mihaai Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 V-ati grabit sa cumparati repede , trebuia sa comunicati cu vinzatorul despre acest aspect . In italia sint niste legi de rahat la nivelul platilor ... si nu numai chestia asta este de mai mult timp , daca ii prinde ca au incasat cash mai mult de 999 euro si afla garda de finante , pot sa inchida concesionaria ii rupe in doua cu amenzile si cu controalele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmc Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Pot sa inregistrez in ROmania o motocicleta din Germania la care i-a expirat TUV (inspectia tehnica/ RAR-ul lor) Are vreo importanta? DIn cate inteleg nu este un act necesar in cursul inmatricularii in ROmania Voi ati cumpara o motocicleta care a stat 2 ani n garaj si i-a expirat TUV? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Salut, are careva idee cum se cumpara o motocicleta din grecia, adica ce pasi trebuiesc urmati? Am cu ce sa transport moto in tara, dar nu stiu cum sta treaba la ei cu actele. Orice informatie e binevenita. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 buna vreau sa inmatriculez o motocicleta adus din Anglia a carui propietar in acte sunt eu stie cineva procedura si problemele de care o s ma lovesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmc Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 (editat) Eu am luat anul trecut o moto din Italia. Gasesti aici detaliat EXACT ce tb sa faci. Pt Germania e la fel. Copiaza textul de mai jos si urmareste-l pas cu pas. Succes! Dupa achizitionarea unei moto din Italia se parcurg urmatorii pasi in vederea inmatricularii: 1.Programare RAR – pentru a obtine a) CIV -Cartea de identitate a vehicului (cu folia de scurizare aplicata) Certificat de autenticitate c)ITP Pret pt toate cele de mai sus – 330 RON /29.03.2012 Dosarul pt RAR cuprinde: 1.1 Act de identitate solicitant 1.2 Cerere de activitate RAR – se primeste de la poarta, in ziua prezentarii cu motocicleta 1.3 Documentele de inmatriculare in UE – in original 2.“Vizita” in zona SRPPCIV pentru a obtine urmatoarele: 2.1. Fisa de inmatriculare Treceti pe la birourile de copiat acte de langa SRPCIV sau descarcati de pe net de pe www.drpciv.ro O fatza este exact copia cartii de identiate, iar pe partea cealalta sunt date in format tip. 2.2. RCA – se fac la fata locului, agentii lucreaza cu toate firmele de asigurari. + XEROX 2.3 din cladirea DRPCIV vedeti unde se platesc taxele de inmatriculare si de certificate de inmatriculare in functie de sector. (Trezorerie, CEC, Posta, BCR, DITL, etc) 2.4. din cladirea DRPCIV Luati cererea de inmatriculare – sau de pe net 2.5.Traducerea documentului de inmatriculare din Italia, din care sa rezulte data primei inmatriculari. Vedeti mai jos la pct. 6 unde va este necesar asta. Puteti face traducerea oriunde in alta parte , dar aici e mai la indemana, odata cu RCA-ul si Fisa de inmatriculare. – cost 40 ron. Traducerea nu va trebuie legalizata la notar, ci doar stampilata de traducatorul autorizat. Vedeti mai jos pct 6. 3.DITL De aici de obtine a) viza de luare in evidenta fiscala, aplicat pe Fisa de inmatriculare Decizia de impunere- o pastrati acasa. c) Taxa de inmatriculare – se foloseste la 8.6 mai jos. Dosarul pentru inscrierea in evidentele fiscale cuprinde 3.1.Declaratie TIP – un exemplar – se descarca de pe net sau se ia de la ghiseu 3.2. Actul de dobandire – factura, contractul de vanzare cumparare, etc. Eu am avut contract de vanzare-cumparare “original” in limba italiana, semnat de vazator. Apoi am mai facut eu unul, cu acelasi text, in limba romana pe care l-am semnat si la Vanzator si la Cumparator. Pe cel Italian nu l-am mai aratat pe nicaieri. Altfel mi-ar fi trebuit traducerea documentului “original” Italian. 