Jump to content

iridiu192

Membru
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

About iridiu192

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bv.ro
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    EL252, KLE500, DL650, F650GS
  • Numar Moto
    nu
  • Club
    Lonely Rider

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki Eliminator EL252, Kawasaki KLE 500, Suzuki V-Strom DL650, BMW F650GS

Recent Profile Visitors

210 profile views
  1. La toamna cand o sa ii verific supapele o sa desfac si intinzatorul sa vad daca e in bucati sau nu. Am tot citit ca cel montat din fabrica pe motoarele mai vechi are problema asta des.
  2. Informatie utila - ghetele au calapod ingust. Inca sunt de vanzare.
  3. salut. revin cu un raspuns la problema (mea) cu tacanitul metalic la pornire dupa iernat - a disparut dupa aprox 2-3 km de mers mai domol, in timp ce mergeam la ai mei sa desfac intinzatorul de lant de distributie. zilele astea am fost pe la Macin (tura de 740km) si motorul se aude normal, ca anul trecut. e prima oara cand a tacanit dupa iernat. sper sa nu mai faca multumesc mult pentru sugestii.
  4. @ZIDU' mersi. amorsarea se face cu intinzatorul scos si imersat in ulei si pompez?
  5. @flavius.corhei - mersi - seamana mult zgomotul din filmarea de pe youtube cu ce face si al meu. o sa verific daca sunt stranse suruburile - nu am reglat nimic la supape pana acuma pt ca au fost tot timpul in specificatii - am avut grija sa nu scap nimic in motor - ti-am trimis pm cu masuratorile - trebuie sa gasesc sublerul sa iti confirm masuratorile - nu bag mana in foc pentru distanta intre flansa si capatul tijei (care din pacate e cea mai importanta masuratoare) @john17 - mersi. - nu e ciudat ca bataia dispare cand accelerez si reapare dupa un timp? Am mai pus un filmulet care se aude mai bine - sunt de fapt 2 filmari lipite in el:
  6. @flavius.corhei iti spun maine. motorul e la munca. mersi de raspunsuri. e cineva pe aici care a avut probleme cu lantul sau intinzatorul de lant? si stie careva daca se poate verifica intinzatorul? in manualul de pe dvd scrie ca se scoate capacul si se masoara distanta din flansa pana in piston. pe faq am gasit ca exista 2 modele de intinzator si e posibil sa il am pe cel vechi care nu tine bine presiunea.
  7. Salut Am pornit GS-ul (2004) zilele astea pentru prima oara dupa iernare si tacane metalic 1-2 minute pana se incalzeste si il turez. L-am pornit de 4 ori pana acuma si de fiecare data a tacanit. Inca nu am apucat sa merg cu el. A stat 4 luni nemiscat. Tacanitul nu exista in toamna, nu este influentat de apasarea manetei de ambreiaj, motorul porneste normal (la prima sau a 2-a cheie ), reactioneaza la gaz si sta la relanti normal. Supapele le-am verificat acum ~10 000km si sunt in parametrii normali din 2012 incoace (aceleasi marimi de lere go/no-go). Uleiul e schimbat acum 3000 km (in toamna), e curat si are nivelul corect. Martorul de ulei nu se aprinde. E Motul 7100 sintetic 10W-50. E prima oara cand pun 10W-50 in loc de 15W-50. Ciudat ca la pornire nu era ulei f mult in rezervor, fiind primul locru pe care l-am verificat. Joja era uscata. Dupa cateva minute de la prima pornire a revenit la nivel normal -> chiar... se poate scurge uleiul in alta parte peste iarna? Nu am mai remarcat chestia asta pana acuma. Tacanitul metalic poate sa fie semn ca se duce intinzatorul de lant? Sau lantul de distributie? Daca aveti ceva pareri va rog sa le scrieti. Am pus si o filmare scurta cu tacanitul pe utube (*variatia de turatie e de la mine, sa nu moara ca era cam rece):
  8. Salut. Vand Dainese Street Biker Air Women Motorcycle Shoes, 36 Cumparati de pe amazon, sunt noi, nepurtati. Au intarituri. Vin cu 2 perechi de sireturi (lila si gri). Marimea se potriveste cu media pt un 36 din Romania. Motiv vanzare: au ajuns atat de greu la livrare ca intre timp am luat altii deoarece trebuia sa plecam in concediu. Am zis ca ii tinem pt viitor dar am nevoie de bani, asa ca acuma ies la vanzare. Pret: 390 ron (nu ca ar conta, dar au costat 115 euro ~ 550 ron, fara transport) Prefer predare personala in Brasov. Contact 0722 260 866 mail: adrianxc@gmail.com
  9. Salut, ca sa curat ICV la single spark trebuie sa dau jos airboxul, sau pot fara sa demontez carena?

    Mersi.

  10. salut fisiere mari (peste 25MB si sub 10GB) puteti trimite cu gmail desktop pentru ca le urca automat pe google drive si face sharing de acolo. alte alternative: dropbox, digistorage, etc eu stiu 2 manuale mai raspandite: un pdf pt modelul 2000 (26MB, Edition: 11/99) si un dvd cu manualele pentru mai multe modele moto, care pare editie 2014 (3.34GB, v1.2.8.0) pdf-ul il poti tine pe telefon in caz ca trebuie sa umbli la motor pe drum aplicatia de pe DVD este foarte bine organizata dupa ce inveti un pic meniul. are pasi foarte detaliati si cu poze bune. tot pe DVD sunt valorile updatate pentru service.
  11. legat de baterie, un fel de long test review - e am pus in martie 2017 o baterie JMB12AL-A2 (JMT) luata cu 250 lei. inca porneste motorul si nu am avut pb cu ea. clar mai bune decat yuasa pe acid solutie care se evapora periodic. inainte de gel am schimbat 3 baterii la interval de 2 ani fiecare. asta cu gel pare fericita.
×
×
  • Create New...