Vizitator goe 75 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Am gasit acest video ,care mi s-a parut foarte bine realizat si informativ ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 (editat) M-am uitat pe mute si pe sarite (numai eu sunt treaz la ora asta). In practica m-am confruntat cu urmatoarea problema (pe langa pompele care se strica, cauza fiind in principal ungerea precara asigurata de benzina): sistemul permite functionarea in anumite regimuri cu un amestec "stratificat", mai bogat in zona bujiei si mai sarac la marginile camerei de ardere. Ei bine, bujia aprinde "miezul", dar amestecul acela sarac nu arde complet (mai ales cu benzina din Ro, se pare ca altele sunt mai bine digerate). Din cauza asta lambda sesizeaza mult O (amestec nears) si saraceste si mai mult amestecul, bineinteles ca fenomenul se amplifica si, la un moment dat, se aprinde "porcusorul cu elice" si ecu intra in safe mode, cu amestec omogen. Pentru brandul la care am lucrat, la momentul respectiv, nu am avut nici o solutie de rezolvare completa a inconvenientului. Posibil intre timp sa se fi modificat caracteristicile combustibililor (problema e viteza de propagare a frontului de flacara), sa mai fi evoluat sistemele de injectie, desi aud ca sunt totusi probleme la motoarele echipate cu inj directa. Acu' sariti-mi in cap! Editat Septembrie 2, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Nu cred ca ajungeam sa fiu interesat de subiectul asta daca nu aveam o Mazda pe lista de cumparaturi, in cautarile de la inceputul anului. Se pare ca au tone de unitati pe piata care au cedat dupa km putini ,datorita carbonului colectat pe supape. Este o chestie care o sa afecteze multa lume(care nu cunoaste problemele specifice) in momentul in care se ieftinesc destul sa fie la preturi super accesibile ,ca masini sh . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Mda, probabil ca se aduna mai mult nefiind "spalat" deloc de benzina. Dar inclin sa cred ca mai sunt si alte cauze, poate nefiltrarea suficienta a gazelor de carter reintroduse in admisie. Ca de la aer nu are cum sa se faca depunere de C, iar blow back nu cred ca are in asa hal. De studiat. » Post actualizat in 02 Sep 2018 10:02 Sau poate absoarbe ulei pe langa ghiduri, pe la simeringurile supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Parca VAG a facut ceva impotriva carbon build up pe valve la benzinare de dupa un an anume (2013?). Cred ca au adaugat si injector sau injectoare clasice in admisie pe langa cele directe. De altfel, al nostru 2.0tsi din 2010 are un strat consistent in admisie la 85k km. Nici nu ajute consumul de ulei si separatorul de ulei cu performante sub cele necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Am pus acel clip tocmai ca este foarte bine documentat si acopera cam tot ce se stia pana la momentul respectiv ...inclusiv ce a ratat john urmarind fara sonor .Cam nasol sa comentezi un video pe care nu l-ai vazut pana la capat.Spun baietii acolo ca pana la momentul respectiv doar Toyota si Ford(parca) aveau in productie modele combinand DI cu Port Injection (traditionala) . Tot tipul respectiv a facut review foarte detaliat si pentru GTI si pentru Golf R ,modele 2015-2017 ,la care spune ca problema carbonului persista ...deci nu vad ca VW sa fi rezolvat problema in 2013. » Post actualizat in 02 Sep 2018 15:20 Aaa ...si mai au un clip cu raspunsuri la intrebari ale suporterilor de pe paytron(sau ceva de genul asta) ,care este un deliciu de servit celor care inca nu s-au prins de cat de praf sunt masinile americane si inca le mai au la inima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Nu am urmarit filmul, am comentat din pozitia victima marcii Informatia adus de la propria masina plus multe forum-uri. EA888 Gen 3 ar fi motorasul cu injectie duala, introdus pe masiniile VAG in toamna 