Sari la conținut

ilarionciobanu

Super Membru
  • Număr conținut

    629
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 1000

Informații profil

  • Motociclete detinute
    F4i

Vizitatori Recenți Profil

762 citiri profil

ilarionciobanu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Posting Machine Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Anvelopa cu alte dimensiuni fata de cele inscrise in acte. Imprumutat de urgenta roata complet echipata de la moto similara pentru prezentare la recuperarea certificatului. Exemplu din viata reala, nu din povesti de speriat modificatorii.
  2. Fara ultimii 4 si fara Ducati ajungi la 20% Mai realist ar fi fara Ducati si fara ultimul (cand poti zice ca nu a avut moto/echipa competenta) si ajungi la 17,x% Doar pentru el, cu noile conditii ajungi la 18,7% Pentru ceilalti 3 mentionati procentajul poate ramane la fel (daca au avut pol la prima si ultima cursa) sau se poate imbunatati. Cum o dai, tot acolo ajungi.
  3. Asa ceva … wow. Profu‘ de mate iti spune sa iei loc in banca si-ti da 4 pentru ca n-ai stiut sa rezolvi problema pentru ca n-ai invatat cum trebuie. Tu protestezi si spui ca nu e adevarat ce spune. Tu ai fi invatat, insa ai avut prea multe teme de facut la geografie si din acest motiv n-ai avut timp de mate. Nu e corect ce spune si tie iti pasa. Sa reformuleze.
  4. De acord cu incidentul. Iar sambata nu a fost nimic. Subliniam ca a revenit la depasirile conscrate si incidentele de cursa se tin scai de el. Si mie mi-a placut atitudinea lu‘ Pecco in ambele depasiri. Cu 2-3 tururi inainte, cand a trecut Acosta, au remarcat si comentatorii pe care-i ascultam ca putea sa incerce sa inchida acolo dar nu a facut-o si ca a invatat ceva din incidentul cu Vinales de anul trecut. La incercarea lu‘ MM trebuia sa-si tina pozitia din doua motive: 1. sa-i arate ca nu se sfieste sa dea din coate 2. sa-l puna pe MM in situatia de a decide pe viitor ce doreste sa faca. Sunt de parere ca depasiri de genul asta cu rezultat similar nu sunt trecute in coloana „plus“ in relatia cu MM-Ducati.
  5. Depasire cu contact in Sprint. Depasire cu dubla cazatura in cursa mare. Oh, yeah, MM is back, dupa cum a zis ieri @PzKpfW, desi sigur se referea la altceva. Cum se face ca de multe ori trasa pe care vrea el sa mearga este deja ocupata? Baietii buni n-are noroc
  6. Contrar aparentelor, repetarea obsesiva a unui enunt nu-l transforma in adevar. Mvaaai, aceste cuvinte ne doare Cat de tare te bazezi pe memoria ta, pe ce ai vazut live si pe ce au comentat cei de la Prima? Ce esti dispus sa pierzi daca, prin minune, pot aduce argumente ca erau pe tur rapid? La o scurta cautare: „The entire system is based on a voltage of 800V (with a fully charged battery pack) to maximize the output of the electric powertrain and, as a consequence, performance and range.“ Informatii de aici
  7. La Ducati oficial nu a picat prea bine sezonul trecut cand ei strangeau puncte cu o moto si Pramac cu doua. S-au gandit ce varianta de sabotaj sa gaseasca si sa nu fie prea batatoare la ochi. In final, au gasit solutia perfecta: il dam pe Zarco la Honda, ca sa straga si aia ceva puncte si sa para ca progreseaza, noi ii facem contract lu’ Morbi.
  8. Intrebare de inceput de sezon: Avem, dupa numaratoarea mea, 3 piloti activi care au victorii de etapa la clasa mare cu 2 constructori diferiti. Va reusi vreunul dintre ei sa castige cu al treilea constructor in sezonul asta? Sau asteptam 2025 ca sa castige MM (si) cu KTM?
  9. Nu e nevoie de imaginat sau de discutat principii. Exista multiple exemple in motorsport. Daca vrei sa accepti ca ele exista, e ok. Daca nu vrei, e iarasi ok, nu te obliga cineva.
  10. Faptul ca exista cei enumerati de tine nu este egal cu: Cei enumerati de mine sunt dovada. Intamplator, au fost colegi de echipa cu piloti care definesc perioade de dominare crunta
  11. Adevaru’ e ca Barrichello, Bottas, “Checo” Perez sau Colin Edwards au fost angajati, tratati si platiti la nivel de Pilot 1. Hai … maxim unuvirgulacinci. Niciodata doi.
  12. Daca nici Dani n-a avut mobra potrivita …. La uzina din sesonul de debut, mereu prima sau a doua moto din campionat, au fost 3 colegi de echipa diferiti care au luat titlul cu ea.
  13. A declarat ca se va duce pentru ca simte ca trebuie sa discute cu el, sa clarifice situatia. Tot din declaratie, apropo de creier: nu intelege de ce Vin a l-a depasit inapoi prima data pentru ca nu era implicat in lupta pentru titlu si nu avea rost s-o faca. Apoi, incicdentul cu MM, el avea ritm mai bun, MM l-a vazut si a eliberat frana, el nu intelege de ce. It is what it is, poate nu e vina lu‘ MM, dar cu siguranta nu e vina lui.
  14. Cand strigi in gura mare ca esti cel mai rapid si ca ai oo, nu ai nevoie de creier. Corect! Exact cum a franat MM in mijlocul virajului in anul in care a debutat Quarta. Stie XT, iti explica, daca nu mai tii minte. Si cum a franat MM doua ture mai tarziu si s-a implicat in lupta la titlu tavalindu-l pe saracul baiat Tot o remarca de la comentatori: Pecco a facut 7 podiumuri in ultimele 7 curse de duminica. Martin doar 2
  15. Mai am un subiect de discutie, in doua puncte: 1. ce teatru ieftin pe Binder care a gresit virajul suficient cat sa treaca Martin si pe urma, desi clar avea ritm de victorie, nu a mai schitat ceva. 2. pe finalul sezonului trecut a fost o situatie asemanatoare. In rolul lui Binder a fost un baiat cu Ducati de client, in locul lui Martin a fost un baiat in rosu cu Ducati de uzina. Liber la comentarii …
×
×
  • Creează nouă...