Sari la conținut

F800GS 2012 schimbator viteze nu revine in pozitia neutra


Postări Recomandate

Salut,

Am patit ceva la schimbatorul de viteze. Cand ridic de el, ca sa bag in o treapta superioara, ramane in o pozitie superioara, nu revine la loc in pozitia initiala, si trebuie sa il imping eu inapoi pana in pozitia necesara. La fel se intampla si cand bag o treapta inferioara, sau in treapta 1(ramane jos). Am si o filmare, nu foarte buna, dar este:
https://www.youtube.com/watch?v=P_DR1xhtC60As 

Din ce am gasit pe net, e ceva shift lever shaft care mai face dinastea, mai precis un arc de la el care s-ar putea sa fi sarit/sa se fi rupt.

As vrea sa ma pun sa il desfac, dar pentru experienta mea de mecanic imi e frica ca e putin peste limitele mele, asa ca am venit sa va intreb daca v-ati mai lovit careva de problema asta.

Si daca aveti ceva recomandari, chestii pe care ar trebui sa le stiu inainte sa ma bag acolo. Ideal ar fi sa il desfac, sa il repar, si sa il inchid la loc in aceasi zi, deci daca mai stiti ceva chestii care mi-ar trebui sa le am la indemana/comandate inainte sa ma apuc de lucru, ar fi foarte de ajutor.

Si iarasi, daca stiti cumva de unde as putea sa comand un "shift lever shaft" pentru motorul meu, ca daca il desfac si ma trezesc ca trebuie schimbat cu totul, sa stiu de unde. Din cautarile mele am gasit un singur link, pe Amazon US, si evident nu livreaza in Europa.

Mersi mult.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti fac eu rost daca stiu ce referinta este, sau ne punem de acord exact ce piesa vrei...

Evident piesa OEM la pret normal la cap.

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Papa_Bear a spus:

Iti fac eu rost daca stiu ce referinta este, sau ne punem de acord exact ce piesa vrei...

Evident piesa OEM la pret normal la cap.

Daca o sa fie cazul, o sa te contactez. Sa apuc sa il desfac mai intai, nu as vrea sa comand si sa nu fie nevoie. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sună clar a problemă de arc de revenire. Acum nu știu cât de ușor e de ajuns la el și nu știu cât de priceput ești tu la mecanică. Eu personal aș merge la service, în mod cert e o operațiune de 1-2h max, iar arcul (dacă e doar el de vină) costă câțiva nasturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema. Poate o sa ajute pe cineva la un moment dat, deci sa zic ce a fost.

In momentul in care am scos "capacul", tot ansambul de la schimbator a iesit o data cu el. Numai ca, a iesit odata cu el si ceva ce nu trebuia sa iasa. Pin-ul din imaginea atasata.

Practic, din cate mi-am dat seama, el trebuia sa fie infipt in gaura din imagine, si atat. Nu este lipit, infiletat sau altceva acolo. Doar fortat. Si in cazul meu, cumva, a reusit sa se smulga de acolo, fara nici un motiv aparent.
L-am pus la loc, l-am ciocanit oleaca, si am pus ansamblul la loc. Acuma totul merge. Pana o sa se gandeasca iarasi sa iasa, probabil. Nu mi se pare foarte bine gandita solutia aleasa de BMW aici.

Daca o fi sa mai patesc, cred ca o sa merg la un strungar sa imi mai faca unul, un pic de tot mai mare. Dar sper sa nu se intample, macar pe urmatorii 40.000 de km, cat cred ca a avut pana acuma.

 

2018-11-18_1313.png

2018-11-18_1314.png

46456197_258091908151029_3620090357405974528_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...