Sari la conținut

Triumf Daytona 675


zorac_ldf
 Share

Postări Recomandate

Am mers ceva cu unul anul trecut (modelul 2007). Foarte usor, precis, placut de pilotat. Trage mai de jos decat japonezele de 600. Suna foarte frumos. Ca fiabilitate am inteles ca ar fi fost o problema cu ungerea, dar numai la exemplarele din 2007, ca dupa aceea cica ar fi fost remediata de Triumph. Problema asta era destul de nasoala, cica ar fi avut o gramada de motoare de schimbat in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

caut si eu pe cineva care are sau a avut un triumph 675.ma bate gandul sa achizitionez asa ceva dar e cam greu de obtinut informatii.ma poate ajuta cineva?salutari!

Editat de Pogobz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e greu sa obtii informatii? E plin netul de reviewuri si comparatii. Posesorii de asa ceva din Romania nu se inghesuiesc pe forum deci majoritatea informatiilor pe care le vei primi pe topic vor fi din citite/auzite.

 

Este un Triumph de genratie noua. Asta insemna ca e motor fiabil aproape ca japonezele, ieftin de intretinut si cu tinuta de drum impecabila. Are motor in 3 cilindri putin mai mare de 600. Asta inseamna ca va avea cuplu mai bun decat japonezele de 600 cam la orice turatie pana cand ajungi la cele astronomice. Viteza maxima s-ar putea sa te dezamageasca daca esti sburator de asta care are nevoie de 250+kmh in Romania. Este o motocicleta destul de rara si speciala cu caracter. Practic as recomanda un 636 peste asta dar daca tu cauti ceva mai special la pret acceptabil ti-ai gasit motocicleta in 675.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e greu sa obtii informatii? E plin netul de reviewuri si comparatii. Posesorii de asa ceva din Romania nu se inghesuiesc pe forum deci majoritatea informatiilor pe care le vei primi pe topic vor fi din citite/auzite.

 

Este un Triumph de genratie noua. Asta insemna ca e motor fiabil aproape ca japonezele, ieftin de intretinut si cu tinuta de drum impecabila. Are motor in 3 cilindri putin mai mare de 600. Asta inseamna ca va avea cuplu mai bun decat japonezele de 600 cam la orice turatie pana cand ajungi la cele astronomice. Viteza maxima s-ar putea sa te dezamageasca daca esti sburator de asta care are nevoie de 250+kmh in Romania. Este o motocicleta destul de rara si speciala cu caracter. Practic as recomanda un 636 peste asta dar daca tu cauti ceva mai special la pret acceptabil ti-ai gasit motocicleta in 675.

review-uri am vazut peste tot,dar eu vroiam sa vorbesc cu cineva care are in romania si sa imi spuna in cuvintele lui ce si cum.nu ma intereseaza top speed-ul ei.am inteles ca nu prea depaseste 265,ceea ce e de ajuns oricum.eu sunt genul care imi plac virajele nu liniile:).am mers cu 636 si nu mi-a placut pozitia pe ea.pe mine asta ma interesa in mod special.pozitia de mers,consum si intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki ZX9R 2002-2003. Carburatie. 5.5l/100km la mers normal. Motorul tine peste 150.000km. Stabilitate, putere, cuplu, confort garantat>decat 675.

Honda CBR900RR 1999. Aceeasi discutie ca mai sus cu diferenta ca poate pt tine Onda e Onda. Intre cele doua... Ninja trage mai bine, Honda e mai agila pe curbe.

Sau poti trece pe 929-954 daca vrei acelasi lucru pe injectie cu greutate scazuta.

 

Nu inteleg de ce v-ar trebui motoare de 600 sincer. Rasnite. Sunt agile pe curbe dar cum noi avem foarte multe piste in romania... La drum lung un motor care nu trebuie sa il turezi tot timpul iti va consuma mai putin se va uza mai putin si va fi mult mai confortabil decat orice SS de 600/636/675.

 

Stiu ca tu vrei neaparat Triumph ca ti s-a pus pata dar... Te-ai interesat daca gasesti mecanici care sa accepte sa se bage la reparatii sau daca gasesti piese? Triumph s-a straduit mult in ultima vreme sa isi extinda reteaua de magazine. Asta in Europa de vest si SUA, nu la noi... Tu ramai in principiu doar cu Ebay.

