cmx Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Salutare la toti ! Posed o Yamaha fzs 1000 fazer si are o mica intrerupere la ralanti. Nu m-ar deranja, dar cand ma strecor printre masini cu a I-a, da semne de intrerupere usoara, sughitza Am schimbat flanse de admisie, bujii, am curatat-sincronizat-suflat-batut carburatoarele, nu sta la ralanti sub 1500 de rpm nici s-o...bati. Mai mult, are o pornire greoaie (acum, vara, fara soc nu porneste) si oscilatie a motorului sesizabila inclusiv pe turometru. Din cate am citit pe diverse forumuri, acest kit ar mai "rotunji" mersul motorului si ar ridica oarecum performantele motorului (am gasit inclusiv pe acest forum o discutie mai veche a colegului "superbec" cu un alt coleg, insa nu s-a dezvoltat subiectul). Intrebari : a montat cineva acest kit ? se simt oarece diferente de functionare a motorului (un mers mai "rotund")? cunoasteti un mecanic "priceputeanu" care a mai montat asa ceva, sau, care se avanta a face o asemenea modificare a carburatoarelor in Buc. sau in apropiere (>150km) ? Va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 bujiile ce culoare au? ai umblat si la reglajul amestecului? suna a alimentare incorecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Sunt curate bujiile, iar reglajul a fost efectuat de mecanic cand a curatat-sincronizat. Merge la fel ca inaintea reglajelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 eu am intrebat ce culoare au bujiile, albe, negre, caramizii, partea aia unde e electrodul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 :)) albe (semn de amestec sarac) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 pai na raspuns si te mira dc merge prost... sa mai inchida un sfert de tura surubul de amestec ce care a facut reglajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Crede-ma, am incercat in toate felurile, iar apoi am revenit la setarile initiale si am marit ralantiul la 1500. Poate ai timp zilele astea si te uiti si tu... Cine stie, poate i-a scapt ceva antecesorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Acum 2 minute, Paca a spus: Mno ..io nu-s mecani ...dar seamana , parerea mea a aer fals ...verifica toate furtunetele/ cuplajele de cauciuc de la carb ..... Sia asta doar pt ca zici ca nu tine i diferent de reglaje N-are pe unde..am pus totul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 e simplu,m iei un spray de frane si dai spe carburatoare, vezi daca se tureaza, dar nu spre admisia de aer in filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Acum 7 minute, Paca a spus: Ei as...pe unde nu te astepti ... Repet ...este doar o umila parere personala . Absolut , fara exceptie , ( la carb masini ) nu mergea nici un reglaj din cauza de furtunete crapate/ ne prinse bine / imbatranite . Tu esti major , si stii bine ce ai mermelit pe acolo ....astfel incat poti sa sari peste postul meu Stai linistit, ai incercat sa ajuti si-ti multumesc ! Acum 5 minute, Cavaleru a spus: e simplu,m iei un spray de frane si dai spe carburatoare, vezi daca se tureaza, dar nu spre admisia de aer in filtru de aer. A incercat Boss mecanic de prima data inainte sa schimb flansele vechi de cauciuc de la admisie, n-are efect. Raman la parerea ca tot din jiglere-i buba. D-aia am deschis un topic despre acel kit Ivan"s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 k succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Chiar acum, Cavaleru a spus: k succes Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 inca o intrebare, dar flansele care ies din carcasa filtrului de aer. sunt fixate bine in carcasa filtrului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Sunt ! toate operatiunile de genu' au fost minutios aranjate de Boss mecanic. Si eu consider ca este un mecanic bun, cu experienta vasta in domeniu. Ii venea sa-i dea foc ! :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 la bujii albe e clar problema de alimentare cu benzina, eu zic sa ma insistati cu reglajele de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Acum 15 minute, Paca a spus: Bre ...nu acuza nimeni bossul tau mecanicos ...dar ca la orice om pot exista scapari si sunt normale . Eu zic sa lasi mobra 1-2 zile , sa va linistiti , si sa o luati metodic de la capat . Evident ca pot fi si multe alte cauze .. dar asa , telefonic...asta ne-a venit in minte . Si apropo ...orice kit de gen ...va functiona numai daca mobra functuoneaza in parametri. A ta se pare ca nu ...asa ca inainte de a da bani pe ceva ...fa-o sa merga , sa raspunda la reglaje ...si apoi iei ce kit doreste terentele matale Don"t be a racist.....hate them all.... :))) Pai ce, l-a acuzat cineva ?! Acum 9 minute, Cavaleru a spus: la bujii albe e clar problema de alimentare cu benzina, eu zic sa ma insistati cu reglajele