upi Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Am un cbr 600 si am observat ca mi se descarca bateria chiar si in mers nu stiu exact de la ce e, care ma poate ajuta pt ca nu prea am timp sa o duc in service (perioada foarte aglomerata la servici) si asta e un mod de relaxare (ma dau cam o ora la 2 zile) si nu am timp sa ma duc sa o iau sa o duc in service ..etc etc. Banuiesc ca nu este problema chiar asa de grava. Ar trebuie un aparat de masura si putina pricepere si cred ca s-ar rezolva. Oricum faza tare e ca problema a aparut din senin acuma cateva saptamani. Care se ofera sa ma ajute nu o fa face pe gratis ci voi plati pt asta, dar pun acest post din lipsa de timp pentru plimbari pe drumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Probabil releul de incarcare... Asta nu cred ca merge reparat, ci numai schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upi Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 ai idee de unde gasesc un releu de cbr 600 f2 din 94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 suna la 0723211823 sau 0722551351 si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 propun mai intai sa il incerci cu altul de pe un motor la fel! sau cu un alt releu de acelasi gen! si daca intr-adevar ala e sa il cumperi! ca la fel de bine se poate sa fie altceva si sa dai banii degeaba pe releu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 In prima faza masoara pe bornele bateriei tensiunea cu motorul oprit. Pe urma masoara tensiunea cu motorul pornit la turatii diferite si vezi daca ai vreo variatie. Daca nu... ai probleme la incarcare. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upi Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 (editat) ms mult pentru raspunsuri si pentru interes . Ceea ce am observat, pentru ca m-am mai dat aseara o tura cu ea, nu m-am putut abtine: cand e pe liber imi incarca, dar cum o introduc in viteza nu mai incarca. Nu conteaza de turatii . Editat Ianuarie 17, 2007 de upi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 upi: adica vrei sa spui ca stand pe loc, cu ambreiaju tras, cand bagi in viteza iti scade intensitatea la far ? Daca asa e atunci eu m-as gandi ca ai un scurt-circuit legat intr-un fel sau altul de becul / senzorul de neutral si e posibil ca releul sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upi Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 upi: adica vrei sa spui ca stand pe loc, cu ambreiaju tras, cand bagi in viteza iti scade intensitatea la far ? Daca asa e atunci eu m-as gandi ca ai un scurt-circuit legat intr-un fel sau altul de becul / senzorul de neutral si e posibil ca releul sa fie ok. deci stand pe loc, pe liber, nu cu ambreiaju tras daca sunt in viteza cu ambreaiaju tras tot imi consuma direct din baterie .(observ acest lucru ca mia terminat complet bateria si de cand cand sunt pe liber se mai aprinde vreo lumina ..in rest din cauza consumului de la becuri de bord pozitii .. mi se opreste tot ca sa dus usor usor toata bateria) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Am un cbr 600 si am observat ca mi se descarca bateria chiar si in mers nu stiu exact de la ce e, care ma poate ajuta pt ca nu prea am timp sa o duc in service (perioada foarte aglomerata la servici) si asta e un mod de relaxare (ma dau cam o ora la 2 zile) si nu am timp sa ma duc sa o iau sa o duc in service ..etc etc. Banuiesc ca nu este problema chiar asa de grava. Ar trebuie un aparat de masura si putina pricepere si cred ca s-ar rezolva. Oricum faza tare e ca problema a aparut din senin acuma cateva saptamani. Care se ofera sa ma ajute nu o fa face pe gratis ci voi plati pt asta, dar pun acest post din lipsa de timp pentru plimbari pe drumuri. E cu doua taisuri: daca nu-ti incarca poate fi de la alternator, daca iti incarca prea tare, adica dupa citeva luni bateria nu mai e buna de nimic, atunci e de la releu. Trebuie sa masori tensiune pe baterie cu motorul oprit, pornit, turat, la relantee, etc, trebuie sa ai tensiunea cuprinsa intre 13,7V - 14,5V de preferabil 14,2V. Daca ai tensiunea prea mare, atunci ai probleme cu releul, daca ai tensiunea prea mica atunci ai probleme cu alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upi Postat Ianuarie 18, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2007 eu zic sa nu te complici sa sa ti faci timp pt un service ca paote dai in altele cel mai simplu este sa vii la o verificare mao san si piticu terorist adaptari de cdi-uri ,instalatii electrice ,tapitzari shei,lucrari mecanice, si multe altele LA PRETURI REZONABILE SE OFERA SI GARANTIE CEL MAI BINE ESTE SA SUNATI SAU PE P.M. 0723211823 0722551351 VA STAM LA DISPOZITIE BAFTA am vb deja o aduc in seara asta, sper sa ajung cu bine fara pic de lumina e cam nasol. Ne vedem diseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.