 

In rest... da si tu un telefon la nenea si vezi daca afli mai multe de la sursa :lol: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...007-349819.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mistery : lasa omul sa-si aleaga ce vrea, nu-i baga pe gat zx9, 900rr,sau 929/954.

 

Daca am gandi toti asa n-ai mai vedea nici un ducati pe strada, nici o aprilia,bmw etc. am vedea doar japoneze.

 

cireasa de pe tort este maxima aia data de tine cu rasnitele de 600.

 

pai tocmai poate asta vrea omul, o motocicleta usoara,agila. Sa spui ca un motor de 600 se uzeaza mai mult decat unul de 1000 nu stiu, mi se pare stupid (ca sa nu zic altfel)

 

un motor se uzeaza in functie de cum e intretinut si cum se poarta riderul cu el.

 

asta e si ideea la superbike,nu? (1000cc) sa-l iei pt consum "REDUS", ture joase,si mers ca bunica la piata,nu?

 

De aia zic mereu ca lumea in tara asta isi ia motoare total nepotrivite si total din motive eronate,fata de ce au nevoie.

 

Crezi ca un 600RR e palid la acceleratie ? Crezi ca pt senzatie ai nevoie neaparat de 1000RR/ZX10R/ GSXR1000 ?

 

La un sprint 40-120-140 sunt cam toate aproape la fel, de la 160 180 in sus se simt diferente notabile intre 600-1000.

 

ca sa nu mai zic cati dintre voi se simt 'limitati' de 600 si vai doamne, am nevoie de 1000.

 

Singurul lucru pertinent postat de tine este vis a vis de piese/intretinere la daytona...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tine o fi prostie faza cu uzatul...

Nu vad ce motor ai tu. Dar eu inainte de asta am avut de 500. Si am vazut ce inseamna diferenta de cuplu. Daca mi-as permite sa am 5 motoare si sa ies la pista odata pe luna mi-as lua un 600, un enduro si un sport touring si nu as mai tine 954 ca nu am de ce.

 

Dar cum in Cluj am de ales in a merge 70 km pana pe Meses, 170 pana la Sighisoara sau nimic am ales un motor cu care stiu ca ma duc pana acolo lejer si nu schimb pentru fiecare depasire. Un 600 ar face acelasi lucru doar ca ar trebui sa il tin in ture tot timpul. Acuma chiar kamikaze sa fi de fiecare data cand iesi cu motorul tot timpul e cam inconstienta. Sau ma insel? Agilitatea motorului de 600 se termina cand ai iesit din portiunea virajata de 5-10 km si ramane tot o rasnita. Oricum am vazut destui raceri de 600 carora 1000le li se pare o fita ca deh oricum motorul stie mai multe decat riderul sa fie depasiti pe curbe de XXuri care is evident mult mai agile la 240 kile.

 

Poate sa isi ia si Ducati. Motorete fainutze, daca iti place sa schimbi distributia mai des, daca iti place sa iti rupa poponeata tot timpul si ai incheieturi cu insertii de titan (vorbesc de cele sport nu monstere). Poate sa isi ia un Aprilia RSV si ar iesi cel mai bine. Poate sa isi un 675 si intervalele de intretretinere (aici vorbesc de reglaj supape si nu schimb ulei) e tot acolo ca la japoneze. BMW in schimb... ooo dragele BMWuri, cum sa nu vezi BMWuri pe strada??? Astea au hated grips de fabrica! Oricine nu are heated grips de fabrica e motociclist de terasa sau tastatura :) Fiecare isi ia ce vrea evident si nu am facut altceva decat sa ii propun cateva alternative.

 

Nu am avut nevoie de 954. Nu am avut nevoie de motor. Nu cred ca sunt multe persoane care "au nevoie" de motor, mai ales RRuri care sunt extrem de practice in RO. E ceva pentru fun. Funul pentru mine nu e sa fiu constant turat la maxim si cu incheieturile amortite. 954 nu e 1000 vai doamne. Alte motoare din aceeasi perioada trag mult mai bine daca la asta te referi. Asta in schimb e pentru mine compromisul perfect la banii astia intre look putere confort tinuta de drum si fun factor.

 

Cat despre uzura motorului... fix tu ai zis-o, tine de cum se comporta riderul cu ea. Un motor, fie el de RR sau de naked se uzeaza mai bine la 9000 ture sau la 5000? Oricum uzura intr-adevar nu conteaza ca nu tine nimeni in ziua de azi motorul 15 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tine o fi prostie faza cu uzatul...

