Jump to content
Sign in to follow this  
P_S95

Suzuki dr 350

Recommended Posts

Salut!  Detin un suzuki dr 350 si recent i-am făcut motorul  ( piston, segmenti, lant distribuție si supape) Dupa aceasta am constatat ca motorul nu prea mai trage, in panta daca este subturat urgent morăie si moare motoru, nu mai are acel zvâc ca înainte, dupa ce il accelerez revine putinai greu la relanti. Niște pareri despre posibile probleme. Precizez ca pornește destul de bine! Mulțumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

are compresie?

distributia este pusa corect la punct?

axa cu came este ok?

reglaj supape?

decompresor manual (reglat corect)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,are compresie

Distribuția banuiesc ca e bine ,ma gandesc ca nu ar pornii de nu ar fi bine

La axul cu came nu am vazut nimic in neregula

Reglajul supapelor a fost facut cu lera dupa valoriile din carte 

La decompresor nu am umblat

Am pus bujie noua

Eu cred ca mai poate fi doar carburatorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de aer e curat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe furtunul de benzina de la robinet la carburator,benzina curge liber sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu s-a umblat la carburator,de ce ar fi el de vina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, mihai c a spus:

daca nu s-a umblat la carburator,de ce ar fi el de vina?

S-a umblat

Deci inainte sa se umble la carburator cand era oprita si o clatinam curgea benzina (din cate stiu ca sa nu se innece) dar acum nu mai curge.

Acum 1 oră, Christian 1 a spus:

Pe furtunul de benzina de la robinet la carburator,benzina curge liber sau nu?

Am sa ma uit,nu am observat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, P_S95 a spus:

motorul nu prea mai trage ... dupa ce il accelerez revine putinai greu la relanti.

Amestec prea sarac (aer fals?) sau avansul de aprindere incorect.

Culoarea bujiei iti poate spune totul. 

 

Mai ales daca percepi ca revine mai greu la relanti (ramane turat o vreme).

De verificat carburatorul si etansarea galeriei de admisie. Mai crapa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, easy ride on! a spus:

Amestec prea sarac (aer fals?) sau avansul de aprindere incorect.

Culoarea bujiei iti poate spune totul. 

 

Mai ales daca percepi ca revine mai greu la relanti (ramane turat o vreme).

De verificat carburatorul si etansarea galeriei de admisie. Mai crapa ...

Mulțumesc!  Am sa verific

Oare un reglaj de carburator care ar fi? Numar ture surub amestec? Din cate știu la modelul acesta cuiul pontou nu are pozitii, doar una!!! Mulțumesc 

La 09.09.2019 la 17:40, Christian 1 a spus:

Pe furtunul de benzina de la robinet la carburator,benzina curge liber sau nu?

Depinde daca este pornita sau nu din robinet

La 10.09.2019 la 5:52, P_S95 a spus:

Mulțumesc!  Am sa verific

Oare un reglaj de carburator care ar fi? Numar ture surub amestec? Din cate știu la modelul acesta cuiul pontou nu are pozitii, doar una!!! Mulțumesc 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,te intreb altfel:daca e pe ON sau RES curge benzina normal?  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10.09.2019 la 5:52, P_S95 a spus:

Numar ture surub amestec?

2,5 de obicei, dar se caută turaţia maximă de relanti (la cald).

Cuiul poantou nu are poziţii dar se poate regla nivelul de benzină din lamela care acţionează închiderea cuiului poantou (dacă ai suficientă dexteritate şi fineţe).

Altfel e mai bine să nu dereglezi şi asta ci să cureţi bine totul, fără modificări.

De citit în prealabil manualul de service şi intreţinere, la secţiunea respectivă (carburator).

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.09.2019 la 0:37, easy ride on! a spus:

2,5 de obicei, dar se caută turaţia maximă de relanti (la cald).

Cuiul poantou nu are poziţii dar se poate regla nivelul de benzină din lamela care acţionează închiderea cuiului poantou (dacă ai suficientă dexteritate şi fineţe).

Altfel e mai bine să nu dereglezi şi asta ci să cureţi bine totul, fără modificări.

De citit în prealabil manualul de service şi intreţinere, la secţiunea respectivă (carburator).

Mulțumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu drag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...