Sari la conținut

oprit motor in mers


Postări Recomandate

Va salut . In seara asta am zis sa ies la o plimbare de vreo 60 de km , 30 dus 30 intors . De la prima intersectie, cand l am scos pe liber, mi am data seama ca ceva nu i in regula, ca simteam o mica vibratie, mai bine spus ca o mica bataie neregulata sub mine. nu i am dat atentie, am zis ca o fi inca rece motoru...Mi am continuat drumul. Fac vreo 20 de km si se aprinde "low fuel" . Nu era o problema, ca aveam un peco la vreo 5 km. Mai fac un km, doi, ajung la o trecere de cale ferata, reduc, si cand scot pe liber se opreste . Trag pe dreapta, bag doua tigari in mine, si ma tot gandesc care o fi problema . Am zis ca n are cum sa nu mai aiba benzina, ca de abia mi se aprinsese becu..Incerc sa l pornesc, o ia fara probleme, dar dupa 2 secunde, la fel, cade turatia si moare. Mai bag doua tigari, gandindu ma pe cine dracu sa chem dupa mine. Inainte sa sun dupa ajutor, am zis sa mai incerc o data..Porneste, da sa moara, o turez un pic mai tare si si revine. ma echipez repede si plec. Ajung la peco, alimentez, pornesc..totu i in regula . Vibratia a disparut. motoru merge bine. Directia:acasa . Ce parere aveti? Nu mai aveam benzina? sau aveam vreun gunoi prin rezervor? sau o fi ceva ma grav

post-72580-0-62792900-1500054611_thumb.jpg

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa in rezervor.....asa am patit si eu acum ani buni. Nu stiu daca orice mobra are sau numai a mea e cu mot, dar din rezervor mie imi pleaca un supraplin (mai precis de undeva din buza rezervorului)....daca din diferite motive ploaie/spalat/etc intra apa (pic cu pic) pe langa busonul de benzina, atunci ea ar trebui sa se scurga pe furtunul de supraplin (care atarna la mine undeva sub motor, presupun ca la toate moto pozitia relativa este sub motor)...la mine capatul de sub motor al furtunului era blocat cu mizerii asa ca apa se strangea in rezervor....cand ajungeam aproape de fundul rezervorului cu gazul, incepea sa faca cah cah motorul...dat rezervorul jos, scos apa la greu, si rezolvat problema.

 

P.S.

Am uitat sa spun, am desfundat si furtunul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or sa te omoare tigarile astea...cred ca ai reusit cumva sa dezamorsezi pompa si pana ai redobandit presiune in rampa tu ai batut 4 cuie. Fa o incercare si vezi cand se aprinde low fuel, cam cat mai ai in rezervor, sa nu fie asta cauza, coroborata cu franarea mai brusca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or sa te omoare tigarile astea...cred ca ai reusit cumva sa dezamorsezi pompa si pana ai redobandit presiune in rampa tu ai batut 4 cuie. Fa o incercare si vezi cand se aprinde low fuel, cam cat mai ai in rezervor, sa nu fie asta cauza, coroborata cu franarea mai brusca.

 

e posibil sa fie de la bujii ? poate imi mergea in 3, de asta tremura si dadea sa moara ? nu stiu cand au fost schimbate ultima oara, eu am motoru asta de 3 ani

 

E de la tigari. Sanse sint ca e cum ti-a zis colegul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...