Jump to content

ilarionciobanu

Membru
  • Posts

    433
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 1000

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    F4i

Recent Profile Visitors

414 profile views

ilarionciobanu's Achievements

  1. Adevaru‘ e ca situatia-i neclara tare si fara confirmarea impricinatului nu poate fi scoasa la lumina. E normal sa ai dubii.
  2. Ce lume cruda e aia in care singurele obstacole intre tine si 10 milioane dolari sunt culoarea pielii si orientarea sexuala. Chiar nu exista dreptate Spre rusinea mea, nu sunt la curent cu intreaga ta activitate pe forum si acuzatiile neintemeiate care ti se aduc. Asemanarea izbitoare in discurs intre tine si Petrica o pun acum doar pe seama intelectului meu inferior. Sa ne revedem cu bine, orice nume ai purta.
  3. Eu sunt de parere ca ia o pauza si-l trezeste din somn pe Petrica sa preia cartul.
  4. Am spus ca nici dupa postarea ulterioara nu sunt convins. Asta inseamna ca am citit-o, inclusiv partea subliniata de tine. Si doar pentru ca tu crezi ca ma ascund dupa copacel, poate-poate o iesi bine, nu ma face sa fiu convins
  5. Nici inainte nu am exprimat o parere, in sensul de acord sau dezacord, legata de afirmatie. Am subliniat sensul. Chiar si dupa postarea ulterioara, tot nu sunt convins ca sensul este ala pe care-l dai tu. Ne poate lamuri el care sunt eventualele situatii in care nu e responsabil.
  6. ești responsabil tu pentru tine și eventual pentru pasager = esti responsabil pentru tine si eventual, daca apare situatia de a fi insotit, pentru pasager. Ce zici, cadreaza cu definitiandin dex? Ouch
  7. Lasa ca sunt vesti bune pentru MM, i-au aprobat inca o victorie. Confirmare oficiala pentru COTA 2021 si anulare pemtru Motegi
  8. Pentru tine, poate. Pentru mine, si cred ca nu sunt singurul, inseamna fix ca motocicleta aia, cu zabrele si WP, vine la zecime langa minunea tehnicii moderne. E o baza de plecare pentru evolutie si demonstreaza ca nu e slaba a priori. Ca nu e motocicleta de castigat titlul? Da, corect, nu este. Va fi? Ramane sa ne spuna evolutia ei Bun. Avem asa: un constructor care vine prima data in competitia asta si care pana atunci a avut un singur model (din cate stiu) de moto sport. In toata perioada asta am avut pe grila 4 constructori consacrati, unii dintre ei cu moto de client cu specificatii identice. Plus revenirea unui constructor mic, dar care are state foarte vechi in competitie. Anul 1 - 2017 - prinde top 10 de 7 ori (4+2+1) Anul 2 - 2018 - prinde top 10 de 4 ori (1+3+1) cu podium in ultima cursa si alte cateva locuri 11 Anul 3 - 2019 - prinde top 10 de 10 ori (8+1+1) Anul 4 - 2020 - prinde de 14 ori top 5. Castiga 3 curse, are alte 5 podiumuri. A fost pe podium la jumatate dintre curse (7/14) pe 6 circuite diferite din 9 Pff, ce facusi? E fake. Chiar daca nu e, se vede clar ca in partea din spate imita japo. Si chiar daca nu imita, trebuia sa ramana la modelul vechi pentru ca nu ne mai iese narativul. Da‘ ne descurcam noi.
  9. O chestie care se potriveste aici: cea mai recenta victorie Honda obtinuta de altcineva e in Argentina 2018. De atunci pana acum, Ducati, Yamaha, Suzuki si KTM au obtinut victorii cu 2 sau mai multi piloti. Liber la concluzii.