3.3. cartea de identitate a motocicletei – original si copie Xerox 3.4. fisa de inamtriculare –original si copie Xerox 3.5 actul de identitate al proprietarului – original si copie 4. Taxa de inmatriculare – 52 RON – se foloseste la 8.6 mai jos. In functie de sectoarele din bucuresti aceasta se plateste la DITL (sect 1), Trezorerie, Posta, sau CEC. Sau la combinatii din astea patru. La DITL sigur. 5. Taxa de certificate de inmatriculare – 37 RON – de platit la CEC (pt sect 1) sau in alt loc, vedeti pct 2.3 de mai sus. – se foloseste la 8.5 mai jos. 6. POSTA – timbru fiscal de 2 lei – se foloseste la 7.8 mai jos 7.ANAF - De aici se obtine CERTIFICAT-ul care sa ateste faptul ca pentru motocicleta respectiva nu trebuie (sau trebuie) sa platiti TVA statului roman. Dosarul pentru obtinerea CERTIFICATULUI cuprinde 7.1. Cerere pentru eliberarea CERTIFICATULUI – vi se da de la “Informatii” 7.2. Declaratie cu numarul de kilometri ai motocicletei – se ia de la “Informatii” – vezi Obs. mai jos. 7.3. Doc din care sa rezulta data primei inmatriculari – original 7.4.Doc din care sa rezulta data primei inmatriculari - traducere stampilata de traducator autorizat. Nu e necesara legalizarea la notar. – este doc obtinut la pct 2.5 de mai sus. 7.5. Factura sau act de dobandire (contract de vanzare cumparare) – original, copie si traducere. Eu l-am prezentat tot pe cel “original” in limba romana. + copia Xerox a acestuia 7.6. Copie CI solicitant. 7.7. Cartea de identitate a motocicletei – orig + copie 7.8. Timbru de 2 lei – se ia de la Posta – pct 6 de mai sus TERMEN pentru eliberarea CERTIFICATULUI – 5 zile lucratoare. OBS: Pentru vehiculele “noi” cumparate din UE se plateste TVA catre statul roman, daca nu s-a platit in tara respectiva. Prin “nou” se intelege si vehicul S.H. (chiar cumparat de la o persoana fizica) cu o vechime mai mica de 6 luni si un rulaj sub 6000km. Asa ca vedeti ce declarati la 7.2 de mai sus. Data primei inmatriculari reiese din 7.3, dar km trebuie declarati la 7.2. 8.SRPCIV Dosarul de inmatriculare cuprinde urmatoarele, exact in ordinea in care mi-au fost aranjate de lucratorul de la ghiseul SRPCIV. 8.1. Cererea solicitantului – se descarca de pe net, se ia de la ghisee oricand la vizita de la pct 2, sau se ia de la “informatii”.- vezi pct 2.4 mai sus. 8.2. Fisa de inmatriculare a vehiculului – de la pct 2.1 8.3. Cartea de identitate a vehiculului – pct 1 a) 8.4. Copie RCA – pct 2.2 de mai sus 8.5. Chitanta plata certif. de inmatricualre - 37 RON – CEC – pct. 5 de mai sus 8.6. Chitanta plata taxa de inmatricualre – 52 RON – pct. 4 de mai sus. 8.7. Copie C.I. proprietar 8.8. Doc de proprietate al vehiculului – contract de vanzare –cumparare, factura, etc. Daca e intr-o limba straina trebuie tradus, sau “confectionat” in limba romana, “original”, semnat de vanzator si comparator. 8.9. Copie Xerox cartea de identitate 8.10. Declaratie olografa ref la faptul ca moto a fost transportata pe platform/remorca/camion/etc. si ca nu a avut placile de inmatriculare. Altfel se presupune ca moto a fost adusa pe rotile ei si trebuie predate placa de inmatriculare si certificatul de inmatricualre originale, care se retin la SRPCIV. 8.11. Actele ORIGINALE de inmatriculare ale motocicletei in Italia – se opresc la SRPCIV 8.12. Certificatul de autenticitate – pct .1 8.13. ITP – ul – pct 1 c) 8.14. CERTIFICATUL care atesta ca nu trebuie sa platiti TVA pt moto – pct 6 Rezumat: 1. Programarea RAR 2. SRPCIV – Fisa de inmatriculare, RCA, traducere, copii xerox 3. DITL – luare in evidenta 4. DITL – plata taxa de inmatriculare 5. CEC – Taxa de certificate de inmatriculare – 37 RON 6. Posta – timbre fiscal de 2 lei 7. ANAF – certificat de neplatitor de TVA pt achizitia din UE, se elibereaza in 5 zile lucratoare. 