Sari la conținut

Jurnal de bord Honda Hornet '07


SONYC
 Share

Postări Recomandate

41) Curatat filtru de bezina

 

42) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic)

       Filtru ulei: Hiflo 204

       +20km

 

43) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic)

       Filtru ulei: Hiflo 204

       +20km

 

44) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic)

       Filtru ulei: Hiflo 204

       +20km

 

45) Filtru de aer: Hiflo 1618

 

46) Kit simeringuri praf si ulei furca: Honda 51490-MEE-D01

       Cuzineti ghidaj furca: Honda 51414-KCR-003

       Cuzineti alunecare furca: Honda 51414-KCR-003

       Saibe furca: Honda 90544-283-000

       Garnitura ulei furca: Honda HONDA 51447-MBL-611

       Garnitura furca: Honda 91258-MEE-D01

       Ulei furca: Motul 10W (semi-synthetic)

 

47) Lant de transmisie: DID 525 ZVM-X (auriu)

       Pinion mic: JTF 1370RB (16 dinti

       Pinior mare: JTR 1304 (43 de dinti)

 

48) Intinzator lant de transmisie: Honda 14520-MFG-D01

       Garnitura intinzator lant de transmisie: Honda 14523-MCW-003

 

49) Anvelope: Michelin Power 5

       Echilibrare jante

 

50) Lichid de frana: Motul RBF600 (DOT 4)

       Aerisie instalatie de frana

       Conducte de frana fata: Hell (rosii)

       Conducte de frana spate: Hell (rosii)

       Cleme conducte de frana fata: Honda 45158-MEE-D00

       Suruburi cleme conducte de frana fata: Honda 90201-428-900

 

51) Radiator: Aftermarket RADH21TO

      Protectie radiator

      Antigel: Motul Motocool factory line -35C

 

52) Crash-pads: Barracuda HN6101/07 (negre)

       Ornament crash-pads: Barracuda TA-INSERT/O (aurii)

 

53) Bujii: NGK iridium CR9EHIX-9

 

54) Baterie: Yuasa YTZ10S

 

55) Set becuri far: Philips H7 xtreme vision

 

56) Tank pads laterale: Zaddox savage

 

57) Navigatie: Garmin Zumo 396

 

58) Geanta rezervor: Sw-Motech PRO sport

 

Tura scurta Sambata (05.10.2024)

 

IMG_3869.thumb.JPG.15e9a119ce81388531f0f08a8c29f46f.JPG

 

Tura scurta Duminca (06.10.2024)

 

IMG_3875.thumb.JPG.fff66bb10dd120522ad3dc76276a23bf.JPG

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

59) Geanta codita: Sw-Motech PRO (BC.HTA.00.304.30000)

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

61) Arcuri progresive furca + shock: HyperPro SB-HO06-0AD

 

2000451331_HyperPro01.thumb.jpg.777323f8fd82eda77e46622e20007469.jpg 1326343386_HyperPro02.thumb.jpg.93299642934f1f80ace3862729d6b599.jpg 1540051870_HyperPro03.thumb.jpg.63e51dd731b941bcb16e75ee7a5a891a.jpg

 

62) Anvelope: Michelin Power 6

 

491750974_MichelinPower6.thumb.jpg.470baa9d4d928364d2a8d9fde63cc69b.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopaaaa, cineva investește serios în moto! Sunt curios cum o să ți se pară kitul Hyperpro, eu am fost și sunt încântat de produsele lor. Era fain să fi luat varianta cu robinet pentru preload, dar dacă mergi mai mult solo, nu ai nevoie să umbli mult la reglaj (nu știu ce spațiu ai sub cadru). Teoretic, cu tot cu anvelopele noi, o să ți se pară altă motoretă!

IMG_20240618_204751.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Lucian_M a spus:

Hopaaaa, cineva investește serios în moto!

 

Investesc constant in motocicleta, e musai pentru mine sa o stiu pusa la punct tot timpul. Am grija de ea, are grija de mine :)

 

Acum 10 minute, Lucian_M a spus:

Hopaaaa, cineva investește serios în moto! Sunt curios cum o să ți se pară kitul Hyperpro, eu am fost și sunt încântat de produsele lor. Era fain să fi luat varianta cu robinet pentru preload, dar dacă mergi mai mult solo, nu ai nevoie să umbli mult la reglaj (nu știu ce spațiu ai sub cadru).

 

Si eu sunt curios de cum se vor comporta noile piese de suspensie, abia astept sa le montez. Nu stiu daca pentru modelul meu de mobra exista si varianta cu robinet, dar eu nu merg cu pasager, asa ca odata setata suspensia, cam aia ramane.

