Sari la conținut
Dramutop

Honda CBR 600 F3 PC31A

Postări Recomandate

Va salut!

 

Am luat permisul pentru categoria A in noiembrie 2017 si prima mea motocicleta am "zis", sfatuit fiind, determinat de pretul de achizitie si de faptul ca imi doream ceva spre clasic, dar pe care sa invat, fiabil si ok la aspect si performanta, sa fie o Honda. S-a nimerit o CBR 600 f3, de 77kw (talon). Pret: 800E. A contat mult ca am luat-o din Bucuresti, nu am mers mult prin tara si nu am riscat sa consum gazul aiurea daca nu-mi placea.

Momentan e in plin proces de transformare intr-un bobber.

Toate piesele pe care le-am considerat necesare transformarii le-am luat de pe ebay, via China.

Oglinzi, ghidoane, mansoane, leviere, aripa spate, semnalizari fata, spate, far, suport de numar, sa, bara cu semnalizari spate, suport de sa, capac rezervor si contact. Au costat cam 300$, net. Deocamdata par toate de calitate: saua e din piele, piesele din metal solid. Nu stiu cum se vor comporta la drum, dar incerc sa raman optimist.

 

Prima problema identificata a fost cablul de accelerare de tragere rupt (se mai tinea intr-un fir din toata sufa). Aici am si o mica rugaminte, respectiv daca ma poate ajuta cineva cu aceasta piesa. Am cautat mai pe toate siteurile si nu am gasit. Ori nu sunt ori nu au pe stoc.

 

Revin cu updateuri pe masura ce sunt notabile.

 

Asfalt uscat!

 

Am pus si doua poze cu starea initiala si ulterior, in plin proces de ciuntire

post-97741-0-01180500-1525368278_thumb.jpg

post-97741-0-73578300-1525368291_thumb.jpg

Editat de Dramutop

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi distractie cu saua aia pe arcuri cand vrei sa mergi pe curbe :).

 

Un bobber trebuie facut dintr-o baza potrivita. In fine, important este sa iti placa tie.

 

Reconsidera totusi ideea de sa pe arcuri. De preferat era ca acest motor sa il folosesti in scopul de a invata sa mergi cu motocicleta. Ulterior puteai considera sa il modifici intr-un stil mai potrivit daca chiar te roade sau un alt motor.

 

Ce anvelope pui pe el?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ce anvelope pui pe el?

Unele verzi

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cablul de acceleratie exista kituri de reparatie si iti faci tu cablul de lungimea necesara.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi distractie cu saua aia pe arcuri cand vrei sa mergi pe curbe :).

 

Un bobber trebuie facut dintr-o baza potrivita. In fine, important este sa iti placa tie.

 

Reconsidera totusi ideea de sa pe arcuri. De preferat era ca acest motor sa il folosesti in scopul de a invata sa mergi cu motocicleta. Ulterior puteai considera sa il modifici intr-un stil mai potrivit daca chiar te roade sau un alt motor.

 

Ce anvelope pui pe el?

In afara de aspect, ghidoanele mai inalte si lungi cu 1 cm, nimic nu s-a schimbat. Pozitia pe sa este similara cu originalul, poate mai jos cu 2-3 cm. Arcurile alea sunt foarte dure, adica nu topai in sa ca pe cal. Ma astept la putin disconfort la drum lung deoarece buretul la saua noua este mai subtire. Cauciucurile raman cele actuale.

» Post actualizat in 04 May 2018 06:13

Pentru cablul de acceleratie exista kituri de reparatie si iti faci tu cablul de lungimea necesara.

Am cumparat, dar nu-mi prezinta incredere pentru utilizare in timp indelungat. Am primit cateva mesaje si astept sa vad cum se concretizeaza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile raman cele actuale.

 

Ce model si ce DOT au?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am Cablu original . Din pacate doar Maine pot verifica . Daca Nu găsești mai pe aproape . Spor !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce model si ce DOT au?

 

 

Anvelopele au 3 ani deja. Sfatul meu este sa le schimbi...poate reprezinta cel mai important aspect al motocicletei impreuna cu franele si suspensia. Tine de siguranta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu carenele ce ai facut?

Te scap eu de cateva, daca nu-s foarte rupte si nu costa o avere. :alcy:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul asta vroiam sa fac si eu acum cativa ani. Din fericire mi-a venit mintea la cap - nu mi-as fi permis ca timp sa o fi terminat nici pana azi.

 

Spor la treaba!

post-24157-0-70506800-1527274057_thumb.jpg

post-24157-0-28152200-1527274069_thumb.jpg

Editat de walking^human

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajuta pe cineva:

- carene (partea din fata si la codita necesita reparatii)

- far, ceasuri, semnalizari fata, spate (cu tot suportul de sub sa), stop FUNCTIONALE

- oglinzi

- sa

- portbagaj

- maneta frana, ambreiaj

- ghidoane cu mansoare

- cablu accelerare B

- capac rezervor si contact (suport rupt intr-o parte)

- scarita stanga

- contraaripa spate

 

Se dau toate, la pachet, cu ridicare personala (nu se merita prin colet). Pret decent, in functie de cerere.

 

 


» Post actualizat in 27 May 2018 17:54


» Post actualizat in 27 May 2018 17:56

Aproape gata. Am terminat cu taiatul si sudatul, vopsitul si montarea pieselor noi. Urmeaza distractia cu reconfigurarea cablurilor, o revizie tehnica si gata de drum.

post-97741-0-68392200-1527443544_thumb.jpg

post-97741-0-07887100-1527443620_thumb.jpg

post-97741-0-03328100-1527443783_thumb.jpg

Editat de Dramutop

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×