8. SRPCIV – pt depunere dosar de inmatriculare. Costuri: RAR – 330 ron Taxa de inm – 52 ron Taxa certificate inm. -37 ron Traducere : - 40 ron Placa numar: - 17 ron Numar preferential: - 45 ron Total (in mai 2012): 521 RON + RCA-ul care e variabil Toate de mai sus perfect spuse- cu un amendamement. Nu se mai trece pe ANAF. Am inregistrat-o in Ilfov- asa este si in Bucuresti. Motor adus din Italia din 1999. Nici macar de traduceri nu am fost intrebat desi le facusem. Primul pas- RAR- cca 550 RON si ceva nervi pentru ritmul in care se misca. La Grivita insa a fost OK pana la sfarsit. Cu ITP si Certificat si Cartea de Identitate am mers la un birou de acte - langa politie. Pentru doar 40 de lei o domnisoara draguta a completat toate actele, le-a pus in ordine , a facut copiile necesare, am platit RCA si a facut 2 dosare- unul pentru DITL pentru luat in evidenta, plata impozit si plata inmatriculare si unul pentru SRPCIV. Nu mai trebuie ANAF. A doua zi dimineata am fost la DITL, am platit la CEC (evitati daca se poate CEC-ul din sediul SRPCIV Bucuresti/Ilfov- la 1 km pe Pipera in Aviatiei este un CEC in care pltesti fara coada imensa). Dupa ce am depus actele de mai sus la SRPCIV in 2 ore am avut certificatul si numarul.. Editat Noiembrie 10, 2013 de florinmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Salutare daca stie careva sa mi spuna pentru a cumpara un motor din Austria de ce acte am nevoie de la proprietar ca sa pot sa o inmatriculez la noi. Moto este inmatriculata acolo si este fabricata in UE. ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Citeste ce scrie mai sus pe pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Salut, Sunt pe cale sa achizitionez o motoreta din Germania, deja am platit un avans. Vanzatorul imi propune sa faca contractul de vanzare-cumparare intre mine si el, dar eu nu voi putea merge personal in Germania sa o aduc. Persoana care o aduce trebuie sa aiba vreo imputernicire din partea mea? Vanzatorul pare sa fie foarte meticulos (ceea ce sper sa se reflecte si in starea mobrei ), urmeaza sa imi trimita la semnat contractul prin posta, urmand sa semnez si a doua rubrica abia in momentul cand ridic mobra. Evident, la acel moment va semna alta persoana. E vreo problema? Trebuie sa procedez altfel? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 cel mai simplu era sa dai banii celui care o aduce si contractul se facea intre neamtz si transportator. varianta in care ai incredere in transportator. dupa ce ajunge mobra in tara arunci contractul de germania si faci altul intre neamtz si tine. ca sa nu mai trebuiasca fiscal de la sofer. asta e cea mai simpla varianta fara posta si contracte semnate inainte de a primi marfa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 merci, am rezolvat adusul, ramane inmatriculatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Salut, ma lovesc de curand de o problema si ma intereseaza daca a cumparat cineva de la intermediar dealer din alta tara UE vreun motor provenit din Italia si radiat acolo . Concret, am gasit 2 motoare care chiar ma intereseaza, fiind in stare buna si la pret bun nu ca in Romania unde sunt preturi umflate cu multe sute de euro peste cele de afara si vad ca mai nou toata lumea tine la pret chiar si iarna ! Am gasit unul in Ungaria si altul in Bulgaria, neinscrise acolo si ambele provin din