KHK Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Dar daca ar fi sa o bugetez si mai mult si taiem 5 CP si infrunt lenea si imi fac si imi fac singur reglajul la supape dar pastrez optiunile de ABS si ASC pot sa cobor si la un 2008..corect? Exista vreo diferenta intre ASC-ul model 2008 si urmatorii ani pana in 2013 ? Da, corect, dupa parerea mea este important sa iei incepand cu model 2008 (cu ornamentul metalic la rezervor). Din 2008 s-au facut mai multe schimbari, atat estetic, ceva pe la ghidon, cat si la cutia de viteze si trecut la 105 cp. In 2010 a fost strict trecerea la motorul dohc care a adus alti 5 cp. Iar la ASC nu stiu sa fi fost vreo schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Revenind la mobre cred ca e de evitat 2013 la lc , adica primii ani . Ca idee, asa cum am recomandat tuturor, as evita pe cat posibil LC-ul 2013. A fost o schimbare totala a motocicletei si primul an l-as evita. Comentarii subiective: LC 2013 luna 05 83.000 km -NICI O PROBLEMA ! Tru. Nu vad de ce ai evita 2013. Singurele diferente palpabile fata de '14 si '15 sunt lipsa amortizorului de ghidon (nu ai nevoie imho dar daca vrei neaparat pui unul 3rd party) si volanta mai usoara (la fel, pt mine nu e un minus ba din contra, dar cu siguranta daca se face mult off posibil volanta mai grea ajuta). Si posibila cutie mai finuta de la 15 incolo. Dar pretul cu siguranta mai mic la un 13 vs cele mai noi cred ca il face o optiune f atractiva Ideea ar fi ca nu consider ca '13 fiind un model cu probleme. Au avut la inceput mici bube care s-au rezolvat punctual atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 De gustibus, fara un drive test cu ambele nu-ti poti da seama care se preteaza mai bine. M-am dat cu tot ce inseamna 1200 GS de la 2005 la 2016, sunt diferente intre serii atat la air cooled cat si la liquid cooled. Dpdv personal cel mai mult mi-au placut un GS DOHC din 2011, un ADV DOHC din 2010 si ADV LC 2014. LC-ul 2013-2014 are volanta mai mica si este mai ''zglobiu'' in ture joase, de la 2015 in sus are volanta marita si motorul este mai asezat si trage ceva mai liniar. Un air cooled este mai usor de servisat in regim propriu fata de LC, dar si un LC bine intretinut ajunge la service destul de rar. Povestile cu furci si cardane rupte tin strict de modul de exploatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.