Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


leopold

Membru
  • Content Count

    410
  • Joined

  • Last visited

About leopold

Profile Information

  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Suzuki GSR600

Recent Profile Visitors

311 profile views
  1. Am o idee mult mai buna: Sa faca bine primaria sa puna asfalt poros de calitate pe liniile de tramvai, sa putem intra si cu mobrele de circuit. Si sa aiba drenaj cum trebuie, sa nu fie problema pe ud cu slickuri, sa cada careva si sa se juleasca de tramvai.
  2. Asa e, cum spui. Doar ca de obicei, politaiul din intersectie e un amarat de la locala. E adevarat c-am vazut si moto-politai inchizand ochii la figura cu banda din mijloc. Mai sunt si smecherii care fie vin pe banda a doua, fie chiar pe prima si se baga in fata, in intersectie. Intrebarea e ce rahat face politaiul ala acolo, de fapt.
  3. Mane, sunt 3 km. Nu cred ca o sa ai comprimare relativista a spatiului Mergand constant cu 60 km/h faci 3 minute. Mergand constant cu 120 km/h faci un minut jumatate. Daca prinzi un semafor de un minut, trebuie sa mergi constant cu 180 km/h ca sa ajungi in alea 2 minute in care incerci sa ambalezi tu castravetii pe care vrei sa-i vinzi la gradinar Pe un traseu mai lung, cu mai putine semafoare si fara garduri scot o medie usor peste 30 km/h, in conditiile in care nu pastrez limita de viteza. Degeaba o ard 20 secunde daca oricum stau un minut la rosu. Pe bucata aia probabil ca faci 6-8 minute pe linia de tramvai si vreo 10 in trafic. Hai, poate mai mult daca prinzi doar autobuze si camioane.
  4. Daca nici un tramvai nu deranjeaza.... atunci nu vad de ce-ar deranja o masina. Sau hai, doua. Sau, ce mai, 6, ca sunt cat tramavaiul... Daca ma gandesc si mai bine, taxi-urile ar trebui sa aiba liber pe acolo, ca ele sunt transport public. Tu te auzi ce scoti din tine? ___________________________ Sa nu fiu inteles gresit, gardurile alea sunt o mizerie. Ingusteaza benzile, costa o caruta de bani, din care probabil ca jumatate se duc la cine trebuie, sunt periculoase daca nu stii locul si vii noaptea pe ploaie, incurca ambulantele si pompierii, etc. Era treaba mult mai buna cu camere si politai. Inclusiv modificat codul rutier unde trebuie, sa poata da amenzi linistiti pe filmare, inclusiv pentru oprit in zona hasurata a intersectiei. Sa vezi ce disciplina se facea in trafic...
  5. Mai sa fie! Google maps zice ca-s 3 km distanta. Mai ai si vreo 5 semafoare, plus o bretea inghesuita la intrarea in Victoriei. A, si aia de intrare, de la Obor, pe langa pasaj, plus de obicei prioritate pentru masinile care ies din pasajul Obor. Cum faci tu doua minute? Mai mult, pe Fane Babanu in general cam ai loc sa te vari printre masini; intrarea de la Obor pe Mosilor e inghesuita rau. Unde ii gasiti pe astia mai? Mie imi fac loc aproape intotdeauna masinile la semafor, chiar si atunci cand n-as avea nevoie. Te-ai gandit ca ar putea sa devina taxi-ul sau trotineta o solutie daca-ti salta permisul? Si "trebuie" e treaba ta, nu a celorlalti, e plin de ghertoi care dau doo sute la ora prin sate, ca nu se poate sa faca ei 5 ore pana la Iasi, timpul lor e pretios...
  6. Cred ca e tocmai una din treburile alea in care responsabilitatea e personala. Daca te bagi pe acolo iti asumi riscul unui politai care n-are chef de gluma, al privirilor urate din masini, al unor injuraturi pe forum (si probabil si al unor aprobari), etc. Tot personal, pana acum n-am simtit nevoia sa ma bag pe culoar rezervat, pe trotuar sau alte chestii simpatice de genul.
  7. Fusei si eu azi. Un tricou la nefasta, doua la kinder si-atat. Ceea ce-i jalnic, cautam combinezon, manusi, chestii consistente. M-am urcat pe toate mobrele care m-au interesat, in unele situatii cerand intai voie. E drept, n-am vrut pe multe. Indianu' mi s-a parut pe primul loc ca pregatire pentru salon, apoi Yamaha, BMW, Ducati. Poate am avut eu asteptari prea mari, insa cam regret timpul pierdut.
