Fix Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 Va salut.Am un scuter chinezesc caruia i-am modificat shaua si acum se cere si o modificare de ghidon,adica,de la iesirea ghidonului din masca,sa fac o inaltare de 10cm.Altfel nu am cum sa fac fara sa stric bordul si nu vreau asta.Intrucat modifificarea va fi vizibila,intrebarea este daca o sa am probleme la I.T.P.Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbm Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 Nu o sa ai nicio problema, cat timp nu modifici sasiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iulie 14, 2019 Autor Share Postat Iulie 14, 2019 Ok.multumesc.Stiti un atelier in Bucuresti,unde as putea face modificarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 omologare individuala pt un ghidon modificat... vorbesti prostii tovarase nu te intreaba nimeni de sanatate daca modifici ghidonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 (editat) Deocamdata, altfel teoretic ar fi trebuit omologare pentru orice modificare constructiva cel putin asa scrie la lege, pozele care se fac la ITP nu sunt degeaba. Editat Iulie 15, 2019 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iulie 15, 2019 Autor Share Postat Iulie 15, 2019 Trec pe la o statie itp si intreb.Cred ca e cel mai bine.Revin.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iulie 15, 2019 Autor Share Postat Iulie 15, 2019 N-am treaba la rar.E inmatriculat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 Am fost oprit de doua ori din calculator de RAR cand faceam ITP-ul asa ca poti da nas in nas cu ei si la un ITP banal. Prima data a verificat sa am toba si gumele originale a doua oara a facut toate verificarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 Pentru specialii care vand gogosi despre cat de perfect trebuie sa se prezinte motoretul la itp/rar... Am fost personal la rar ,acum cateva saptamani, pentru itp si schimbare de culoare. Functional era in stare buna motoreta ...dar rezervorul turtit si indoit ca dracu, sarita vopseaua si cu inceput de rugina in ambele laterale unde s-a frecat de pietrisul de pe marginea circuitului... A strambat injinerul putin din nas pt aspect ,dar s-a vazut nevoit sa-mi rezolve cerintele pt ca este acolo sa testeze functionalitatea si siguranta ,nu frumusetea. Aaa si imi lipseau cu desavarsire cateva elemente...aparatoare lant, maner pasager, scarite pasager. Le-am gasit si montat doar dupa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 Tu nu aveai modificari constructive, de aspect nu prea se mai leaga nici la auto pentru ca s-au schimbat criteriile de acordare a ITP-ului Pentru aparatoare putea sa te intoarca daca vroia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 Sunt concentrati doar pe cauciucuri , frane, lumini si toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbm Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 La 15.07.2019 la 4:09, easy ride on! a spus: Depinde ... înlocuieşti cablurile (şi furtunele) originale de la comenzi (cu +10 cm) pe "barba ta"? Adică cu omologare individuală? Sau fără? Salut, Omologarea individuala este necesara (pe langa alte situatii care nu tin de constructia motocicletei) doar atunci cand sunt modificate caracteristicile specificate in CIV sau certificatul de conformitate. Cu exceptia manualului de utilizare al motocicletei, nu este specificata nicaieri lungimea cablurilor de la comenzi. Sigur, daca gasesti un tampit la ITP te intoarce si pentru ca iti schimba releul de semnalizare prea repede sau prea incet. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.