Italia , sunt radiate pe carta di circolazione pentru export definitiv dar AICI E PROBLEMA: cel din Ungaria pentru export definitiv in Germania ! si cel din Bulgaria pentru export definitiv in Slovenia! Dealerii respectivi (am vorbit cu ei) au o declaratie de vanzare de la proprietarul italian fara numele cumparatorului. Problema este ca la inmatriculare in Romania am citit pe net si auzit ca iti cer si actele de provenienta, adica toate contractele de vanzare-cumparare ulterioare radierii din Italia, adica intre proprietarul Italian si intermediarul 1 (din Slovenia sau Germania in cazul de fata) si intermediarul 2 din Bulgaria sau Ungaria , de la care cumpar eu. Acestia din urma spun ca nu au cum sa faca rost de astea, ca ei au cumparat direct de la Italian dar la ei in tara se inmatriculeaza asa. Nu stiu care e smecheria, prin ce retea sunt luate motoarele, nici nu conteaza ca f.mult , fiind in UE avem libera circulatie a bunurilor. Intrebarea e PENTRU CEI CARE AU INMATRICULAT UN MOTOR PROVENIT ASTFEL, LA INMATRICULARI V-AU CERUT TOATE CONTRACTELE INTRE INTERMEDIARI (presupunind ca v-au cerut carta di circolazione si au vazut ca e radiat pt export in alta tara decat Romania) sau nu a fost nevoie ? iar PT CEI CARE AU INMATRICULAT UN MOTOR ADUS DIRECT DIN ITALIA : V-AU CERUT SI CARTA DI CIRCOLAZIONE SAU NUMAI CERTIFICATO DI PROPRIETA (ca si pe ala scrie ca e radiata pt. export definitiv in alte tari UE dar nu precizeaza tara, asa ca daca ar fi nevoie numai de actul asta nu si-ar mai pune nimeni problema circuitului si intermediarilor, pana la urma ai actul de vanzare al italianului si cred ca ar fi suficient) Asta ar fi , daca ati auzit situatii de genul asta sau ati fost voi intr-una de-asta, raman dator pt. informatii corecte ! Nu de alta, dar nu vreau sa ma bag daca nu sunt sigur ca nu e niciun risc, nu are sens sa fac efortul de a aduce motorul din tarile vecine si apoi sa nu pot inmatricula motocicleta si sa ma uit la ea! Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 pritene eu cand am luat motorul in 2012..omul care mi.a vandut.o nici macar nu era proprietar...motorul avea numarul de italia buletinul italianului+carte si certificat,aici in tara am facut un act de vanzare cumparare intre mine si italian,desi nu era prezent a mers facut,dupa care in timp de 30de zile dupa inmatricularea motorului trebuia sa trimit numarul inapoi in italia,dar numai bine ca intermediarul nu a mai fost de gasit si am si acum numarul acasa...dar motorul este inamtriculat si cu toate actele in regula. eu cred ca daca intermediarul de la care cumperi are radierea facuta,trebuie sa iti dea un act de vanzare intre el si italian,iar u trebuie sa faci acelasi acte intre tine si intermediar pentru ca el este proprietar de drept acum,cu o copie dupa actul lui cu italianul,cu actul intre tine si intermediar+carte si certificat inmatriculezi motorul fara nici un fel de problema! se poate sa iti mai trebuiasca o copie dupa buetinul intermediarului si daca mai are si una dupa al italianului este si mai ok! multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Nu sunt probleme atata timp cat tara pentru care e radiata mototcicleta e in U.e. Motocicleta a fost probbail radiata inainte de cumparare , penttru a nu mai plati taxe si cand o radiezi pentru export trebuie sa specifici in ce tara o exporti... italianul nestiind in ce tara o sa o vanda trece una care crede. trebuie sa ai targa mica si targa mare radiate pentru export u.e , contract facut intre tine si italian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Eu cand am inmatriculat pe numele meu motorul adus din Italia printr-un