Sari la conținut

Problema Surub Golire Ulei Carter


Postări Recomandate

Salut, sunt nou aici pe forum si nu prea stiu cum stau treburile pe aici asa ca sper ca am postat unde trebuie intrebarea.

 

Am o problema la motocicleta mea o Husqvarna SM610, in vara m-am apucat sa o refac cap coada si bine inteles ca sa ii schimb si uleiul. Am scos primul buson care goleste baia de ulei. Dar la al doilea surub s-a rupt capatul surubului si a ramas un mic "ciot". Am scos si sitele in care se strange șpan, a curs ulei si pe acolo. Am dus o la un service specializat unde mi au scos acel "ciot" au pus un buson nou, am platit si am plecat. I am pus in iarna asta ulei nou, dar nu am apucat sa o pornesc. Acum 2 saptamani am pornit o, toate bune, dupa cateva zile de mers cu mobra a sesizat ca a inceput sa imi curgs ulei. M am tot uitat si am vazut ca e de la acel buson nou. Am dus o la mecanicul meu. Iar acesta mi a spus ca cei de la service ul unde mi au pus busonul si au scos "ciotul" din surubul vechi ramas, mi au stricat filetul in baia de ulei.

Mi a pus mecanicul meu un surub putin mai lung ca acela pus de cei de la service era scurt si prindea pe primele 5 ganguri iar filetul mai avea inca 5 care erau bune. Acum nu mai curge. Problema este ca acum nu mai curge dar la urmatorul schimb de ulei care o sa fie prin vara o sa trebuiasca scos si acel buson ca prin el se scurge uleiul de la cutia de viteze si cu siguranta nu o sa mai tina surubul pus acum.

Mentionez ca motocicleta fiind monocilindru nu are capac la baia de ulei care se poate da jos ci e cu totul in carter.

Daca stie cineva cum se poate remedia aceasta problema fara sa fiu nevoit sa desfac tot motorul.

Am auzit de niste anumite Helicoil care sunt niste filete ce se infileteaza pe filetul vechi si pui surub nou cu marimea respectiva Helicoil ului.

Daca a folosit cineva Helicoil la asa ceva sau are vreo alta idee va rog mult sa ma ajutati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce spui tu Fiziflash, m am gandit si eu la asta ca fiind cea mai simpla varianta. Problema este ca in momentul in care s a terminat filetul in gaura acolo am pinioane si ce mai e prin cutia de viteze si e foarte riscant avand in vedere ''meseriasii'' astia. Eu m am dus sa mi scoata surubul si mi-au stricat filetul din carter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...