pintiliciucsergiu Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 (editat) Buna ziua, incep prin a va spune ca imi doresc unul dintre cele doua modele enumerate in titlu, imi doresc sa ma plimb pe campuri dealuri si ceva serpentine ,locuiesc in radauti jud sv.am moto de strada (triumph)dar imi mai doresc unul pt drumuri de piatra, astept pareri pro si contra despre cele doua modele avand un buget de 1500 euro, multzumesc Editat Octombrie 22, 2018 de pintiliciucsergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 xt. - piese de schimb mai accesibile. domi- porbleme bendix, axe cu came Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 XT/TT 600 - e un motor foarte ok, fiabil, suporta multe abuzuri, piese gasesti. Este relativ ieftin, usor de intretinut, iar daca o gasesti si in stare ok, o sa-ti faca treaba buna multi ani cu un minim de investitii. Sa n-o lasi fara ulei doar... Te sfatuiesc sa cauti un TT600- e sora mai "enduro" a XT600- din unele puncte de vedere is peste XT. Dominator nu am avut, deci tac...din ce-am auzit si alea-s foarte bune, un dezavantaj pe off road ar fi carenele, restul ( motor, suspensii etc ) nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 bendix la dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Octombrie 22, 2018 Autor Share Postat Octombrie 22, 2018 pai am fost si am probat un dominator baiatul vrea 1200 euro adus din italia km 52 000, dar nu mia placut lantul era uscat ca desertul Sahara,pff isi batea joc de el, as inclina spere xt dar vad ca sunt mai scumpe. » Post actualizat in 22 Oct 2018 18:44yamaha tt600 am vazut pe italia la super pretz 1200, si arata si ff bine » Post actualizat in 22 Oct 2018 19:38Costa mult un bendix la honda?toata lumea se plange de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Pai daca gasesti TT in mintile lui si te incadrezi la pret, nu sta pe ganduri. Nu ai sa regreti! Sunt mai multe modele de TT600 - R-ul ar fi cel mai ok, dar anumai kick , E-ul si S-ul au buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Pai daca gasesti TT in mintile lui si te incadrezi la pret, nu sta pe ganduri. Nu ai sa regreti! Sunt mai multe modele de TT600 - R-ul ar fi cel mai ok, dar anumai kick , E-ul si S-ul au buton. daca pica cdi-ul cam aia a fost nu se gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Octombrie 26, 2018 Autor Share Postat Octombrie 26, 2018 Pff bine ca mi ai zis, merg pe xt atunci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Octombrie 27, 2018 Autor Share Postat Octombrie 27, 2018 nu te cred ca ai facut 25000km cu lantzul uscat, nu te cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Octombrie 27, 2018 Share Postat Octombrie 27, 2018 Si mie imi lipseste obiceiul de a unge lantul. Cand am luat precedentul motor lantul era relativ nou. Fostul proprietar a zis ca avea cateva mii (3-5). L-am schimbat dupa ce am facut aproximativ 17k cu el si in toata perioada l-am uns de 3-4 ori. E vorba de motor de strasa. Poate la cele pe care le scoti pe coclau e diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 daca pica cdi-ul cam aia a fost nu se gasesc. Nu stiu ce sa zic, e prima data cand aud treaba asta ( ca nu s-ar gasi CDI)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 Si mie imi lipseste obiceiul de a unge lantul. Cand am luat precedentul motor lantul era relativ nou. Fostul proprietar a zis ca avea cateva mii (3-5). L-am schimbat dupa ce am facut aproximativ 17k cu el si in toata perioada l-am uns de 3-4 ori. E vorba de motor de strasa. Poate la cele pe care le scoti pe coclau e diferit. Cum ma sa ungi de 3-4 ori lantul in 17k,criminal esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 29, 2018 Share Postat Octombrie 29, 2018 ). No comment. Și eu care aveam mustrări de conștiința la 500 km pe strada sau de câteva ori pe zi când mergeam în off. Nu știu dacă este relevant ca foloseam spray cu ulei, universal, nu cleiul care se vinde în magazine moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Octombrie 30, 2018 Autor Share Postat Octombrie 30, 2018 (editat) Eu la 500 km il spal so apoi il ung, spal cu ceva ieftin de la lidl consum un spray cu spalarea,si din experienta cel mai bun pt ungere este bel ray desi costa 65 lei Editat Octombrie 30, 2018 de pintiliciucsergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Octombrie 30, 2018 Share Postat Octombrie 30, 2018 De ce nu-ti cauti ceva mai usor daca vrei sa-l folosesti doar pentru dealuri si campii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Octombrie 30, 2018 Autor Share Postat Octombrie 30, 2018 Stiu ce zici am fost si am vazutyamaha wr250r, dar nx si xt poate fi un proiect de viitor scrambler, va fi 70 % asfalt 30% dealuri, unde ma punea bunica sa pasc vaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 30, 2018 Share Postat Octombrie 30, 2018 Mergi pe XT. Este o motocicleta excelenta, mai ales cand vine vorba de forestiere sau endureala usoara. Ciclistica este foarte faina. Plus ca este foarte buna si in mediul urban. Cat despre XT, ca baza pentru un scrambler, nu stiu ce sa zic. Din ce am mai citit, customizarea acestui model este o provocare, pentru ca circuitul uleiului este prin cadru. Zic si eu ceea ce am citit, altii poate se pricep mai bine si iti vor da informatii mai avizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 (editat) Domi e mai tractor și cu sa mai joasa. XT e mai înalt și rupe în ture mai înalte. Nu îți imagina ca e motor turat ca unul de generație noua. Doar ca puțin mai nu asa "tractor" ca Domi. Domi mai confortabila la sa, dar dacă ești înalt stai mai aplecat. Domi mai flickable fiind și ghidonul mai jos. XT mai impunător ca poziție la ghidon. E o chestie de gusturi. Diferențele țin strict de preferința posesorului. Mie unul nu îmi plac deloc cele doua tobe de la Domi, dar este o chestie strict subiectiva (greutate inutila si costuri mai mari dacă vrei sa pui tobe sport; poți pune doar una). Dacă ar fi sa iau ceva de generație mai veche eu m-aș uita după TT-uri sau Dr650SE (deși nu agreez transmisia pe lanț din interiorul carterului). Sunt mai vanoase/agresive decât cele din titlu. Și sensibil mai scumpe. » Post actualizat in 31 Oct 2018 10:56 La XT găsești rezervoare de plastic. Preturi decente dacă ai răbdare și vânezi. Dacă vrei sa îți iei unul repede o sa dai de mulți samsari. La Domi nu știu cum sta treaba cu rezervoarele de plastic. Piese de XT sh, tot ce nici nu visezi, găsești cu miile pe un magazin online găzduit de Ebay Germania. Cred ca XT Teile dar nu îmi mai amintesc precis. Probabil și pt Domi, dar ii las pe posesori sa îți spună, fiindcă eu nu am detinut/cautat piese pt acest model. Avantaj la XT ar mai fi ca au avut cam același motor și configurație din 1983 pana în 2002 și poți găsi, adapta sau imbunatati cu piese de la modele mai noi. Sau de la cele mai vechi - rotile de aluminiu de 18/21 de la cele fabricate pana în 90 (dacă nu greșesc anul, deși nu cred). » Post actualizat in 31 Oct 2018 11:05 Stilul in care trag/cuplul poate fi reglat din foi și pinioane la XT și sunt sigur ca la fel și la Domi, deci asta nu este capăt de lume la niciuna. » Post actualizat in 31 Oct 2018 11:11 Modele XT cu adevărat bune/mai noi (3tb 95-00 sau dj02 2000-02)gaesti pe la 2000 de euro. La 1500 riști sa te bucuri scurt. Cum o fi sa ai noroc. Spor la cumpărat. » Post actualizat in 31 Oct 2018 11:11 Modele XT cu adevărat bune/mai noi (3tb 95-00 sau dj02 2000-02)gaesti pe la 2000 de euro. La 1500 riști sa te bucuri scurt. Cum o fi sa ai noroc. Spor la cumpărat. Editat Octombrie 31, 2018 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Octombrie 31, 2018 Autor Share Postat Octombrie 31, 2018 Am facut proba pe xt, se simte ff bine avand un cuplu mai jos decat dominator,asteptam poate gasesc pe romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 Experienta ta e clar mai noua decât a mea, deci o sa țin minte ce ai scris pana mai am ocazie sa testez tete a tete. XTuri multe găsești și la unguri pe hasznaltauto.hu, deși e cam peste mana pentru tine. Mai vezi și Olx.pl sau otomoto.pl la polonezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Octombrie 31, 2018 Autor Share Postat Octombrie 31, 2018 Pai am mers si pe dominator cativa km,ceea ce nu mi place este ca tremura ff tare ,si din ce spune lumea cam multe probleme la motor,eu nu am timp sa stau sa repar,muncesc destul si cand am ocazia vreau sa dau cheie si sa plec,am sa merg pe yamaha fiind mai simplu de intretinut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.