2013 (2014 model). Acum o sa ma uit si la film, promit. » Post actualizat in 02 Sep 2018 17:37Asa. Catch-can - din pacate Vw din dotare (si presupun toate motorizariile tsi gen 1 si 2) are turbo si implicit 2 cai pe care recircula gaze din carte inapoi in admisie. Prima calea este din pcv catre admisie unde e colectorul inainte de cilindri, pe acolo trec gazele cand nu are boost. Calea a doua duce undeva in admisie inainte de turbo, unde e oarecum presiune atmosferica mereu. Totusi se spune ca un catch-can pe partea cu boost ar rezolva mult din problema. Pe de alte parte, sunt firme care produc catch can plus inlocuire de pcv pentru motoarele astea care renunt la calea scurta catre admisie, aparent functioneaza dar, renuntand la separatorul de ulei vw, catch can o sa se umple rapid. Mai sunt si unii care spun ca sunt foarte fericit de cand au pastrat pvc cu recuperator vw dar au lasat sa ventileaza furtunele acele 2 in atmosfera. Noack evaporation loss - interesant, nu stiam, pana acum s-a bagat ulei doar la reprezentanta, o sa caut daca existe alternative mai bune. Intrebare, la diesel exista DI de mult. Plus sisteme de recirculare gazelor EGR. Si turbo mult mai raspandit. Acolo nu sunt probleme la fel de grave? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 (editat) Mda, am vizionat clipul cu sunet si nu mi s-a parut asa wow. Ce ziceai ca am ratat, volatilitatea uleiului? Hmm, cred ca eliminarea lui din gazele de carter e mai importanta, ca si etansarea cozilor supapelor. My 0.02$ opinion. Intervalele lungi de service "ajuta" si ele procesul, uleiul are tot felul de aditivi, inclusiv detergenti, care se epuizeaza. Iar daca il folosesti 30k in motor nu mai curata nimic, e doar o pacura care isi lasa zoaiele pe toate piesele la care ajunge. Ma intreb in ce masura se curata depunerile alea cu instalatiile minune care au rasarit de cativa ani (parca erau unii cu carbon cleaner or smth). Ref la diesel: injectia la m.a.c., directa sau nu, nu se face niciodara inaintea supapelor! La DI se injecteaza direct in camera de ardere, la batranele cu injectie indirecta intr-o antecamera. Iar datorita temperaturilor mai mici din camera de ardere, implicit supapele sunt mai reci si nu se formeaza calamina. In schimb gasesti in galerii un namol de toata frumusetea! Editat Septembrie 2, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 A, da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Lumea zice ca supapele sunt mai fierbinti, motiv pentru care aduna mai usor depuneri + depunerile nu mai sunt "spalate / dizovate" de benzina. La VAG injectoarele din galeria de adimisie nu lucreaza tot timpul ci doar in anumite regimuri (parca cele de putere / cuplu). Metode exista: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Poate gasesc niste vecini ca sa scuipa seminte in admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Sunt mai fierbinti la DI pt ca vaporizarea benzinei e un proces care absoarbe nițică (,) căldură si, cum nu mai are loc in "poarta" supapelor, e firesc sa fie asa. Dar depuneri se formeaza si la inj indirecta, sunt curios cat de mult difera cantitatea lor strict in functie de tipul injectiei. Diferenta cred ca o face doar faptul ca nu se mai spala cu benzina supapele si nu temperatura. Iarasi interesant ar fi de vazut daca mai apar depuneri in cazul in care se elimina recircularea gazelor de carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 (editat) La diesel am scris mai inainte ca totul e mai rece Era vb de DI vs "IDI", benzina, m.a.s., Otto etc. Editat Septembrie 3, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 ..... Iarasi interesant ar fi de vazut daca mai apar depuneri in cazul in care se elimina recircularea gazelor de carter. asa umbla vorba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Ma bag si eu ca sunt in oala asta... Pininul are