Jump to content

leopold

Super Membru
  • Content Count

    684
  • Joined

  • Last visited

About leopold

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Suzuki GSR600

Recent Profile Visitors

856 profile views
  1. Nu prea. Au roluri diferite. Nu stiu cum e cu airbagul de strada, insa airbagul de circuit fie are protectie de coloana inclusa (alpinestars), fie se poarta cu protectie de coloana (dainese).
  2. Cred ca e destul de greu de standardizat. Atat accidentele cat si protectiile. Sigur ca daca iei tranta iti doresti sa fii echipat cat mai complet corespunzator activitatii pe care o faci atunci. E recent publicat pe youtube highside-ul lui Naska, filmat din ensprezece unghiuri, cu telemetrie si cu tot ce vrei. Poate parea paradoxal la prima vedere, dar nu e ranit nicaieri unde a avut impact. Inclusiv o vertebra sparta, ca sa fie on topic. Cum merge fiecare probabil ca depinde de fiecare. Eu ma imbrac intr-un fel daca ma duc pana la colt si altfel daca ma duc pana la
  3. Eu stau foarte linistit. Nu trebuie sa-mi traduca nimeni ce inseamna ca n-au scos diferenta semnificativa de timp cu slickuri, nici ca n-au avut nevoie de traction control la miar. Ca Ducati-ul e o mobra excesiv de scumpa de dus la curse e alta discutie, si m-as mira sa fie diferenta DOAR de la suspensia spate. Dar na, entertainment, sa se bucure inima in nostalgici.
  4. Nu stiu man, pe mine m-au pierdut la sfarsit, cand au zis ca au scos acelasi timp cu slick versus guma de strada.
  5. Pe mine lantul echivalent de la EK ma tine lejer dublu, incluzand destule track days. Sau ai avut ghinion, sau e ceva dubios la mijloc. Chiar, inainte ce lant ai avut si cat te-a tinut?
  6. Man, nu e vorba ca nu se poate toca un lant in 8000 km, e vorba ca e tare, tare putin probabil sa-l fi tocat asa cum spui tu. Ce brand si model, ce calcatura? Si ti l-a pus/reglat cineva care se pricepe, sau mecanic de spatele blocului?
  7. Fireste ca nu, insa daca vad o roata ca bracheaza spre mine, am bagat mana-n frana fara sa mai discut detalii.Vorba lui nea Marin, osul se indoaie, tabla se rupe. Sau invers.
  8. In sensul ca nu sta pe loc. Are cam aceeasi viteza ca masina dinaintea lui. Unde-a gresit e ca n-a reactionat la roata bracata spre el. Cine nu e paranoic...
  9. 1. Vezi ce-ti ofera scoala. Mie mi-au dat de toate, mai putin ghete. Inclusiv o cagula, ca sa nu pun direct pe mufa castile transpirate de altii. Nu stiu daca au voie sa faca cursuri cu cursantii echipati necorespunzator - casca, manusi, armura, genunchere, ghete. 2. Merita sa-ti iei cel mai bun echipament pe care ti-l poti permite. Diferenta intre o casca buna si o casca proasta, de exemplu, nu-i doar la protectie ci si la ventilatie, vizibilitate, zgomot, cum te trage de gat cand sucesti capul la viteza, etc. Daca-ti bubuie vantul in urechi nonstop si fierbi in casca, o sa obosesti re
  10. Pentru oras si rar pe-afara, nu prea rapid, naked sau posibil supermoto. Semicarenata merge si ea, protectie mai buna la vant. Cum ti-au spus colegii, ABS-ul e un mare plus. Capacitate cilindrica, precum si nr de cilindri - depinde mult de tine. As zice 2 cilindri, 650-700 cmc pentru naked, treaba care ar trebui sa-ti dea vreo 70 de cai, cuplu jos confortabil si fara nebunii in ture mari - pe care nici nu le duce. La supermoto nu ma pricep suficient ca sa fac recomandari. Cum spunea si colegul, la scuter te-ai gandit? Foarte practic.
  11. Nu m-as arunca sa zic ca e foarte bine ascunsa...
  12. @Speedy.K, @Christian 1 Uite din asta:
  13. Am eu stanta, insa n-am evacuarea originala, asa ca e chit la chit
  14. Am si eu un GPR, insa are stanta pe ea.
  15. Poate ca are cine stie ce becuri ciudate... am la semnalizatoare niste bunatati de becuri de a trebuit sa comand online de la mama dracu...
×
×
  • Create New...