intermediar roman nu mi-a trebuit decat CARTA DI CIRCOLAZIONE pe care scria ca e radiat ptr export (nu scria spre ce tara si nici nu avea importanta atata timp cat e vb de UE) si contract vanzare cumparare intre italian si mine, nici macar buletinul italianului. Contractul de vanzare-cumparare intre italian si intermediar nici nu l-am mai bagat in circuit si nu am avut nici un fel de problema. Cred ca cel mai bine e sa intrebi la un birou de intocmit acte ca ei stiu toate variantele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Pe langa asta iti trebuie si certificatul de proprietate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 ok, dar insemna ca in Italia proprietarul isi radieza motocicleta pt. export definitiv fara sa prezinte un contract de vanzare-cumparare cu noul proprietar? doar ca sa nu plateasca taxe ? poate sunt unii care le dau la dealeri sa le radieze si sa le vanda in strainatate, isi iau banii , nu se mai complica sa vanda ei, ma gandesc ca asta ar fi singura explicatie. Singura mea problema e sa nu se trezeasca vreun politist detept la ghiseu si sa se lege ca de ce scrie Slovenia sau alta tara UE si nu Romania pe radierea de pe carta di circolazione si atunci ar fi aiurea. N-a avut nimeni un caz sa scrie alta tara UE decat Romania pe radiere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 salut bogdan, normal trebuia scris: radiat pentru export in alta tara UE asa am facut actele la motoarele care le-am adus din italia si le-am radiat personal la ACI ca sa nu te doara capu tre sa ai c-v italian catre firma slovena(cu stampila sau semnatura) si intre firma slovena si tine ai grija cu TVA-ul trebuie sa fie trecut pe factura daca o iei pe PF pe langa C-V trebuie sa ai certificatul de proprietate italian si cartea motocicletei (Targa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
API73 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 pritene eu cand am luat motorul in 2012..omul care mi.a vandut.o nici macar nu era proprietar...motorul avea numarul de italia buletinul italianului+carte si certificat,aici in tara am facut un act de vanzare cumparare intre mine si italian,desi nu era prezent a mers facut,dupa care in timp de 30de zile dupa inmatricularea motorului trebuia sa trimit numarul inapoi in italia,dar numai bine ca intermediarul nu a mai fost de gasit si am si acum numarul acasa...dar motorul este inamtriculat si cu toate actele in regula. eu cred ca daca intermediarul de la care cumperi are radierea facuta,trebuie sa iti dea un act de vanzare intre el si italian,iar u trebuie sa faci acelasi acte intre tine si intermediar pentru ca el este proprietar de drept acum,cu o copie dupa actul lui cu italianul,cu actul intre tine si intermediar+carte si certificat inmatriculezi motorul fara nici un fel de problema! se poate sa iti mai trebuiasca o copie dupa buetinul intermediarului si daca mai are si una dupa al italianului este si mai ok! multa bafta! in cazul tau ,eu te sfatuiesc sa nu mergi niciodata cu motorul in italia ,cum pui piciorul acolo o sa iti sechestreze motorul instant,nefiind radiat de acolo el figureaza la impozit si aproape sigur este pus in urmarire de fiscul italian, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Nenea, daca la noi nu vor, il inmatriculezi pe bulgaria ia vezi pe aci http://evricar.ro sau http://inmatriculari-bulgaria.ro Si aici baga seria sasiu(vin) si vezi ce zice: http://www.stolencars24.eu Si doi fa un drum pana la politie unde se inscriu cu niste copii de la acte si asa si intreabai pe ei acolo, ca pana la urma acolo o inscriii si fiecare caz in Romania noastra draga are