Jump to content

leopold

Super Membru
  • Content Count

    628
  • Joined

  • Last visited

About leopold

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Suzuki GSR600

Recent Profile Visitors

601 profile views
  1. Nu ma pricep personal, insa am auzit pe altii vorbind. E posibil sa aiba de-a face si cu acompaniamentul, ritmurile, habar n-am. Nu cred ca faci mare orientareala cu acompaniament "drept" in 4/4, eventual si cu drum kit modern La zongora am facut o incercare nereusita sa ma tin dupa cineva, bate binisor spre complexitatea jazz-ului. Na, m-ati facut curios. O fi vreo gasca care sa cante lautareasca la chitari cu doze midi?
  2. Bajetii care baga din asta cauta de obicei clape cu tonuri din orientul mijlociu. Ca veni vorba, nu e muzica usoara lautareala.
  3. Dimpotriva, faci o piele pe degetele mainii stangi ca poti s-o folosesti pe post de slider
  4. Nu musai. Ciocan pneumatic merge chiar mai bine
  5. Mane, in principiu te echipezi pentru tine, nu pentru altii. Daca esti convins ca nu pici, poti sa-ti pui si braincap, daca e legal pe acolo. Pe de alta parte, ca incepator ai ceva sanse s-o comiti. Ai primit niste sfaturi bune, gandeste-le. In ceea ce priveste casca, daca te uiti pe statistici, majoritatea buselilor se iau in mandibula castii. Care la tine lipseste. Ghici a cui mandibula urmeaza... Nici price point-ul nu sugereaza o casca prea competenta. In ceea ce priveste Ali express-ul, cum sa-ti zic... N-as merge pana acolo incat sa zic ca e mai bine fara echipamentul lor. Gasesti destule materiale pe internet referitor la "calitatea" unor elemente de protectie de ali express.
  6. Nu stiu ce sa zic, conu Goe, eu n-am categoria adaugata pe permis cu cerneala. Sa astept sa se exfolieze oare? Nah, cred ca pot sa am opinii si-asa. Lasa vraja cu tabelul, poate sa-i placa scolarului s1000rr sau r125, tot nu i le-as recomanda, pe motiv de nepotrivire. Nu l-as trimite nici cu goldwingul prin Bucuresti si nici cu r1 pe legheleu. Avui si eu un cebereu de sasesute, gesereul din profil si un iersase, nu c-ar fi treaba ta. Treaba ta e sa trolezi p'aici si sa ma binedispui. Dar cam slabut in ultima perioada.
  7. Coane, really. Ia-ti categoria A intai. Mergi nitel cu careva chiar si pasager. Incearca cateva mobre sa vezi cum stai pe ele pe loc. Conteaza imens ce vrei sa faci cu ea. Lasa la o parte prostia cu inima; daca iei mobra doar cu inima o sa o vinzi repejor sau o sa ajungi la spital sau la doamne-doamne. Sportiva e sportiva - e gandita pentru mers tare pe viraje. Daca o scoti in oras, o omori si te omoara si ea pe tine. Vrei oras, naked sau poate supermoto. Incepi sa iesi din ce in ce mai mult - semicarenata, tourer. Carnatii care tureaza de motoare prin trafic fac asta si din cauza ca sportiva e super-nasol de manevrat la viteza mica in spatiu mic printre masini. Stai in maini, cum pisti frana iti intra rezervorul in oo, daca vrei sa treci de pe un rand pe altul din cauza ca n-ai loc trebuie sa faci 15 manevre. Ti se ia. E adevarat ca f4i-ul nu implica pozitie la fel de cocosata ca rr-ul, insa tot nu e o bucurie. Rezumat: ia plasticul, mergi nitel cu cineva ca sa incepi sa intelegi.
  8. Era bine sa fii mai exact. Poze si clipuri poate insemna 100 de poze pe saptamana descarcate din telefon. Sau poate insemna la fel de bine carduri pline cu raw-uri din 2-3 aparate de la un eveniment si clipuri 4k@60Hz facute cu gopro-ul. Inteleg din ce capacitati de harduri numesti tu ca sigur nu e a doua varianta. Dar tot ti-as recomanda backup offline pentru ca rahaturi se intampla.
  9. Mane, solutia depinde de cateva lucruri: volumul de date, cat de mult tii la ele, cat de disciplinati sunt utilizatorii si cat de repede-ti trebuie in caz de buf. Pentru o siguranta rezonabila iti trebuie solutie mixta, online (cu raid!) + offline. Stiu o doamna care folosea laptopul, un ditai stick usb si un NAS. Era cu doctoratul la sfarsit, si-a dorit acces gratis la un articol care era pe bani, a apasat pe buton fara sa se gandeasca, a incasat ransomware-ul si a pierdut TOT. Trei ani de munca. Daca nu lucra cu stickul infipt, scapa la mustata. Buba evidenta e ca o data cu performanta si siguranta solutiilor creste si costul.
  10. Mane, eu iti doresc sanatate si sa inveti ceva din chestia asta neplacuta. Si ma opresc aici, ca esti genul langa care adun usor bad karma.
  11. O singura chestie e importanta aici: puteai preveni, si in loc de asta stai pe spate cu bazinul rupt. Ar fi bine sa internalizezi treaba asta si sa n-o uiti. Ca sa mai dau si eu un ghiont in omul cazut pe jos (rusine sa-mi fie!), cred ca nu-ti dai seama cat de nesemnificative sunt suferinta si cheltuiala de pana in prezent comparativ cu ce urmeaza. Cand o sa iti dai seama ca stii pe dinafara numerele posturilor tv si grilele, gandeste-te ce puteai face ca sa nu ajungi aici.
  12. Intai doua intamplari. 1. Anul trecut mi-a murit un prieten in accident de scuter. Familia a aflat de treaba asta de la un destept care a aflat de pe grupul Infotrafic de pe FB. No comment. 2. Parca tot anul trecut am ajuns impreuna cu un amic cam la 15 secunde dupa un accident, tot pe Motorpark. Am asistat/ajutat cat a fost nevoie. A doua zi cand am stat de vorba singurul lucru cu care ne-am pus de acord e ca erau doi accidentati. In rest, fiecare vazuse altceva - si altceva decat era pe filmari. Astea fiind spuse, nu ma mir ca nu apar mai multe informatii - mai ales ca deja am auzit multe lucruri care se contrazic. Destul de sigure sunt datele deja publice: doi incepatori la circuit s-au ciocnit la viteza mare. Unul a calcat linia continua de la intrare, celalalt a intrat in el. Ambii au ajuns la spital, unul e in stare grava, toata lumea asteapta. Mentionez ca n-am fost atunci acolo.
×
×
  • Create New...