 

Acum 13 minute, Lucian_M a spus:

Teoretic, cu tot cu anvelopele noi, o să ți se pară altă motoretă!

 

765 RS-ul de la Triumph ar fi alta motoreta, dar pana atunci merge si asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru unii, chiar și banalul schimb de ulei e investiție. Când le zici de suspensie, ți-o retează cu "lasă, bro, merge și așa".

Cât despre robinet, am comandat amortizorul prin domnul Tiberiu Troia, mi l-a făcut la comandă, inclusiv pentru greutate mărită. Tot prin intermediul dumnealui l-am și servisat pe primul, în Olanda. Nu era nevoie, dar s-a simțit diferența după, am fost foarte mulțumit.

Cu ocazia asta, n-ar fi rău să ungi rulmenții basculei, dacă nu ai rezolvat deja. Doar zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Lucian_M a spus:

Pentru unii, chiar și banalul schimb de ulei e investiție.

 

Motocicleala nu e ieftina, din contra. Unii cunosc acest aspect de la bun inceput, altii il invata pe parcurs.

 

Acum 13 minute, Lucian_M a spus:

am comandat amortizorul prin domnul Tiberiu Troia

 

Idem, astazi am ridicat produsele de la el :)

 

Acum 15 minute, Lucian_M a spus:

Cu ocazia asta, n-ar fi rău să ungi rulmenții basculei, dacă nu ai rezolvat deja. Doar zic.

 

Ocupa locul 15 pe lista de sarcini pentru a putea incepe sezonul fara griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, uitasem de discuția de pe pm, am îmbătrânit și eu. Mă bucur că e ok și ai primit ce ți-ai dorit, sper să fii mulțumit. Aștept un feedback, dacă e posibil, după ce se încălzește, referitor la cauciucuri, am montat Power 5 anul trecut cuiva și aș fi curios cum se comportă ultimul model, ca să pot recomanda și altora (știu că sunt un pic mai ieftine decât Road 6, sau măcar așa era anul trecut între Road 6 și Power 5, vreo 200 lei diferență). Ce nu-mi place la Michelin e că nu au bulină pentru orientare valvă, în rest lumea jură că sunt foarte bune. Eventual discutăm pe topicul despre cauciucuri, când va fi cazul să lași un review, chiar și unul scurt.

Spor la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, Lucian_M a spus:

referitor la cauciucuri, am montat Power 5 anul trecut cuiva și aș fi curios cum se comportă ultimul model, ca să pot recomanda și altora

 

Power 5 am in prezent pe mobra si s-au comportat exemplar. Trecerea la ele a fost in urma unei recomandari, eu utilizand pana in acel moment Pirelli Rosso 2, respectiv 3. Am ales in continuare varianta Power pentru ca sunt ceva mai moi fata de varianta Road, plus ca se incalzesc foarte repede. Nu ma intereseaza sa reziste 20k km, prefer aderenta.

 

Despre preturi n-as putea spune, nu am facut comparatie intre ele, stiam exact ce vreau sa cumpar.

 

Sigur, pe masura ce vad care e treaba cu modelul nou, las si o recenzie pe topicul dedicat.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Ruginel a spus:

@SONYC felicitari!

 

Pentru? N-am facut nimic special.

 

Acum 13 ore, Lucian_M a spus:

In concluzie, Road 6 pentru touring, pentru longevitate mai mare si aderenta un piiiiic mai mica, iar Power 6 pentru performante maxima, asta sa inteleg.

 

Cam asa ceva. Varianta road clar e dedicata pentru parcurgerea unui numar cat mai mare de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi la mine nu cred să țină mult, merg cu soția și minim 5-8000 km pe an luăm și bagaje, deci la capitolul longevitate, niciun cauciuc spate nu a ținut peste 17.000 km, dar pe atunci aveam 65 Nm, nu 103. Se simte, le mănâncă pe pâine ăsta mare.

În orice caz, mulțumesc pentru info, mi-ai confirmat bănuielile 

.🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Lucian_M a spus:

pe atunci aveam 65 Nm, nu 103. Se simte, le mănâncă pe pâine ăsta mare.

 

Eu am doar 64Nm la a mea, atat doar ca e notabil mai usoara fata de a ta, prin urmare se simte mai fortoasa decat e de fapt. Bine, mai conteaza si in ce turatii o tii, ca a mea isi schimba caracterul dupa 10k rpm.

