CrystyHD Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 salut detin un yamaha r1 2005 si am o problema la incarcare. la ralanti nu incarca deloc si daca o turez undeva la 3-4000 ajunge undeva pe la 14.0 deci problema e ca incarca doar in mers cand o tin la ralanti nu incarva absolut deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 Cu farul aprins? Greu de spus de unde e buba, e nevoie de măsurători. Verifică mufele regulatorului dacă au papucii strânşi,dacă au coroziune sau urme de încălzire şi verifică şi legăturile de pe baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 E posibil sa fie poveste, insa baietii de la Yamaha ziceau ca R1 nou nu incarca sub 5-6k ture. Daca m-au mintit, mint si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 14.0 la 4000rpm e prea putin, baCteria e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 Unde ai masurat? Pe baterie sau? Ca in mufa de bricheta de exemplu si eu am 13.6-14V dar pe baterie e 14-14+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Salut, 1. In primul rand trebuie sa faci o masurarea initiala a acumulatorului. Pentru un acumulator in stare buna/incarcat, cu motorul nepornit, tensiunea la borne trebuie sa fie in intervalul (12,7-13,1) V. 2. Conecteaza contactul pe ON/Ignition pe ON si apoi faza lunga, DAR motor nepornit. Tensiunea pe acumulator nu trebuie sa scada sub 12,4 V pentru 30 secunde. Daca acumulatorul a trecut testul, poti trece la o verificare dinamica. 3. La turatia de ralanti, tensiunea pe acumulator trebuie sa fie in intervalul ( min 13,6-14,9 max.), valoarea optima/recomandata este de 14,5V. La conectarea fazei de drum o sa ai o usoara scadere a tensiunii la bornele acumulatorului, cu (0,1-0,2) fata de valorile de referinta. Dar, repet, un sistem de incarcare cu o functionare corecta(alternator-redresor-releu regulator de tensiune) si un acumulator in parametrii, trebuie sa debiteze la bornele acumulatorului(pentru ca aici este punctul final de masurare) 14,5 V. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrystyHD Postat August 27, 2018 Autor Share Postat August 27, 2018 astazi mai pe seara o voi desface sa verific fiecare mufa si voi reveni cu detalii multumesc tuturor pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.