Sari la conținut

Probleme la GSXR600 K4


aLexx77
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor!

Daca e cineva pe aici care are idee despre urmatoarea problema, rog sa imi raspunda si mie.

Inainte de asta țin sa precizez ca pe data de 15 februarie 2019 motocicleta a primit urmatoarele:

-kit lanț nou DID

-bujii iridium

-schimb ulei Motul 7100 10w40 + filtru ulei

-schimb antigel

-filtru sport

-plus cateva accesorii gen manșoane, manete frana si ambreiaj, etc.

 

Problema este urmatoarea.

Inainte de a schimba kit ul de lanț care era pur si simplu praf aveam un zgomot/zornăit destul de deranjant in timpul accelerarii si in timpul franei de motor mai agresiva. Clar lantul facea urat.

Dupa ce am schimbat kit ul de lanț acel zgomot nu il mai am atunci cand fac frana de motor, in schimb se aude in continuare cand accelerez, zgomotul nu este unul uniform, e ca atunci cand aveam roata spate la bicicleta optată si cauciucul atingea de acel fier, doar ca acum e un sunet metalic.

O sa atasez si niste poze facute inainte sa schimb toate cele la ea.

 

Are cineva idee ce poate sa fie? E posibil sa fie si de la distributie, intinzatorul trebuie schimbat cumva? Posibil sa roadă in vreo patină? 

Multumesc anticipat! Sanatate si asfalt uscat!

20190204_143059.jpg

20190211_105654.jpg

Editat de aLexx77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, walking^human a spus:

Pe loc face, sau doar in mers? Si se modifica in functie de turatia motorului? Piesele cine le-a schimbat?

Pe loc nu face, face doar in timpul mersului cand accelerez, mai exact dupa ce trec de 90 - 100 km/h incepe sa se auda. Kit ul de lant e nou, are maxim 400 de km de cand l am pus. E intins atat cat trebuie, e bine uns. 

Posibil sa fie si rulmentul de la roata spate? Am inteles ca la gsxr urile de genul rulmentul pe spate cam cedeaza cu timpul din cauza felului in care se strange roata si daca e stransa prea tare e posibil sa afecteze rulmentul.

Acum 14 ore, mihai c a spus:

posibil lantul nou sa aiba vreo za gripata;am ceva similar la un malaxor cumparat de nou,scuze pt comparatie :)

Nu-i nimic. Dar nu cred ca e ce spui tu. Daca era asa trebuia sa faca acel zgomot si cand fac frana de motor, nu doar la accelerare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, adnohepentrupoponari a spus:

verifica rulmentii, ai 3! unul pe port-pinion si doi pe roata! nu mai merge asa cu ea ca poti sa mierlesti...

Acel rulment port-pinion banuiesc ca vine la pinionul de atac, adica cel mic de sub capac. Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, adnohepentrupoponari a spus:

nu, e tot la roata spate, sustine pinionul, sau ma rog, foaia! :) e piesa aia pe care vine prinsa foaia, piesa aia la randul ei se fixeaza in roata prin intermediul unor bucse si are un rulment. in fata pinionul ala de sub capac vine pe trenul cutiei, e altceva.

Ca idee, poti sa imi spui cam cat ma costa sa schimb rulmentii astia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune mana si afla codurile rulmentilor, apoi cauti rulmentii si vezi ce preturi au. De schimbat nu e o avere, nici la reprezentanta.

Sau gandeste-te cat te costa daca nu-i schimbi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, TETEA. a spus:

Pune mana si afla codurile rulmentilor, apoi cauti rulmentii si vezi ce preturi au. De schimbat nu e o avere, nici la reprezentanta.

Sau gandeste-te cat te costa daca nu-i schimbi...

Nu e problema cat costa. Vreau sa stiu sigur de ce se aude acel zgomot, ca de schimbat oricum schimb indiferent ce trebuie. Nu imi bat joc de motocicleta. Am bagat 1900 de lei in ea saptamana trecuta pe ceea ce am enumerat mai sus in postare si mai bag daca e nevoie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, de aia unele lucruri e mai bine sa le faca unul care se si pricepe. Pt inlocuit kitul de lant roata spate a fost demontata de pe moto, iar rulmentii ar fi trebuit verificati, era treaba de bagat deshtul in gaura, cateva secunde. Dar repet, cine a inlocuit kitul trebuia sa se si priceapa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, john17 a spus:

Mda, de aia unele lucruri e mai bine sa le faca unul care se si pricepe. Pt inlocuit kitul de lant roata spate a fost demontata de pe moto, iar rulmentii ar fi trebuit verificati, era treaba de bagat deshtul in gaura, cateva secunde. Dar repet, cine a inlocuit kitul trebuia sa se si priceapa...

Omul mi-a spus ca e posibil sa am probleme la rulmenti, doar ca deocamdata nu e nimic grav. 

Acum 3 minute, adnohepentrupoponari a spus:

te duci la mecanic. daca lantul a fost schimbat la mecanic, atunci schimba oligofrenul, e imposibil ca un mecanic marginal mai bun decat alexen sa nu verifice rulmentii rotii cand o da jos...

Omul mi a spus ca e posibil sa am probleme la rulmenti. Doar ca deocamdata nu e ceva grav 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Crazy Angel a spus:

Salut!

 

Kitul tau de lant era inclus lant,  za de inchidere si cele 2 pinioane (cel de atac si cel mare)? 

Kit ul de lant e DID 525 VX Gold. Au venit la pachet, lantul si pinioanele, cu zaua de inchidere nu stiu cum sta treaba

Uite asta e produsul:

https://www.google.com/search?q=kit+did+525+vx&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiH37H55dXgAhVptosKHfV4BcgQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=412&bih=718&dpr=3.5#imgrc=pfZjRY0gLSNnsM

Editat de aLexx77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nute duci tu la un alt mecanic sa identifice zgomotul care te irita si posibil mai mult de atat sa-ti creeze mai multe probleme ?

De o saptamana te foiesti pe aici cu intrebari si dupa cum pui problema referitor la partea de mecanica , esti mult pe langa.

Daca eu iti spun ca e rulmentul sau zala de inchidere a fost batuta prea tare la ciocan ca nu a fost folosita presa sau poate tamponul de cauciuc de pe bascula e dus spune-mi cum rezolvi problema ?

Mergi in alta parte pentru diagnosticare, aici intrebi sa-ti faci o idee, nicidecum nu o sa poti repara motorul , pt problema ta  iti trebuie si cateva chei ....parerea mea.

Spor la sfaturi si un diagnostic clar.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinioanele OEM au o banda cauciucata pentru suprimarea zgomotului, un fel de vuiet... cam cum se aude transmisia la camioanele vechi. Nu stiu exact ce zgomot reclami, dar poate merita sa iei in calcul un pinion "noiseless" in genul asta

 

s-l1600.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, yo4hgx a spus:

Pinioanele OEM au o banda cauciucata pentru suprimarea zgomotului, un fel de vuiet... cam cum se aude transmisia la camioanele vechi. Nu stiu exact ce zgomot reclami, dar poate merita sa iei in calcul un pinion "noiseless" in genul asta

 

s-l1600.jpg

Am rezolvat problema oarecum. Era ceva gen cum ai zis tu. Zgomotul vine de la pinionul de atac, am fost la service si au constatat ca acolo e problema. Cu toate ca am kit ul nou  de 600 de km montat. Did xv 525 gold, nu si au putut da seama de ce se aude cu toate ca e nou. O sa caut sa dau comanda de un pinion cum ai zis tu. Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...