de aer. Daca mai apar pe acolo si-i zic "carburatoare", ma ia cu cheia franceza.. Mai am nevoie Boss mecanic sa-mi reconfigureze suspensia fata. Poate dupa aia, ii zic "carburatoare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Vezi pe topicul Fazeristilor - e un baiat care si.a montat kitul asta. Daca nu, il gasesti la "motocicleta mea". Si.a luat FSZ 1000 de curand si a pus acolo toate updateurile la ea. Intrebare de noob: senzorul de TPS poate fi implicat in tarasenia asta? Iaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat Iulie 29, 2019 Autor Share Postat Iulie 29, 2019 Acum 7 minute, Metal Heart a spus: Vezi pe topicul Fazeristilor - e un baiat care si.a montat kitul asta. Daca nu, il gasesti la "motocicleta mea". Si.a luat FSZ 1000 de curand si a pus acolo toate updateurile la ea. Intrebare de noob: senzorul de TPS poate fi implicat in tarasenia asta? Iaca Aaadineauri l-am intrebat, dar inca nu a raspuns...(altii dorm la ora asta ? :)) Am mai cautat si eu si l-am gasit. Mersi frumos de interes ! Cat despre TPS, a fost verificat si functioneaza normal; iar pozitia e ca la carte. Contact, miscat, ramane turometrul la 5000 de rpm, apoi strans. asta e poz. avansului la mobra asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DejaVu Postat Iulie 31, 2019 Share Postat Iulie 31, 2019 Despre senzorul TPS, experienta personala, : cand se incinge tare motorul atunci da "fail" doar la temperaturi mari bobinajul da intreruperi, sau scurt intre spire rezulta schimbarea rezistentei si calculatorul nu mai poate "citi" momentele, daca este asa, in timp va evolua in mai rau pana cand se va opri motorul cand e incins si nu va mai reporni decat dupa o racire totala, iar in final nu va mai porni-functiona deloc. Concluzie : reglajele si masuratorile la rece nu spun totul, sunt mincinoase. Un astfel de senzor(daca sta in ulei, nu cunosc bine modelul fzs1000) se verifica astfel: se demonteza de pe motor , se masoara rezistenta si continuitatea, se pune scufundat intr-o conserva- cana cu ulei de motor si se pune la incins pe foc, daca isi schimba rezistenta sau continuitatea l-ai prins cu minciuna. Poti sa-l incingi si cu un feon industrial dar risti sa-l prazesti definitiv. Mai poate fi verificat printr-un montaj electronic care se inseriaza in traseul electric, dar e mai complicat. Despre carburatoare nu mai zic ce si cum, mie frica sa nu ma dibuiasca Boss-mecanic si sa-mi iau vreo franceza pe carca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2019 Share Postat Iulie 31, 2019 Daca stranuta usor la relanti amestecul e prea sarac. Eu as mari nivelul 1mm fata de cum e acum si dupa as mai deschide suruburile pilot 1/8 - 1/4 tura. Fa un test rapid cu suruburile pilot, deschide-le un sfert de tura si vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmx Postat August 1, 2019 Autor Share Postat August 1, 2019 Acum 11 ore, DejaVu a spus: Despre senzorul TPS, experienta personala, : cand se incinge tare motorul atunci da "fail" doar la temperaturi mari bobinajul da intreruperi, sau scurt intre spire rezulta schimbarea rezistentei si calculatorul nu mai poate "citi" momentele, daca este asa, in timp va evolua in mai rau pana cand se va opri motorul cand e incins si nu va mai reporni decat dupa o racire totala, iar in final nu va mai porni-functiona deloc. Concluzie : reglajele si masuratorile la rece nu spun totul, sunt mincinoase. Un astfel de senzor(daca sta in ulei, nu cunosc bine modelul fzs1000) se verifica astfel: se demonteza de pe motor , se masoara rezistenta si continuitatea, se pune scufundat intr-o conserva- cana cu ulei de motor si se pune la incins pe foc, daca isi schimba rezistenta sau continuitatea l-ai prins cu minciuna. Poti sa-l incingi si cu un feon industrial dar risti sa-l prazesti definitiv. Mai poate fi verificat printr-un montaj electronic care se inseriaza in traseul electric, dar e mai complicat. Despre carburatoare nu mai zic ce si cum, mie frica sa nu ma dibuiasca Boss-mecanic si sa-mi iau vreo franceza pe carca! TPS-ul este exterior. A fost verificat de mecanic cu carburatorul pe banc, cu ampermetru. Nu da niciun fel de eroare la "trasul acceleratiei". Acum 10 ore, yo4hgx a spus: Daca stranuta usor la relanti amestecul e prea sarac. Eu as mari nivelul 1mm fata de cum e acum si dupa as mai deschide suruburile pilot 1/8 - 1/4 tura. Fa un test rapid cu suruburile pilot, deschide-le un sfert de tura si vezi cum se comporta. Am sa incerc si asa... Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DejaVu Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 Cu atatea prescurtari am incurcat senzorii, tot ce am detaliat mai sus se referea la "Senzorul de pozitie a arborelui cotit(crankshaft, vilbrochen samd.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.