 

Orice anvelopa tine mai mult daca mergi cuminte sau putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se termină distracția la 9200 rpm, dar ea începe cam de la 3000+. Mă rog, altă concepție, pentru valorile alea am luat mobra. A ta e din altă categorie, foarte distractiv cu ea echipată bine, de asta zic că ai procedat corect achiziționând un kit de suspensie, în combinație cu niște cauciucuri de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, SONYC a spus:

 

Pentru? N-am facut nimic special.

 


Motocicleta ingrijita, topic bine documentat, piese de calitate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Lucian_M a spus:

La mine se termină distracția la 9200 rpm, dar ea începe cam de la 3000+

 

Daca o duc in 15k rpm, cat am in bord, devine foarte agresiva, dar rar am tras de ea atat de mult.

 

Acum 20 minute, Lucian_M a spus:

de asta zic că ai procedat corect achiziționând un kit de suspensie, în combinație cu niște cauciucuri de calitate.

 

Asa sper si eu. Mai dau un semn dupa ce testez noile jucarii :)

 

Acum 17 minute, Ruginel a spus:


Motocicleta ingrijita, topic bine documentat, piese de calitate. 

 

Pareri si pareri. Prietenii mei nu contenesc sa ma balacareasca pentru ca tot investesc in mobra asta si ca nu iau alta noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e să iei direct ceva gata făcut, alta e să îți faci ceva după placerea ta, am văzut că ți-ai pus componente de calitate, nu ceainesium. De apreciat! Am mai citit și despre plimbări, ai talent de povestitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, SONYC a spus:

 

Daca o duc in 15k rpm, cat am in bord, devine foarte agresiva, dar rar am tras de ea atat de mult.

 

 

Asa sper si eu. Mai dau un semn dupa ce testez noile jucarii :)

 

 

Pareri si pareri. Prietenii mei nu contenesc sa ma balacareasca pentru ca tot investesc in mobra asta si ca nu iau alta noua.


E o motocicleta foarte buna, mult mai misto decat Hornetul nou. In plus de asta, ti-o faci pe gustul tau. Daca tie iti face placere, asta este tot ce conteaza. Cati km are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 45 minute, Lucian_M a spus:

am văzut că ți-ai pus componente de calitate

 

Am incercat pe cat posibil, da. Am constatat de-a lungul vietii ca daca platesti 10 lei pe ceva ce in mod normal costa 200, de 10 lei face si treaba.

 

Acum 45 minute, Lucian_M a spus:

Am mai citit și despre plimbări, ai talent de povestitor.

 

Mersi. Ce sa fac daca m-am nascut unde se agata harta-n cui, csf, ncsf..

 

Acum 33 minute, Ruginel a spus:

mult mai misto decat Hornetul nou.

 

La care din ele te referi? Sunt 3 la numar si toate sunt mai noi decat a mea :)

 

Acum 33 minute, Ruginel a spus:

Daca tie iti face placere, asta este tot ce conteaza. Cati km are?

 

Asa e, chiar imi face placere, atat sa o intretin cat si sa o folosesc. Ca n-am ABS nu ma deranjeaza, dar un pilot automat era bun pentru acele situatii cand e musai sa folosesc autostrada. Nu stiu sa spun cati km are, e mult timp de cand am mai aruncat un ochi in directia aia, cu atat mai mult cu cat am avut ocazia sa mai folosesc si alte mobre la diverse ture.

 

63) Aripa spate: Puig 4403J - e montata de mult, dar vad ca am omis sa o notez

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, SONYC a spus:

 

Am incercat pe cat posibil, da. Am constatat de-a lungul vietii ca daca platesti 10 lei pe ceva ce in mod normal costa 200, de 10 lei face si treaba.

 

 

Mersi. Ce sa fac daca m-am nascut unde se agata harta-n cui, csf, ncsf..

 

 

La care din ele te referi? Sunt 3 la numar si toate sunt mai noi decat a mea :)

 

 

Asa e, chiar imi face placere, atat sa o intretin cat si sa o folosesc. Ca n-am ABS nu ma deranjeaza, dar un pilot automat era bun pentru acele situatii cand e musai sa folosesc autostrada. Nu stiu sa spun cati km are, e mult timp de cand am mai aruncat un ochi in directia aia, cu atat mai mult cu cat am avut ocazia sa mai folosesc si alte mobre la diverse ture.

 

63) Aripa spate: Puig 4403J - e montata de mult, dar vad ca am omis sa o notez


Ma refeream la ultimul model, cel de 750 in doi cilindri. Sasiul de otel dintr-o bucata, designul aproape copy-paste cu modelul de 500 etc. Intr-un cuvant, reductii de costuri. Am o vaga impresie ca este si mai grea decat PC41. Da, pilotul automat este misto dar nu esential. In ultima tura de 4000 de km l-am folosit poate 50 de km in total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...