motorizare GDI, deci injectie directa. Admisia este MUCI, la ~118.000 km, banuiesc ca nu a desfacut-o nimeni pana acum sa o curete. Am curatat doar clapeta initial, mai departe nu m-am bagat pana acum. Asta nu ar fi o mare problema, o sa ma ocup de ea... dar cum fac cu supapele de admisie? Ca m-as apuca sa le inchid pe rand si sa le curat cu zemuri cat de cat... dar daca nu etanseaza perfect, bag jeg in cilindrii. Si cu ocazia asta as anula si EGR-ul... iar la final un catch can, doar sa vad unde naiba il mufez. Cica ar avea un randament mai bun DI, dar are marele dezavantaj ca nu mai spala admisia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Mda, asa ziceam si eu, ca randament... Si plec cu o Alfa jts (inj directa) Buc - Braila - Galati - Constanta. Mers sustinut Ajuns in Cta butonez si computerul zice 10.6l/100km. Buuuun la ce forja dadusem. In mintea mea deja incoltise un gand de jts, masina misto ca tinuta, dotari etc. Ma culc la hotel cu jts in minte. Dimineata, in drum spre unde aveam treaba, bag la Omv. Si alimentez. Si alimentez! Si alimentez!! Incep sa ma uit pe dedesubt sa nu curga rezervorul. Cand am calculat, si calculit, si calculut, numa' 16.5/100 a iesit! Deci am uitat de jts instant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Pai de aia am si zis "cica"... eu nu mai comentez de consum, ca ma ia plansul ) Dar compenseaza cu capacitatile pe offroad... cu rotile originale lua cam 10% in afara, 11-15% in Buc. Cu rotile noi, mai mari putin, vad ca suge cu vreo 2% in plus... trist. Consumuri facute la pompa, ala de pe display e doar de forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Cu rotiile mai mari nici nu iti mai arata distanta parcursa corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Cu rotiile mai mari nici nu iti mai arata distanta parcursa corect. Culmea, viteza in bord e mai exacta, vs gps, ca inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 pai cum dreaq, sa iasa NOX cat cuprinde... Ce a vrut a spune cantautorul? E cumva o contuzie la mijloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Viteza da, de obicei arata mai mult. Dar distanta ar trebui sa fie cat de cat corect. Ai putea sa verifici dar nu pe un drum facut de teldrum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 cred ca e destul de clar. Da. Ca (,) confunzi recircularea gazelor de carter cu cea a gazelor de esapament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Am vazut un 2.5 TDI-CR de la BMW din 2002 care avea pe langa separatorul de ulei si un filtru (cartus de hartie) pentru gazele de carter recirculate. Imi aduc aminte ca in colectorul de admisie, inainte de calpetele de vartej era curat, desi avea vreo 170.000 km. Nu imi aduc aminte pe unde exact intrau gazele arse recirculate si cele de carter, dar conform logicii ar trebui inainte de clapetele de vartej. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Pai se poate pune un oil catch can la orice masina... dar trebuie vazut exact unde, in functie de motor. La multe am vazut ca furtunul superior de gaze carter e dus undeva inainte de clapeta. La mine cred ca intra in tubulatura dintre filtrul de aer si clapeta... dar e curata zona, deci jegul maxim intra pe la egr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Da,interesant filmuletul,acum l-am vazut si eu. E la inceput tehnologia inca,la bmw crapau pompele de inalte.Inalte...parca erau pe la 330 bari,nu inalte gen diesel. Am contemplat si eu varianta turbo-di dar raman pana la urma credincios diesel'ului...e tot turbo di.Iar autoaprinderea aia face toti banii ...iar pe viitor ne vom orienta la ceva in genul : ...asta rezolva toate problemele,motorul lui are peste 90% randament si o singura piesa in miscare.So...cand pana si motorul de Accord va ceda motorul electric se va invarti in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.