Stefrusu Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 La 12.09.2019 la 10:56, Niko_bst a spus: Admis categoria A2 Multumesc sustinatorilor!!! Bravo! Asfalt uscat! Si ochii treji! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niko_bst Postat Septembrie 24, 2019 Autor Share Postat Septembrie 24, 2019 Acum 2 ore, Stefrusu a spus: Bravo! Asfalt uscat! Si ochii treji! Multumesc din suflet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbrF4si Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Septembrie 25, 2019 Share Postat Septembrie 25, 2019 La 01.05.2019 la 3:30, Nguyen a spus: Asta cu cunoscutul de persoane care au inceput pe motoare mari nu reprezinta o axioma care sa poata fi aplicata. Eu am am o cunostinta care a inceput pe Yamha R1, pana atunci nu se mai suise pe motocicleta. Pur si simplu intr-o zi si-a cumparat motocicleta, costum si casca de ziceai ca vrea sa plece direct pe circuit. Nu a patit nimic dar nici nu stia sa mearga, era praf. Partea buna e ca si-a dat seama ca nu e de mintea lui si a renuntat la un moment dat. Cam asa e si cu oamenii tai cu FJR, daca aia conduc la fel ca tine cu 80-90km/h la drum intins nu prea au ce sa pateasca. Imi vin in minte acum trei cazuri de wannabe care si-au rupt oasele cu motocicleta: 1. Ruxandra Mateescu - Yamaha R6 si anturaj de "raceri", a intrat direct intr-un magazin de pe Calea Victoriei. Accident foarte grav, coma, spitalizari, cheltuieli immense (noroc cu donatiile, am donat si eu). 2. Pantera - Hayabusa, se dadea cel putin amazoana motociclismului din Romania. Accident in oras, relative banal dar rezultat in urma faptului ca nu avea experienta si ca motocicleta era prea mare pentru ea. Leziuni interne, parca rupture de splina, a stat ceva prin spital. 3. Northern Freyja - CBF1000, cel de 600 sustinea ca e prea mic pentru ea dupa ce mersese cu el o perioada. Lipsa de experienta combinata cu anturajul de "raceri" a rezultat intr-un accident in care si-a pierdut viata, se pare ca se filma cand a avut accidental. Inainte sa le bagati prostii in cap ca pot sa conduca orice motocicleta ganditi-ca ca pana si barbatii isi rup oasele pe motocicleta, chiar si cei cu experienta. Motociclismul nu este o joaca, oricat de cool pare, este o treaba serioasa in care trebuie sa-ti cunosti bine limitele. Salut! Imi cer scuze pentru Offtpic. Nguyen, din ce ai scris tu acolo mai degraba trag concluzia ca anturajul a fost de vina in cazul persoanelor mentionate. Si anturajul... greu sa-l schimbi cand ai impresia ca nimic nu e in neregula. Tind sa cred ca daca "o arzi" in anturaj "racing", mai devreme sau mai tarziu o patesti indiferent ce "mobra" ai. Intr-adevar, capacitatea cilindrica posibil sa faca diferenta intre spital si cimitir atunci cand cazi. Eu sunt unul dintre cei care au inceput pe 600 cc si "traieste sa spuna povestea". Dar la stilul meu de mers de melc pensionar, nici ca s-ar putea intampla multe. Am avut cateva "near miss-uri" care se pot numara pe degetele de la o mana, iar in toate aceste situatii am scapat doar pentru ca adaptasem viteza la conditiile de trafic. Sfatul meu pentru OP e sa-si ia mobra care ii place, iar atunci cand se plimba, sa nu faca nimic care o face sa se simta inconfortabil, indiferent de ce ar putea ceilalti crede despre ea. Eu am avut cateva cazuri in care m-am intors singur din ture in grup, deoarece ceilalti mergeau mult prea repede pentru gustul meu. Intr-o alta situatie, de data aceasta pe 4 roti, am tras pe dreapta intr-o parcare pe autostrada si am dormit in masina 3 ore pentru ca ma simteam foarte obosit. Chiar si acum, cand lucrez in domeniul moto, sunt cel mai incet din grup; de multe ori colegii de serviciu opresc sa fumeze si sa ma astepte cand iesim la ture. Dupa parerea mea, skill-ul moto nu se masoara in latimea "chicken stripe"-ului, ci in numarul de ture in care nu ai trecut prin situatii limita. Multi sunt de parere ca numai "fortand" iti poti imbunatati skill-ul. Sunt de acord, dar "fortarea" se face in conditii de siguranta (e.g. circuit, cursuri, etc.), nu pe drumurile publice. OP, mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.