Despre senzorul TPS, experienta personala, : cand se incinge tare motorul atunci da "fail" doar la temperaturi mari bobinajul da intreruperi, sau scurt intre spire rezulta schimbarea rezistentei si calculatorul nu mai poate "citi" momentele, daca este asa, in timp va evolua in mai rau pana cand se va opri motorul cand e incins si nu va mai reporni decat dupa o racire totala, iar in final nu va mai porni-functiona deloc. Concluzie : reglajele si masuratorile la rece nu spun totul, sunt mincinoase. Un astfel de senzor(daca sta in ulei, nu cunosc bine modelul fzs1000) se verifica astfel: se demonteza de pe motor , se masoara rezistenta si continuitatea, se pune scufundat intr-o conserva- cana cu ulei de motor si se pune la incins pe foc, daca isi schimba rezistenta sau continuitatea l-ai prins cu minciuna. Poti sa-l incingi si cu un feon industrial dar risti sa-l prazesti definitiv. Mai poate fi verificat printr-un montaj electronic care se inseriaza in traseul electric, dar e mai complicat.
Despre carburatoare nu mai zic ce si cum, mie frica sa nu ma dibuiasca Boss-mecanic si sa-mi iau vreo franceza pe carca!