xlord Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Salut,Am o problema cu indicatorul de benzina, nu se mai aprinde când întru pe rezerva. A fost lansată în service pentru o mica revizie, a fost curățată pompa de benzina, verificate bujiile, etc.E posibil sa nu fi pus un contact sau ceva de genul? Unde ar trebui sa aibe mufa?Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Sub rezervor, in partea stanga ai doua mufe. Intra in ele un cablu care are soi papuci. Vezi poate a uitat sa le puna la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Indicatorul de rezerva la F4 este de fapt un termistor. In momentul in care acesta este scufundat, benzina il raceste si rezistenta lui electrica este mare, astfel neconducand curentul. Cand nivelul benzinei scade sub nivelul termistorului, acesta nemaifiind racit se va infierbanta, rezistenta lui electrica va scadea si se va aprinde martorul in bord. Atentie ca se aprinde cam dupa un minut-doua nu imediat. Avand in minte acest principiu este usor de inteles ca la un moment dat piesa se arde si nu mai funtioneaza. Eu mi-am cumparat un termistor cu 2 lei, nu mai stiu ce valoare, l-am schimbat si a functionat bine. Daca vrei sa te asiguri ca este termistorul scoti mufa din rezervor si pui o sarma intre contacte. In 1-2 minute ar trebui sa se aprinda martorul in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Daca vrei sa te asiguri ca este termistorul scoti mufa din rezervor si pui o sarma intre contacte. In 1-2 minute ar trebui sa se aprinda martorul in bord. Pai daca faci punte direct de ce dureaza 1-2 minute pana se aprinde martorul din bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Asa este gandit cu temporizare. Ma gandesc ca au gandit-o asa ca sa nu iti tot palpaie in bord aia cand se modifica nivelul carburantului in rezervor de la denivelari, franari, accelerari, etc. Banuiesc... Am observat ca si la Z-ul meu exista un lag intre momentul cand coboara bratul de la indicatorul de nivel si afisarea in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 In fiecare zi inveti cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 La sistemul clasic cu termistor inseriat cu becul din bord daca faci strap pe termistor becul ar trebui sa se aprinda instant. ''Intarzierea'' o face chiar termistorul care nu se incalzeste imediat cand ramane in aer. Ca valoare la termistor parca 470ohm NTC se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 binox, cu tot respectul te contrazic. Ce am spus mai sus este DIN EXPERIENTA. Am avut F4 si cand am testat cu punte directa la mufa se aprindea dupa un timp dat, nu imediat. Poate incerca si initiatorul topicului sa confirme. Poate doar la a mea era asa, desi ma indoiesc. "Becul" era de fapt un led, si sigur nu era pus direct in serie cu termistorul. Exista acolo un montaj de comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 La sistemele cu led principiul difera si probabil temporizarea se face altfel. Eu m-am referit la sistemele clasice cu bec, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.