Nu vad ce motor ai tu. Dar eu inainte de asta am avut de 500. Si am vazut ce inseamna diferenta de cuplu. Daca mi-as permite sa am 5 motoare si sa ies la pista odata pe luna mi-as lua un 600, un enduro si un sport touring si nu as mai tine 954 ca nu am de ce.

 

Nu are nici o relevanta ce motor am avut eu,nu asta era in discutie. Nu ne intereseaza ce motoare ai alege daca ti-ai permite 5. Nu suntem la rubrica "daca as castiga la loto as..."

Daca tie ti se pare ca 954 e un 'all-rounder',asta nu inseamna ca el chiar si este. Doar daca vrei sa fii 'subiectiv'.

 

Dar cum in Cluj am de ales in a merge 70 km pana pe Meses, 170 pana la Sighisoara sau nimic am ales un motor cu care stiu ca ma duc pana acolo lejer si nu schimb pentru fiecare depasire. Un 600 ar face acelasi lucru doar ca ar trebui sa il tin in ture tot timpul. Acuma chiar kamikaze sa fi de fiecare data cand iesi cu motorul tot timpul e cam inconstienta. Sau ma insel? Agilitatea motorului de 600 se termina cand ai iesit din portiunea virajata de 5-10 km si ramane tot o rasnita. Oricum am vazut destui raceri de 600 carora 1000le li se pare o fita ca deh oricum motorul stie mai multe decat riderul sa fie depasiti pe curbe de XXuri care is evident mult mai agile la 240 kile.

 

Depinde ce inseamna pt tine "sa-l tii in ture", o spui de parca sugerezi ca trebuie tinut in 8000 RPM mereu.

Traiesti cu proasta impresie ca un 600 trebe tinut in 7000-8000 rpm ca sa mergi cu el si un miar il tii in 2000-3000 RPM?

 

Agilitatea tocmai la asta se refera tinere: la MANEVRABILITATE, la CICLISTICA. iar asta nu o poti observa cand mergi ca un profesor in linie dreapta. De aia se cheama agilitate, pt ca se vede pe curbe,stii tu ,acolo unde se dau motociclistii, nu in linie dreapta pe autostrada soarelui sau cand prinzi 200 metri de bulevard fara masini in fata.

Ma amuza felul cum in continuare numesti motoarele de 600 'rasnite'.

 

Crede-ma baiete, ca mai multi sunt cei superficiali si nestiutori,care-si iau 1000cc in loc de 600 sau trec de la 600 la 1000cc din motive total nefondate,decat cei care-s cu capul pe umeri si-si iau EXACT ce au nevoie si ce pot stapani in buna voie (600, 650,675,750 etc).

 

Doar unul ca tine calare pe 600 ar putea fi depasit de unul cu XX pe curbe, care cica e mai agila la 240 kile :|

 

Era vorba de comparatie stricta intre motociclete, nu intre un individ calarind un 600 si un altul calarind un XX.

 

Daca esti prost (generic vorbind,nu ma refer la tine), poti fi depasit pe curbe si de un Goldwing,chiar daca tu calaresti un ZX12.

 

Poate sa isi ia si Ducati. Motorete fainutze, daca iti place sa schimbi distributia mai des, daca iti place sa iti rupa poponeata tot timpul si ai incheieturi cu insertii de titan (vorbesc de cele sport nu monstere). Poate sa isi ia un Aprilia RSV si ar iesi cel mai bine. Poate sa isi un 675 si intervalele de intretretinere (aici vorbesc de reglaj supape si nu schimb ulei) e tot acolo ca la japoneze. BMW in schimb... ooo dragele BMWuri, cum sa nu vezi BMWuri pe strada??? Astea au hated grips de fabrica! Oricine nu are heated grips de fabrica e motociclist de terasa sau tastatura :) Fiecare isi ia ce vrea evident si nu am facut altceva decat sa ii propun cateva alternative.

 

Esti exact genul de forumist habarnist care a frunzarit de 2 ori forumul si a auzit el ca ducati are probleme cu distributia, ca nu stiu care are probleme cu relul si gata, tu le stii pe toate.

 

Esti tipul de 'motociclist' cel mai des intalnit pe forum, genul care repeta alte sh|turi pe care le-a citit pe alte threaduri,scrise de alti 'atotstiutori' bineinteles.