cate o foaie in plus sau in minus. Editat Februarie 6, 2014 de mumulescu4you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 da, mersi la toti dar inca nu a postat nimeni care a avut situatia asta asa ca nu sunt inca lamurit. Macar atat sa stiu ca sa stiu ce sa fac: la Politie se cer toate actele de vanzare -cumparare intre intermediari sau nu ? ca sa stiu ce sa le cer celor de la care cumpar. In final si mersul la politie va fi o solutie dar am dubii ca voi fi informat correct acolo, nu stiti ca fiecare functionar are ideile lui ? de pilda cand am inmatriculat Beta (cumparata de afara) am depus toate actele si m-au sunat mai tarziu spunand ca vor inca ceva !!! asa ca nu am incredere decat in raspunsurile voastre daca ati fost in situatia de a vi se cere toate actele de provenienta sau daca aveati scrisa alta tara de export decat Romania. Orreste: ne vedem la curse ! imi pare rau ca n-am ajuns la cursa voastra de la Iasi Mumulescu : nu sunt furate, am verificat, oricum nu imi trimiteau ei copii dupa acte daca erau furate. Cu cat ai reusit sa dai BMW-ul pana la urma ? macar tu chiar voiai sa vinzi motorul ala si aveai un pret de bun simt , la care ai mai si lasat, ceea ce nu prea se intampla in majoritatea cazurilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) 1000 a plecat. Vb de preturi, este valabil in continuare zicala aia nu e ... cine cere e prost cine da Si din cauza preturilor stau pe aici unele la vanzare cu anii !! Editat Februarie 6, 2014 de mumulescu4you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
API73 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 in mod normal nu ai nevoie de toate contractele de vanzare intre intermediari,dar daca pe certificatul de proprietate apare o firma o sa iti ceara factura,daca e persoana privata nu este nici o problema,nu intereseaza pe nimeni ce scrie pe radiere,atata timp cat ai documentele poti sa inmatriculezi unde vrei pt actele de italia pt siguranta ta,,daca te uiti la lumina prin ele se vad niste elemente de siguranta, pe carta di circolazione sunt cercuri gen volane si pe certificatul de proprietate ACI(cred) din cate imi aduc aminte, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 La birou de intocmit acte am intrebat, nu au avut caz dar au dat o solutie, care ar fi cea mai buna. Italianul nu e firma, e persoana fizica, cea mai buna varianta , ca sa nu ma complic cu firme, TVA si intermediari, e sa imi trec eu datele la cumparator pe declaratia de vanzare a proprietarului Italian (care exista) si asta sa fie actul de vanzare cumparare ! Iar cu privire la la mentiunea "export definitiv in alte tari UE- Slovenia", intermediarul bulgar mi-a zis ca italianul a vut sa o vanda unei persoane fizice din slovenia, dar asta s-a razgandit. Radierea e din iunie 2013, ce data sa trec pe actul de vanzare ? cred ca ar fi mai buna cea la care o sa iau motorul, ca daca trec iulie 2013 ma amendeaza fiscul ca nu am declarat-o in 30 zile de la cumparare Ce ziceti , e vreo problema ca a stat radiata in Italia atata timp (din iunie 2013) si am luat-o eu acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
API73 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 nu are nici o problema ca a stat radiata,trece data la care il cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Doar ca idee si fara nici o suparare si rautate ..dupa ce o sa ajungi cu motocicleta in tara sa iti faci niste calcule (drum,hotel,radiere,etc) o sa realizezi ca nu se imbogateste nimeni din importul de motociclete asa cum crezi tu. Daca nu te pricepi risti sa pierzi mai mult. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.