Sari la conținut

Limitare Suzuki GSR600


Adrian123
 Share

Postări Recomandate

Salut! In acest moment detin categoria A1 si anul viitor as vrea sa dau de A2. Am o singura intrebare,cum se procedeaza pentru limitarea unei motociclete?Eu mi-as dori sa imi iau un Suzuki Gsr de 600 care are 68Kw,putand fi limitata pentru A2.Unii oameni mi-au spus ca degeaba ai limitator daca ai A2 si te prinde politia,ca tot nu te iarta...voi ce parerea aveti?Se poate limita fara nicio problema?Daca da,care ar fi costurile unui asemenea lucru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu valori mai mici pe internet ici si colo - inteleg ca producatorul da puterea motorului iar unele site-uri puterea la roata. RAR-ul mi-a trecut in talon 72 Kw. De altfel:

http://bikeswiki.com/Suzuki_GSR600

https://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsr_600_2006.php

https://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsr_600_2007.php

https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/suzuki/suzuki-gsr-600-2007

 

N-are importanta ce gasesti tu pe net, important e ce primeste RAR-ul de la producator. In cazul nostru 72 Kw, ceea ce-ti scoate GSR-ul din optiuni. E diferenta intre condus legal si dosar penal pentru condus vehicul pentru care n-ai permis. Sorry :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandirea a fost destul de buna, insa cred ca informatiile pe care se bazeaza sunt semidubioase.

 

1. Puterea mobrei trebuie sa fie sub 70Kw *asa cum stie RAR-ul*. La GSR-ul meu e trecut in talon 72. Deci n-ar putea fi legala pentru A2. Poate una din alt an sau cu alta provenienta o fi, insa trebuie sa intrebi la RAR. Sansa nu mi se pare prea mare.

2. Iti trebuie un kit de limitare agreat de RAR care sa fie montat pe mobra de un service agreat de RAR. Mi se pare destul de probabil sa nu fie prea multe astfel de kituri cu certificate de conformitate, mai ales daca nu-s luate din Europa. Standardele tind sa fie diferite - de exemplu englezii conduc pe partea celalata. Nu stiu cat de relevant e pentru limitare, insa ar fi foarte relevant pentru un far. Daca n-are eticheta corespunzatoare, nu e legal. Si in cazul kit-ului, si in cazul mobrei trebuie sa verifici la RAR.

 

In plus, din cate stiu, la majoritatea mobrelor pe injectie, limitarea consta in modificarea ECU, respectiv a hartii de injectie. Sansa ca un limitator mecanic sa fie conform e si mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...