Ai avut tu Ducati ca sa stii ce vorbesti? ai avut tu Aprilia RSV? Sau nu mai zic Daytona 675? Chiar daca prin absurd ai fi 'dat o tura' prin parcare cu una din astea, tot este total irelevant discutiei in cauza.

 

Dar asa va place unora sa vorbiti ca niste cunoscatori si demagogi in ale motoarelor.

 

Vezi ca se scrie "heated" grips, daca tot vrei sa te dai rotund in termeni. Nu de alta,dar o sa-mi sara in cap forumistii ca fac pe profu' de gramatica, dar nu ma pot abtine cand vad cu cata nonsalanta iti expui aberatiile.

 

Tu NU i-ai propus alternative tinere,ci doar l-ai indoctrinat cu ideologia ta si cu ce CREZI TU ca ti s-ar potrivi si ce-ti place tie.

 

Nu am avut nevoie de 954. Nu am avut nevoie de motor. Nu cred ca sunt multe persoane care "au nevoie" de motor, mai ales RRuri care sunt extrem de practice in RO. E ceva pentru fun. Funul pentru mine nu e sa fiu constant turat la maxim si cu incheieturile amortite. 954 nu e 1000 vai doamne. Alte motoare din aceeasi perioada trag mult mai bine daca la asta te referi. Asta in schimb e pentru mine compromisul perfect la banii astia intre look putere confort tinuta de drum si fun factor.

 

Daca nu ai avut nevoie nici de motor nici de 954, de ce 'la mea ti le-ai mai luat? Ca sa-ti creasca coitzele de la 500gpz la 954RR? Nu se uitau fetitele la tine cand aveai GPZ ul ala amarat si practic? ce-ai zis tu"sa vezi cat f*t eu cu RR ul asta galben".

Cine esti TU sa spui cate persoane sunt care au sau nu nevoie de motor? Faci un studiu demografic dpdv al utilitatii motocicletei? Ce studii ai in domeniul asta sau ce cercetare/background ai in spate ca sa te trezesti sa aberezi in halul asta?

Ai dreptate, 954 este un touring perfect,ultra-confortabil comparat cu 600F sau 600RR...care sunt cele mai incomode motoare ever.

 

 

Cat despre uzura motorului... fix tu ai zis-o, tine de cum se comporta riderul cu ea. Un motor, fie el de RR sau de naked se uzeaza mai bine la 9000 ture sau la 5000? Oricum uzura intr-adevar nu conteaza ca nu tine nimeni in ziua de azi motorul 15 ani.

 

In general vei intalni mai des uzura datorata neschimbarii consumabilelor la timp si a altor factori decat faptul ca individul i-a mai dat si 9000 RPM.

Nu ma ajuta cu nimic un motor cu care s-a mers maxim 6000RPM fara sa schimbe uleiul la timp,filtrul,cu furca varza prin toate gropile,etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca cel mai mult pe aici domina mentalitatea de turma."imi cumpar din aia ca e misto,are atractie,sau modelul ala ca are si cutarescu si cutarescu spune ca e buna,i-ati frate din asta ca e Wow.bullshit!".90% nu-si cumpara motociclete potrivite pentru ei ci doar pt imagine.multi au chopper pt ca in tinerete sau in prezent sunt mai rockeri si par duri pe chopper dar in schimb le omoara mergand blana cu ele tot timpul pt ca nu are satisfactia de care ar avea nevoie..dar deh imaginea e imagine.ce-i mai multi ca si incepatori se arunca la 600RR,gsx-r,636 sau r6 si din lipsa experientei se fac zob foarte multi.eu am inceput cu o jawa 350,apoi pe un enduro de 350,o perioada un R125 de la yamaha si apoi mi-am luat kawa asta.dar bani am avut de la bun inceput sa imi cumpar direct 636(ceea ce am si dorit initial dar nu m-am simtit capabil sa o controlez).acum nu ma mai atrage deloc 636.mie unul nu-mi place sa am ce are toata lumea.si kawa asta tot din motivul asta .ca sunt putine modele in tara si pe langa asta e foarte misto ca si motor,ciclistica si destula sportivitate pt un naked.eu vreau un motor care sa fie intre 600 si 1000.daytona asta m-a atras pt laudele pe care le are ca si motor de strada cat si de circuit.ideea mi-am facut-o,dar mai vroiam inca niste mici informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...