Jump to content

ilarionciobanu

Membru
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

About ilarionciobanu

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 1000

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    F4i

Recent Profile Visitors

83 profile views
  1. Ce a facut MM e timp de Q2, cel putin a fost anul trecut. A facut timpul ala (plus unul apropiat, cu un tur inainte) in ultima iesire din FP1. In rest, are timpi in rand cu ceilalti. Probabil a iesit atunci cu setari de Q. L-a lovit si pe asta boala Zarco sau Quartararo. Sau nu s-a maturizat pe cat zice lumea
  2. Cateva posibile variante: 1 - In celelalte 26 tururi a avut referinta fix in fata lui 2 - In turul 27 avea presiunea apararii pozitiei si asta poate duce la eroare 3 - Trebuia sa elimine orice posibilitate de depasire si asta poate insemna si trase diferite pentru a nu lasa loc. Eu n-am fos vreodata pe circuit, de racing nu poate fi vorba. Insa fiecare dintre cele de mai sus, sau o combinatie intre toate, reprezinta variante mai demne de luat in calcul decat ochiul format in fata televizorului In final, cateva cifre: - In turul 27 a avut pe T4 un timp cu 0,143 mai slab decat in turul 26. - Tururile 24 si 25 au fost mai bune pe T4 cu 0,003 si 0,007 decat turul 27. - Mai departe, comparatia la el arata ca pe T1 a avut +0,319, pe T2 a avut -0,088 si pe T3 a avut +0,172. Asta arata ca a mers cam la fel si ca pe T1 si T2 a scos timp mai slab decat pe T4, acolo unde se presupune ca a franat. - In comparatie, QUA a avut timpi mai slabi pe fiecare sector in parte (+0,315; +0,205; +0,023 si +0,770) fata de turul 26. Asta inseamna ca a incercat sa-l franeze pe MM?
  3. Depasirile la Dovi le-am amintit drept paralela intre situatii. In sensu‘ ca ala din fata incearca sa ramana in fata, isi alege trasa si perioada de fanare. Ca ele sunt sau nu pe placul celui din spate.... In conferinta de dupa cursa, Qua a zis initial ca a gresit in vitajul 14. Ulterior, la a doua intrebare, a zis ca nu a fost tocmai o greseala, dar ca l-a vazut pe MM ca a intrat tare in viraj si a crezut ca nu mai reuseste sa inchida la apex. Ala a reusit si el a fost luat prin surprindere. Amu ... nu sunt expert, da‘ „intrat tare si nu cred ca reuseste sa inchida virajul“ nu prea da cu „franat in mijlocul lui“. Cat despre ultimul viraj din Austria, unde incadrezi acum depasirea? Absolut curata, putea sa fie mai atent, this is racing, e un magar fara respect pentru ceilalti? Dupa ce iti raspunzi, fa un exercitiu de imaginatie, gandeste-te ca a zburat protectia lu‘ Dovi si spune cum a fost depasirea.
  4. De acord, este scuzabil. Eu am reusit sa-mi dau seama abia dupa ce am vazut varianta video postata in slow motion. Poate e scuzabil si la mine, nu am experienta si ochiul format. De aceea am rugat sa-mi explici, pe filmul cu telemetria, unde se vede franarea. Ceva de genul: la frame-ul X, MM are x% gaz si x% frana, la frameul urmator are x% frana mai mult desi trebuia sa aiba mai putin, comparat cu Qua care are . . . La duelurile (pierdute) cu Dovi, cand nebunul frana foarte tarziu, dar si iesea la 10 metri pe exterior, si Dovi isi tinea trasa, se poate vorbi ca Dovi incerca sa-l incetineasca pentru ca frana mai devreme sau mia accentuat?
  5. Explica-mi, te rog, in cuvinte, pe filmuletul cu telemetria, la ce trebuie sa fiu atent ca sa-mi dau seama. E o solicitare serioasa. Te cred ca te uiti de multa vreme la competitii si ca ai ochiul antrenat. In acelasi timp, nu mai tarziu de acum 2 curse, in Austria, vedeai o depasire curata, pe MM mancand ceva si nicio protectie de frana zburand. Nu stiu daca, intre timp, te-ai dumirit.
