Jump to content

ilarionciobanu

Membru
  • Content Count

    367
  • Joined

  • Last visited

About ilarionciobanu

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 1000

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    F4i

Recent Profile Visitors

331 profile views
  1. Foarte bun pas, insa esti abia la jumatate. Trebuie sa o bagi si pa bulgaria ca sa fie treaba buna si economia semnificativa
  2. Nu le amsetecam. Stiu ca in discutie au aparut modele diferite, insa modelul este irelevant pentru discutie. Daca el este relevat, atunci spui ca Model 3 este o masina proasta pentru urmatoarele motive. Sau Leaf este o masina proasta pentru urmatoarele motive. Nu spui ca masina electrica are probleme pentru ca cineva a schimbat bateria la un 3. Pe de o parte avem multe masini cu 5-7 ani vechime si cu 2-3-4 sute mii km care sunt listate la jumatate din valoarea de nou. Pe de alta parte, avem un exemplu de masina pentru care reparatia a costat jumatate din valoare. Care e norma si ca
  3. Eu nu fac nimic pentru ca sunt departe, financiar vorbind. de valorile alea. Insa common sense imi spune ca daca problemele sunt asa cum le prezentati voi (tu si darkrider), nu ar exista masinile la vanzare pe piata sh si cu siguranta nu la preturile alea. Daca inlocuirea bateriei este jumatate din masina, nu ar cumpara nimeni un sh ca sa mai plateasca o data valoarea si sa ajunga la pret de noua. A, ca exista pe undeva o factura care circula pe net, ok. Este vorba de un caz izolat sau cateva cazuri din miile de masini produse sau este asta norma? Cat o fi costat inlocuirea unui moto
  4. Ah, d-asta. Ok! La o scurta cautare pe mobile pentru Tesla cu prima inmatriculare 2015 sau inainte apar minim 100 de anunturi. Preturi de la 30k in sus. Probabil ca toate au fost adunate de “magneti” de la groapa de gunoi a orasului si postate acolo ca sa le faca de ras. E una cu 450.000 km pentru care proprietarul cere echivalentul a 40 de e34 pa gepele si pa bulgaria.
  5. De ce s-o arunci? Are bateria sudata de sasiu sau care-i faza? Aia cu celebrele motoare fiabile de BMW (atat disel, cat si benzina) au aruncat masinile? Agregatele pe GPL sunt aruncate de proprietarii lor cand e uzura mare si nu mai porneste motorul?
  6. Am Wedze de la Decathlon cumparate acum 8 ani. Au fost cam 30 lei bucata (bluza si izmene). Bluza purtata de multe ori la ski si ocazional moto. Inca rezista, desi s-a scamosat de la spalat, contact cu „ariciul“ de la geaca sau frecat de bretelele panatalonilor de ski. Ulterior am mai luat 2 bluze, le am pe toate 3 si le alternez. Cum zicea si Vlad mai sus, foarte bune pe sub costum piele vara la 30+ grade. Izmenele purtate foarte putin pentru ca nu am avut nevoie de ele, insa le am mai mereu cu mine in rucsac. Foarte bune pe sub blugi moto la temperaturi scazute.
  7. Exact! Ultima cursa din sezon, avea 21p avans si avea nevoie de un loc 11 ca sa nu conteze pozitia lu‘ Dovi? Ce-a facut ca sa asigure locul 11? S-a luat la tranta cu ei, a pierdut fata in primele tururi, a tinut-o pe genunchi, s-a dus in pietris, a scos-o de acolo „dirt style“ si a terminat pe 3. Cateva tururi mai tarziu, Dovi rateaza franarea, iese in pietris si cade. Clar a avut surub la acceleratie, a stat pe fundul lui linistit, etc.
  8. Exact! Asta spun si eu. Produsul (hardware plus „sistem operare“) este la fel, insa echipele au un grad de libertate in ceea ce priveste setarile. Unii il gadila cu folos, altii il gadila in zadar. Cam cum gadila echipa lu Quarta presiunea in cauciucul ala, care cauciuc e la fel pentru toti
  9. Sunt de parere ca privesti simplist subiectul. Alegerea a fost (si) a pilotilor, insa inginerii trebuie sa faca motorul ala sa mearga. De acord! Managementul are, in final, ultima decizie in toate aspectele: material tehnic, echipa tehnica, piloti. Managementul trebuie sa faca toate componentele sa lucreze optim. Inteleg unde bati. E o discutie care ma depaseste si in care aleg sa nu ma bag. Am citat si am raspuns aspectelor la care am avut ceva de adaugat si pe care le consider separate de discutia asta. Sunt de parere ca privesti simpl
  10. Componenta motocicletei (ECU) este la fel pentru toti, insa asta nu inseamna ca lucreaza la fel pentru toti. Ea trebuie mulata pe caracteristicile motocicletei si, in special, pe cele ale motorului. Cand ai in echipa pe cineva care a lucrat inainte cu componenta aia sau a participat la dezvoltarea ei, e foarte probabil sa poti lucra mai bine cu ea. Asa cum e posibil ca o alta echipa sa aiba oameni (mai) slabi pe sectorul respectiv si sa nu reuseasca sa seteze cum trebuie. Anvelopa este o alta componenta care este la fel pentru toti. Unii piloti se impaca mai bine cu ea ca stil personal, a
  11. Nu e doar Quarta in situatia asta. Dovi, Vin si Rins au in momentul asta sezon mai slab decat anul trecut. Rins are sanse reale sa-l imbunatateasca. Ceilalti doi, nu. Toti trei sunt campioni la clase mici. Fara MM pe pista, ar fi trebuit sa zburde, nu? Mir se descurca foarte bine acum, insa este in situatia lu‘ Quarta de anul trecut. E (oarecum) surpriza. Vedem in sezonul viitor daca face fata presiunii Aici amesteci lucrurile. Declaratia cu motorul este corecta. Au zis ca, in retrospectiva, poate nu au ales bine intre cele doua tipuri de motoare pe care le-au avut
  12. La asta ma uitam si eu. S-a bagat Bradl intre ei ca sa strice „podiumul“. Vin a avut parte de conditiile perfecte, alea care-i plac. Nimeni in fata, nimeni care sa-i sufle in ceafa. Te inseala punctajul la impresie artistica. Anul trecut a fost o surpriza si a luat ochii, anul asta lumea se asteapta sa livreze rezultate. Pe puncte, sezonul asta e mai bun decat cel trecut. Cu foarte putin, dar mai bun. Oricum ai lua-o: 12 curse de acum comparat cu tot sezonul trecut; sezon de pana acum cu primele 12 curse de anul trecut; sezon de pana acum cu sezon pana in Austra
  13. Pronosticul meu este ca nu. Sunt de parere ca perioada de dominare MM s-a incheiat. Va reveni, va mai castiga curse, poate si un titlu, dar nu va mai domina.
  14. Daca dai cu WD-40 pentru contacte, in care gategorie esti?
  15. Z i-a avut clienti pe Pol, Morbi si Dovi sezonul asta. Cazaturile doctorului au fost nefortate, pe mana lui. Da Incidentul a fost cu Morbi. Rossi si Vin erau departe. Au avut legatura cu incidentul doar pentru ca au trecut mobrele printre/peste ei. Ambii au incheiat cursa aia, dupa steag rosu si restart.
×
×
  • Create New...