  8. @easy ride on! A treia oara cand iti spun ca nu vorbeam cu tine. Absolut orice discutie cu tine este inutila pentru toata lumea (inclusiv pentru tine!) pana realizezi ca risti inutil viata copilului, exact ca tipul cu fetita in carca. Uite, mai pun o data poza. Priveste cu atentie: esti la fel de iresponsabil ca omul ala. Ai putea fi tu. Uita-te la fericirea inconstienta de pe fata lui si la expresia de incredere de pe fata fetitei. Te recunosti? Cand o sa sesizezi paralela, atunci are sens sa discute cineva cu tine subiectul "siguranta copilului".
  9. Proful meu de matematica, atunci cand pica toata clasa, avea obiceiul sa ne spuna ca nu trebuie sa ne suparam, pentru ca nu toata lumea e matematician, ca daca toata lumea ar fi matematician, ar face matematicienii accidente pe strada. Ne spunea asta prin clasa a noua si-a zecea, dupa care nu ne-a mai spus. Si-am aflat ca s-a busit cu Tena (ala cu culegerea) in piata Muncii. Doar un factoid, cum ii spune azi.
  10. Pentru ca uneori copilul e ranit grav sau moare si e omeneste sa te intrebi daca puteai face ceva sa previi asta. Pentru ca singura aparare a copiilor care au parinti cu o zbangheala e comunitatea. Pentru ca ai mai vazut cazuri de iresponsabilitate similara care au condus la decesul copilului. Doar trei explicatii, asa, din viteza.
  11. E a doua oara cand iti spun ca nu ma adresam tie. Esti dincolo de ajutor pe subiectul asta, la fel de inconstient ca tipul cu fetita in carca. Iti urez doar sa nu dea al de sus sa ne para rau pentru tine si copil.
  12. Ideea in sine nu e (neaparat) gresita, e doar ilegala in Romania. Daca e gresita sau nu, se poate estima de catre fiecare in functie de copil, mobra, trafic, conditii, echipament, bla-bla. Si nu e evident. Cel putin pentru colegul nostru milliondollarsman si tatal fetitei.
  13. Nu e nimic rau in sine sa urci plodul pe mobra. E rau sa-l expui aiurea la riscuri inutile. Fara casca, fara echipament, pe un scaun facut pe genunchi, etc. Ce parere ai de imaginea asta? E normal sa urce tata cu casca in cap, asigurat, si cu copilul in spate? Ce se intampla daca cade o piatra? Ce se intampla daca pica doar un metru? Nu neg ca e bine sa aiba copilul multe experiente, dar e asta modul in care sa inveti copilul cu muntele? Sau cu motocicleta, ca veni vorba?
  14. Ai primit cateva sfaturi bune. Ia intai permisul. O sa vezi cat de cat cateva mobre la scoala. Dupa care, daca te uiti nitel in jur, o sa constati ca mobrele sunt bestii foarte diferite. Intai din proiectare. Nakedul e pentru oras, afara te ia vantul de pe ea. Nu glumesc, 200 km pe autostrada mers in jurul limitei de viteza ma obosesc zdravan, in conditiile in care i-am pus si-un parbriz. Sport-touringul e ditamai animalul, nu o sa te descurci cu el bine-n oras, la inghesuiala. In plus, ca incepator, e si mai mare sansa sa-l trantesti, ca e ceva mai masiv. Conteaza ciclistica, conteaza unde ai centrul de greutate, conteaza chestii de confort, conteaza ergonomia ta personala. Dupa aia din motorizare. 600 cc nu sunt 600 cc si gata. Ca sa poti zice ca se comporta la fel, trebuie sa fie pe aceeasi tehnologie... si tunati la fel. Misca intr-un fel in 2 cilindri, cu totul altfel in 4 si oarecum intermediar in 3. E una sa-ti dea cuplu la 5000 si cu totul alta la 9000 rpm. O sa bagi, desigur, o caruta de bani si in echipament. Ia-i in calcul de acum. ABS-ul e o chestie pe care e bine s-o ai, si si mai bine sa n-o folosesti. Dupa ce macar atingi mobrele pe la scoala, o sa iti construisti o imagine cam ce vrei de la motocicleta, si dupa ce o chinui niste zeci de mii de km, o sa stii ce-ti trebuie pentru utilizarea pe care doresti sa i-o dai. Per total, nakedul nu e un compromis rau pentru inceput.
  15. Scaun gasesti. In unele tari europene e legal sa mergi cu copilul pe scaun, in anumite conditii. Uite documentatia: http://www.fema-online.eu/website/index.php/consumer-information/riding-abroad/ Daca vrei sa-ti risti copilul si in ce conditii... prefer sa nu-mi dau cu parerea.
×
×
  • Create New...