  6. Pe mine ma uimeste, la modul serios, ce ochi format aveti voi. Reusiti sa vedeti, de pe transmisie, ca MM franeaza. In plus, vedeti si ca in tururile celelalte a mers (mult) mai tare pe virajul respectiv. Nu se poate ca ala mic sa fi gresit (o idee doar) perioada de franare sau sa fie estimat gresit viteza. Ca doar nu avea de ce, era la plimbare pe Magheru, nu in ultimele viraje inceracand sa depaseasca. Oricum, pare ca MM trebuie sa mai invete. Poate de la Lorenzo. Anul trecut l-a facut pe Rossi sa se urce pe el si n-a mai zis nimeni de franare. Ala a fost mai destept, l-a facut din "a ratat o treapta in cutia de viteze"
  7. Despre motocicleta nu am pareri pentru ca nu o cunosc. Insa iti pot spune ce as face eu, cu mintea de acum, in baza informatiilor prezentate de tine: - as merge cu motocicleta acum cu intentia de a capata experienta. Nu mi se pare o idee buna sa astepti doi ani, sa mai faci o scoala si sa incepi direct cu A fara experienta, daca ai posibilitatea sa capeti ceva pana tunci. - as alege varianta care nu-mi intinde bugetul la maxim, adica as lua-o pe cea de 300 din 2014. Chiar daca dupa 2 ani o dai la jumatate de pret, tot e o afacere buna.
  8. Nu prea citesti forumul, stai jos, 4. Asta e discurs de Petrica. Nguyen are cont din 2010. Oh, wait!
  9. In plus, nu a adaptat viteza la conditiile de trafic. Altfel, nu pupa
  10. - Siteuri de piese/accesorii/echipamente moto. Au variante de filtrare dupa modelul de motocicleta si acolo vezi ce au ei si se potriveste modelului. Am verificat scurt pe Louis si am vazut o singura varianta de la Leo Vince pe la 370eur. Asta ma face sa cred ca nu multi produc pentru modelul tau si sansele sa gasesti ceva ieftin sunt destul de mici. - siteuri producatori tobe. La fel, au filtrare pe model si vezi ce variante produc/daca produc. Ulterior cautare dupa modelul de toba pe siteuri de comercianti (nu toti producatorii vand direct) - forumuri externe dedicate modelului. Rasfoit paginile si aflat ce tobe au pus alti detinatori. In baza informatiei, cautat pe siteuri de vanzari/producatori. - Ebay (sau similar) pentru o toba stock (originala) vanduta de cineva care a schimbat-o - identificat (forum, grup fb, etc) detinatori din Bucuresti/tara si contactat. Poate dai peste cineva binevoitor si iti imprumuta toba sau are toba originala de imprumut/vandut - contactat/vizitat importator/dealer/service si aflat daca au o toba. Hai ca nu e greu, informatie exista
  11. O toba "...intended to be used only on closed courses…" nu va deveni "street legal" prin montarea unui db killer. Poate ca sansele sa treci de inspectie sunt mai mari, daca montezi unul, dar vei trece doar prin "bunavointa" inspectorului sau prin lipsa lui de interes/cunostinte. O toba "street legal" pentru UE are stantata pe ea un cod de omologare. Toate sunt omologate, din cate stiu eu, doar cu db killer. O toba cu stanta pe ea dar cu db killer lipsa e motiv de certificat inmatriculare retinut. Dupa cum vad eu lucrurile, ai urmatoarele variante: - faci rost de toba originala sau omologata pentru model = nu ai batai de cap la inspectie - faci rost de o alta toba cu omologare, insa nu pentru modelul tau = trebuie sa se potriveasca la prinderi si tii pumnii stransi ca inspectorul sa nu aiba chef de verificarea numarului de omologare = realizabil - faci rost de db killer pentru toba actuala = tii pumnii stransi ca sa nu aiba chef de o sumara verificare, daca la ureche i se pare ok = prea putin probabil - mergi cu ea asa = tii pumnii stransi plus cateva acatiste inainte = improbabil
  12. Lasa, bre, articolul. Nu te-am acuzat si nu doresc sa fac o alta analiza de text (desi "intentie" suna apetisant). Doar urmam firul lui "daca" inceput de tine. Poate fi vorba si de un incident acolo in urma caruia politia sa ia la intrebari lumea, sa ajunga la "cine v-a spus" si de acolo sa gaseasca vreo 2-3 persoane care te-au vazut intr-o zi facand probe de sunet acolo. Corect, discutia de acolo a pornit si s-ar fi incheiat la pagina 1, daca o formulai asa si spuneai ca e interpretarea ta sau ca tu vezi un risc acolo.
