Sari la conținut

schimbat rulmenti roata


Postări Recomandate

Salutare.

Detin un F2 din 92 abia achizitionat. Cand dau sa opresc...apas ambreiajul sau scot din viteza, iar motocicleta nu s a oprit din rulat, cateodata, se aude un parait ca si cum ar trosni ceva in mers. Din cate am inteles dupa ce am mai intrebat in stanga si in dreapta, ar fi de la rulmentii rotilor, care, banuiesc ca n au fost schimbati niciodata in aproape 30 de ani. Acum intrebarea mea este: ce tip de rulmenti se potrivesc la un CBR F2. Colaborez cu un service, insa nu am incredere in baietii de acolo cand achizitionez piese prin ei. Au preturi foarte mari si de aceea doresc sa cumpar eu separat si sa merg la service sa montez rulmentii.

Asa ca cine are idee de ce tip de rulmenti am nevoie pt babuta mea, va rog sa imi scrieti si mie.

Cu respect,

Asfalt uscat!

Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-are cric central F2ul? il poti ridica si incerca rotind roata sa asculti sgomotele suspecte. daca nu foloseste un stander imprumut de la un amic.

 

Ai grija ce rulmenti alegi, tre sa aibe un coeficient de frictiune C3 daca nu ma insel

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Lant uzat inegal. Si cand ajunge pe portiunea mai scurta, paraie ceva de speriat.

Si mai mult ca sigur tu ai nimerit portiunea mai larga in momentul in care ai reglat lantul.

Experimentat asta prin muntii din zona Clujului, 400 km de casa, in mijlocul unui concediu gandit exclusiv off-road.

 

Pune motorul pe un stander si invarte lantul cate 10-20 de cm si verifica-l. Daca ai portiuni unde iti face "burta" cat casa, urmate de joc normal si apoi de portiuni maxim de tensionate, fara pic de slack, atunci cam asta (lant uzat inegal).


» Post actualizat in 02 Jul 2017 06:10

Cel mai edificativ este daca faci verificarea impreuna cu un amic. Opresti motocicleta, o pui in N, il pui sa se urce pe ea si sa o impinga usor inainte, cu picioarele, portiuni scurte (aceeasi 10-20 de cm pe lant) si tu verifici intinderea lantului. Imi este greu sa cred ca nu vei auzi acelasi "pocnit" in timpul operatiunii (asta daca lantul este problema, bineinteles).


» Post actualizat in 02 Jul 2017 06:12

Daca se confima, schimba lantul. Si fii mai atent cu intretinerea lui data viitoare.

Sau, cel mai bine, monteaza un ungator de lant si ai terminat povestea.


» Post actualizat in 02 Jul 2017 06:21

Daca nu iti place deloc un service, nu iti bate capul. Mergi la altul. Este ca intr-o relatie. Mai devreme sau mai tarziu, cineva cedeaza si iese o mare mizerie.

 

Rulmentii poate sa ti-i verifice si un ucenic de service, fie el auto sau moto. Nu este vreun rocket science.

 

La partea de extras, respectiv montat, nu as recomada sa te bagi singur daca nu ai un minim de scule sau experienta. Presupun ca o sa ai nevoie de prese pentru extras si/sau montat si din cauza asta este mai bine sa faci operatiunea la un atelier.

 

Rulmentii nu trebuie sa fie neaparat originali Honda. Poti folosi rulmenti de calitate de la magazine de specialitate. Obligatoriu sa fie echivalenti celor originali. Nu doar la dimensiuni ci si la restul indicilor (turatie de lucru, etc)


» Post actualizat in 02 Jul 2017 06:22

Aici gasesti inclusiv service-urile din Bucuresti:

/index.php?/forum/216-oferte-de-service-in-romania/

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...