). Uleiul e schimbat acum 3000 km (in toamna), e curat si are nivelul corect. Martorul de ulei nu se aprinde. E Motul 7100 sintetic 10W-50. E prima oara cand pun 10W-50 in loc de 15W-50. Ciudat ca la pornire nu era ulei f mult in rezervor, fiind primul locru pe care l-am verificat. Joja era uscata. Dupa cateva minute de la prima pornire a revenit la nivel normal -> chiar... se poate scurge uleiul in alta parte peste iarna? Nu am mai remarcat chestia asta pana acuma. Tacanitul metalic poate sa fie semn ca se duce intinzatorul de lant? Sau lantul de distributie? Daca aveti ceva pareri va rog sa le scrieti. Am pus si o filmare scurta cu tacanitul pe utube (*variatia de turatie e de la mine, sa nu moara ca era cam rece):
×
×
  • Create New...