Jump to content

leopold

Super Membru
  • Content Count

    544
  • Joined

  • Last visited

About leopold

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Suzuki GSR600

Recent Profile Visitors

478 profile views
  1. Ciobanii sunt CEI MAI islamisti. De pe vremea lui Ceasca cresteau vapoare de oi pentru export la arabi. QED
  2. Biris au o chestie foarte interesanta: iti aduc mobra, nu dai nici un avans si daca, o data ce o vezi, nu-ti convine mobra, esti liber sa o refuzi. Treaba asta presupune, bineinteles, bunacredinta de ambele parti. La celelalte mobre omul mi-a zis clar ca el nu le-ar lua la suma ceruta. Dupa ce s-a dus pe banii si timpul lui sa le vada. Daca tu stii ca ti-ai gasit mobra si trebuie doar adusa, probabil ca n-ai nevoie de tot ce ofera ei si ca atare ti se pare scump. Mie mi-a convenit.
  3. Cred ca in orice showroom te poti urca cam pe orice motocicleta, dupa ce ceri permisiunea, fireste. Cred ca destui or sa fie dispusi sa te ajute intr-un fel sau altul sa faci si drive test, daca iti doresti.
  4. Nu ne-am intalnit cand am facut procura si am vazut Hornetul la Ion in duba? La Biris, tot serviciul e 500-550 EUR. Din punctul meu de vedere merita, mi-au respins vreo 3-4 mobre care mie mi se parusera ok.
  5. Exact asta spun. Cand ies din tara spre vest, romanii brusc invata sa conduca. Cand se intorc, brusc uita. In general stim. Nu practicam.
  6. Depinde ce intelegi prin adevaratul sens al cuvantului. Daca te referi la condus prudent, preventiv, cu respectarea regulilor si respect fata de ceilalti participanti la trafic, evident ca nu. Daca te referi la capacitatea de a se deplasa din punctul A in punctul B printr-un trafic delirant si o infrastructura proasta, as zice ca da.
  7. Frectii! Stim sa conducem. Pe de-o parte, nu suntem sanctionati - stii ca sansa sa scapi fara amenda e foarte mare, pe de alta, traficul e atat de frustrant, ca preferi sa ii dai mai tare si sa speri ca mai scapi de aglomeratie. Fireste, astea sunt explicatii mai mult psihologice, nu justificari sau scuze.
  8. 1. Daca n-ai o relatie extraordinar de buna cu toti vecinii, varianta cu tinutul in bloc zic ca pica; 2. Trebuie sa intelegi bine ca orice se poate fura. Tu vrei sa faci acest furt cat mai putin plauzibil. Respectiv valoarea (inclusiv perceputa) a mobrei cat mai mica, riscul (inclusiv perceput) cat mai mare. Deci, te-ar ajuta: mobra cat mai ieftina, cat mai putin vizibila, cat mai putin laudata, eventual sub prelata. Legata de ceva zdravan cu ceva zdravan. O camera de supraveghere pusa pe ea. Un semn de zona supravegheata video. O alarma. Un traseu cat mai sinuos intre locul de parcare si duba in care s-o incarce. Vecini prietenosi care sa descurajeze orice intreprinzator. Nu te-ar avantaja: mobra nou-nouta, strident colorata, facuta reclama la toata lumea inclusiv pe FB "uite ce mi-am luat eu", turata zilnic in fata blocului si lasata la indemana.
  9. Tocmai, ideea e atat de simpla ca e trecuta cu vederea: vitezana incepe sa traga la turatie mai mare decat duce motorul asta. N-ai cum sa compari cuplu in plaja 3.7-7.5k cu cuplu in plaja 8.5-13k. La bandit pleaca de la 108 si dupa aia probabil variaza lent cu cresterea turatiei pana la 98, la vitezana pleaca de la 99 si se duce la 160 relativ liniar. Goe a zis-o mult mai concis
  10. Nu e suficient sa stii sa citesti foaia tehnica. Vitezanele nu trag neam subturate. Nu cunosc R1, insa as banui ca incepe sa traga de pe la 8-9k rpm si se bucura pe la 12-13k rpm. Asa-s facute motoarele respective, sa dea puterea top end. Cred ca poti sa spui ca banditul tau are cuplu mai mare pe intreaga *lui* plaja de turatie decat R1 si probabil nu gresesti. Doar ca nu cred ca isi propune cineva sa scoata din vitezana cuplu la 7500.
  11. Scuze, eroare de scriere si nici cand ai zis tu n-am remarcat. Era 2005.
  12. https://www.moto.it/moto-usate/honda/cbr-600-rr/d3IfcQ
  13. Depinde de mobra. Sportive din 2015 de 600 cmc se invart la 3-4000. In Italia. Si nu toate-s in stare decenta.
×
×
  • Create New...