stefan6796 Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Salut, sunt nou aici pe forum si nu prea stiu cum stau treburile pe aici asa ca sper ca am postat unde trebuie intrebarea. Am o problema la motocicleta mea o Husqvarna SM610, in vara m-am apucat sa o refac cap coada si bine inteles ca sa ii schimb si uleiul. Am scos primul buson care goleste baia de ulei. Dar la al doilea surub s-a rupt capatul surubului si a ramas un mic "ciot". Am scos si sitele in care se strange șpan, a curs ulei si pe acolo. Am dus o la un service specializat unde mi au scos acel "ciot" au pus un buson nou, am platit si am plecat. I am pus in iarna asta ulei nou, dar nu am apucat sa o pornesc. Acum 2 saptamani am pornit o, toate bune, dupa cateva zile de mers cu mobra a sesizat ca a inceput sa imi curgs ulei. M am tot uitat si am vazut ca e de la acel buson nou. Am dus o la mecanicul meu. Iar acesta mi a spus ca cei de la service ul unde mi au pus busonul si au scos "ciotul" din surubul vechi ramas, mi au stricat filetul in baia de ulei. Mi a pus mecanicul meu un surub putin mai lung ca acela pus de cei de la service era scurt si prindea pe primele 5 ganguri iar filetul mai avea inca 5 care erau bune. Acum nu mai curge. Problema este ca acum nu mai curge dar la urmatorul schimb de ulei care o sa fie prin vara o sa trebuiasca scos si acel buson ca prin el se scurge uleiul de la cutia de viteze si cu siguranta nu o sa mai tina surubul pus acum. Mentionez ca motocicleta fiind monocilindru nu are capac la baia de ulei care se poate da jos ci e cu totul in carter. Daca stie cineva cum se poate remedia aceasta problema fara sa fiu nevoit sa desfac tot motorul. Am auzit de niste anumite Helicoil care sunt niste filete ce se infileteaza pe filetul vechi si pui surub nou cu marimea respectiva Helicoil ului. Daca a folosit cineva Helicoil la asa ceva sau are vreo alta idee va rog mult sa ma ajutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 De ce nu dai gaura peste filetul deja existent si refiletezi cu M mai mare. Pui alt surub la baie si ai rezolvat problema. Singura retinere o am la ce faci cu spanul rezultat in urma filetarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 In general conform circuitului de ungere acolo se aduna span deci nicio problema, acuma eu nu cunosc motorul respectiv dar cam asa sunt proiectate toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Pai atunci fa asa cum ti-am zis si aia e. O procedura destul de simpla si deloc costisitoare. Refacut filetul pe urmatorul M, pus un surub nou cu acel M si garnitura de CU si aia e. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan6796 Postat Martie 23, 2018 Autor Share Postat Martie 23, 2018 Eu inteleg ce spui tu Fiziflash, m am gandit si eu la asta ca fiind cea mai simpla varianta. Problema este ca in momentul in care s a terminat filetul in gaura acolo am pinioane si ce mai e prin cutia de viteze si e foarte riscant avand in vedere ''meseriasii'' astia. Eu m am dus sa mi scoata surubul si mi-au stricat filetul din carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Extractor + incălzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 https://www.louis.de/artikel/stahlbus-oel-ablassventil-fuer-suzuki-dl-650-v-strom/10002846?filter_bike_id=1172&filter_article_number=10002846&list=cfbb6325bd3671a97f9dfffc78ad4021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.