  10. Again, nu sustin ca cei de la KTM au cea mai buna moto. Mai au paine de mancat pana sa ajunga sa se mentina sus si pe urma sa domine in stil Honda/Yamaha. Insa nu este nici o moto de 2 lei pentru ca are fier pe ea si nu se face asa ceva. Uite ca se face, uite ca se bate in fata. Anul trecut, pe langa cele 3 victorii, a avut si 5 locuri 3, pe circuite diferite, doar unul a coincis cu circuit de victorie. Acum, dupa un inceput mai slab, au serie 2-1-2. Sa refuzi sa vezi asta, sa refuzi sa vezi progresul si sa gasesti mereu circumstante intra in categoria fanboy/hater. Ce a impiedicat celelalte motociclete Yamaha/Honda sa iasa in fata atunci cand Quart era dupa operatie? Sau cand i s-a deschis costumul (care, fie vorba intre noi, s-a intamplat pe final de cursa si el se batea in grupul 2-4, nu conducea detasat)? Am spus-o si anul trecut. KTM a castigat pentru ca a fost acolo in fata sa poata profita de ocazie cand ea apare. De pe locul 14-17 nu poti sa profiti de ocazii. Iar daca era in fata, inseamna ca diferenta dintre fier si aluminiu (sau carbon), in competitia asta, nu e asa mare pe cat vor sa creada sau lasa sa se inteleaga unii care citesc articole tehnice si cad pe spate in admiratie.
  11. Tot ce incerc sa fac este sa te scot din logica de fanboy/hater pe care o vezi la altii si iti displace. La unii e legata de piloti, la altii de constructori. Tot nu vrei sa vezi contradictia intre partiel pe care le-am ingrosat. A progresat pana a ajuns sa castige curse. Vad circumstantele si nu am impresia ca brusc avem in KTM cea mai buna motomde pe grila. In acelasi timp vad si alte lucruri. De exemplu: - Victoria lui Vin pe Suzuki a avut si ea circumstante, insa uite ca a anuntat un progres al echipei in urmatorii ani. - De la prima victorie de anul, trecut, au tot aparut in comentarii de aici conditii favorabile pentru care KTM castiga. Le-am enumerat in postul precedent. Facand bilantul, observ ca sunt mereu altele. Si, daca lucrurile continua bine pentru ei, sunt convins ca vor aparea si alte motive.
  12. Tu spuneai ca nu pot fi competitivi cu diferentele alea de greutate. Dadeai si densitatile pentru fiecare in parte. Ziceai ca nu o sa castige in veci. Acum 2 ani a fost discutia cu timpii facuti de ei care erau similari cu cei facuti de MM in sezonul anterior. O chestie pe care nu voiai s-o crezi nici cu timpii in fata. Viata e un cumul de circumstante. Pentru toate victoriile poti sa gasesti circumstante. Lorenzo a luat un titlu cand Rossi era accidentat si unul l-a furat. Probabil ca al treilea era stricat, ca in banc. Rossi a avut adversari slabi la primele 5 titluri. Hayden - stie toata lumea Nici MM nu scapa, daca-l analizezi atent Pentru KTM a fost la inceput faptul ca au testat masiv in Austria. Pe urma ca au guma medie facuta pentru ei. Pe urma nu mai stiu ce. Uite ca etapa trecuta Oliveira a castigat iar, pe un circuit care nu e de casa, cu combinatie H+H. Are deja mai multe victorii decat piloti cu state vechi la clasa asta si abia anul asta e la uzina.
  13. Cursa trecuta Oliveira nu a pus medium! Si cu diferentele de greutate intre fier si aluminiu cum ramane? Dadeai ceva cifre si ziceai ca nu se poate. Vezi ca Trellis tot la perimetral se incadreaza. Vine de o parte si alta a motorului formand un perimetru. De acolo numele categoriei. Si eu sunt de parere ca ce au acum e mai apropiat de Trellis decat de ce fac japonezii, insa asta e chestie de interpretare. Fiecare vede cum vrea
  14. Au iesit din proiectul de Moto2. Au anuntat in 2019 ca la finalul sezonului se retrag pentru a se concentra pe MotoGP. Au ramas cu numele si sponsor principal la KTM Ajo, insa nu mai furnizeaza nimic. Folosesc Kalex, ca 80% din grila
×
×
  • Create New...