  13. Hai ca mi-a sarit in ochi una buna Ai studiat cum e cu proprietatea terenului din spate de la Ikea? Din descrieri, mie imi suna a incalcarea proprietatii sau acces pe un drum inchis circulatiei publice. Daca e asa si un judecator spune sec: instigare la. . . ? Ai calculat riscul? Nu mai bine ramaneai filozof?
  14. Eu nu prind pentru ca nu spun asta doar pentru a avea iluzia ca am iesit invingator dintr-o discutie. Exista cazul tipei din Timisoara (parca) gasita partial vinovata pentru imbratisarea pietonului bezmetic. Ma face mai circumspect, insa nu ma face sa respect cu sfintenie in suta la suta din cazuri limitele de viteza. Pe tine? Exista riscul de a muri pe strada, insa foamea si facturile de platit ma imping sa ies din casa si sa merg catre locul de munca. Pe tine? Exista riscul de a imbratisa si saruta un copac, insa el nu ma opreste de la bucuria de a calari motocicleta. Pe tine? Exista riscul sa dai peste un judecator corupt si sa te declare vinovat intr-o situatie in care clar nu esti. Exista riscul sa traiesti in comunism si sa suferi pentru opiniile tale, exista riscul . .. . unde eram? Daca si ultimul judecator va spune sec ce ai spus tu, voi plati ce am de platit, voi merge mai departe, voi reevalua situatia.
  15. Discutam mai multe subiecte. Voi incerca se clarific un pic. 1. "Atunci cand vrei" se refera la situatia in care vrei sa reflecti in acte o noua stare de fapt. Un exemlu: ai gasit un set de scaune/banchete super comode pentru masina ta. Au, in total, 20kg in minus fata de cele originale. Masina are acum o masa mai mica cu cele 20kg. Daca orgoliul tau vrea sa reflecte asta in acte, te duci la rar, ei iti cer toate hartiile si iti fac modificarea in acte. Daca orgoliul tau nu e asa orgolios, doar te bucuri de scaune fara sa faci nimic. Partea de care te tot legi este ca limitarea unei motociclete pentru a fi condusa cu o alta categorie de permis se face respectand anumite reguli. Ea nu se aplica, din punctul meu de vedere, in aceasta situatie, pentru ca scopul este altul. O alta situatie similara: pe permisul meu, undeva pe spate este trecut un cod (01.01). Pana sa am trecut acel cod, conduceam oricum cu ochelari. Nu s-a intamplat si nici nu cred ca ar fi putut cineva sa stabileasca ca nu am voie sa port ochelarii pentru ca pe pemis am voie cu mai mult (adica fara ei). Autunci cand nu aveam codul, la vizita medicala am trecut fara probleme (si fara interventii). Ulterior situatia s-a schimbat si a aparut mentiunea pe permis. 2. Modificare constructiva versus orice alta modificare. Am explicat ca nu o consider constructiva. Chiar daca ar fi (interpretarea mea este eronata), nu as face demersul cu rar-ul. Evaluarea mea spune ca este inutil 3. Legat de asigurari. Discut doar cazul de fata. Sunt in situatia unui incident, asiguratorul face expertiza si realizeaza ca motorul produce o putere mai mica. Imi refuza despagubirea (sau ma pune pe mine sa platesc). Voi utiliza toate mijloacele legale pentru a-l face pe asigurator sa demonstreze ca puterea mai mica a cauzat sau a avut o influenta in incident. Altfel, nu trebuie/nu poate sa se lege de ea. Un exemplu aici: am moto parcata regulamentar si cineva o loveste (accident). Politia spune clar ca cel care a lovit e vinovat. Asiguratorul descopera ca am toba neomologata (sau xenoane china, lampi semnalizare mai mici, etc) si zice ca motorul meu (care era parcat) nu are voie pe strada cu toba respectiva asa ca el nu plateste.
×
×
  • Create New...