Sari la conținut
Adrian123

Limitare Suzuki GSR600

Postări Recomandate

Salut! In acest moment detin categoria A1 si anul viitor as vrea sa dau de A2. Am o singura intrebare,cum se procedeaza pentru limitarea unei motociclete?Eu mi-as dori sa imi iau un Suzuki Gsr de 600 care are 68Kw,putand fi limitata pentru A2.Unii oameni mi-au spus ca degeaba ai limitator daca ai A2 si te prinde politia,ca tot nu te iarta...voi ce parerea aveti?Se poate limita fara nicio problema?Daca da,care ar fi costurile unui asemenea lucru?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine mobra e trecuta in talon cu 72 Kw, deci nu.

 

LE. (.)

Editat de leopold

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu valori mai mici pe internet ici si colo - inteleg ca producatorul da puterea motorului iar unele site-uri puterea la roata. RAR-ul mi-a trecut in talon 72 Kw. De altfel:

http://bikeswiki.com/Suzuki_GSR600

https://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsr_600_2006.php

https://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsr_600_2007.php

https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/suzuki/suzuki-gsr-600-2007

 

N-are importanta ce gasesti tu pe net, important e ce primeste RAR-ul de la producator. In cazul nostru 72 Kw, ceea ce-ti scoate GSR-ul din optiuni. E diferenta intre condus legal si dosar penal pentru condus vehicul pentru care n-ai permis. Sorry :(

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine suni la RAR si la importatorul Suzuki, afli informatia de la prima mana, e cel mai sanatos.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gandirea a fost destul de buna, insa cred ca informatiile pe care se bazeaza sunt semidubioase.

 

1. Puterea mobrei trebuie sa fie sub 70Kw *asa cum stie RAR-ul*. La GSR-ul meu e trecut in talon 72. Deci n-ar putea fi legala pentru A2. Poate una din alt an sau cu alta provenienta o fi, insa trebuie sa intrebi la RAR. Sansa nu mi se pare prea mare.

2. Iti trebuie un kit de limitare agreat de RAR care sa fie montat pe mobra de un service agreat de RAR. Mi se pare destul de probabil sa nu fie prea multe astfel de kituri cu certificate de conformitate, mai ales daca nu-s luate din Europa. Standardele tind sa fie diferite - de exemplu englezii conduc pe partea celalata. Nu stiu cat de relevant e pentru limitare, insa ar fi foarte relevant pentru un far. Daca n-are eticheta corespunzatoare, nu e legal. Si in cazul kit-ului, si in cazul mobrei trebuie sa verifici la RAR.

 

In plus, din cate stiu, la majoritatea mobrelor pe injectie, limitarea consta in modificarea ECU, respectiv a hartii de injectie. Sansa ca un limitator mecanic sa fie conform e si mai mica.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×