sbk750 Postat Ianuarie 1, 2019 Share Postat Ianuarie 1, 2019 Sudeaza Titaniu cineva in Timisoara ? orice info e binevenit . merci naticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 1, 2019 Share Postat Ianuarie 1, 2019 Încearcă la institutul de sudură, ISIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 Nu stiu daca cei de la LUXLINEINOX au ceva aparatura . intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Februarie 7, 2019 Autor Share Postat Februarie 7, 2019 (editat) Am vb cu ei. Nu au tehnologia necesara cica . Editat Februarie 7, 2019 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 la institut sigur au tehnologia necesara, poate nu au material de adaos. , ce vrei sa sudezi mai exact, poate e inox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Februarie 11, 2019 Autor Share Postat Februarie 11, 2019 Exact aici e buba ca trebuie metal de adaos , nu mult . Cat o unghie dar trebuie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 S-ar putea ca am eu niste titan. Este vorba despre interiorul tobei finale de la R1, l-am scos pt. a-l inlocui cu un kit de race baffles ... si imi amintesc ca aproape a fost destul de greu sa tai materialul cu flex-ul .. aproape ca nu intra panza in metal. Metalul are culoarea galben-deschis spre gri si partea unde s-a incalzit e albastru gradient spre rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 2 ore, Killer_533 a spus: S-ar putea ca am eu niste titan. Este vorba despre interiorul tobei finale de la R1, l-am scos pt. a-l inlocui cu un kit de race baffles ... si imi amintesc ca aproape a fost destul de greu sa tai materialul cu flex-ul .. aproape ca nu intra panza in metal. Metalul are culoarea galben-deschis spre gri si partea unde s-a incalzit e albastru gradient spre rosu. nu ai ce sa faci cu resturi arse, e oxidat deja materialu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.