P_S95 #1 Posted September 9 Salut! Detin un suzuki dr 350 si recent i-am făcut motorul ( piston, segmenti, lant distribuție si supape) Dupa aceasta am constatat ca motorul nu prea mai trage, in panta daca este subturat urgent morăie si moare motoru, nu mai are acel zvâc ca înainte, dupa ce il accelerez revine putinai greu la relanti. Niște pareri despre posibile probleme. Precizez ca pornește destul de bine! Mulțumesc anticipat! Quote Share this post Link to post Share on other sites
florinelu07 #2 Posted September 9 are compresie? distributia este pusa corect la punct? axa cu came este ok? reglaj supape? decompresor manual (reglat corect) Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_S95 #3 Posted September 9 Da,are compresie Distribuția banuiesc ca e bine ,ma gandesc ca nu ar pornii de nu ar fi bine La axul cu came nu am vazut nimic in neregula Reglajul supapelor a fost facut cu lera dupa valoriile din carte La decompresor nu am umblat Am pus bujie noua Eu cred ca mai poate fi doar carburatorul Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christian 1 #4 Posted September 9 Filtrul de aer e curat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_S95 #5 Posted September 9 Acum 36 minute, Christian 1 a spus: Filtrul de aer e curat? Da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christian 1 #6 Posted September 9 Pe furtunul de benzina de la robinet la carburator,benzina curge liber sau nu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihai c #7 Posted September 9 daca nu s-a umblat la carburator,de ce ar fi el de vina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_S95 #8 Posted September 9 Acum 11 minute, mihai c a spus: daca nu s-a umblat la carburator,de ce ar fi el de vina? S-a umblat Deci inainte sa se umble la carburator cand era oprita si o clatinam curgea benzina (din cate stiu ca sa nu se innece) dar acum nu mai curge. Acum 1 oră, Christian 1 a spus: Pe furtunul de benzina de la robinet la carburator,benzina curge liber sau nu? Am sa ma uit,nu am observat Quote Share this post Link to post Share on other sites
easy ride on! #9 Posted September 9 Acum 15 ore, P_S95 a spus: motorul nu prea mai trage ... dupa ce il accelerez revine putinai greu la relanti. Amestec prea sarac (aer fals?) sau avansul de aprindere incorect. Culoarea bujiei iti poate spune totul. Mai ales daca percepi ca revine mai greu la relanti (ramane turat o vreme). De verificat carburatorul si etansarea galeriei de admisie. Mai crapa ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_S95 #10 Posted September 10 Acum 5 ore, easy ride on! a spus: Amestec prea sarac (aer fals?) sau avansul de aprindere incorect. Culoarea bujiei iti poate spune totul. Mai ales daca percepi ca revine mai greu la relanti (ramane turat o vreme). De verificat carburatorul si etansarea galeriei de admisie. Mai crapa ... Mulțumesc! Am sa verific Oare un reglaj de carburator care ar fi? Numar ture surub amestec? Din cate știu la modelul acesta cuiul pontou nu are pozitii, doar una!!! Mulțumesc La 09.09.2019 la 17:40, Christian 1 a spus: Pe furtunul de benzina de la robinet la carburator,benzina curge liber sau nu? Depinde daca este pornita sau nu din robinet La 10.09.2019 la 5:52, P_S95 a spus: Mulțumesc! Am sa verific Oare un reglaj de carburator care ar fi? Numar ture surub amestec? Din cate știu la modelul acesta cuiul pontou nu are pozitii, doar una!!! Mulțumesc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christian 1 #11 Posted September 12 Ok,te intreb altfel:daca e pe ON sau RES curge benzina normal? Quote Share this post Link to post Share on other sites
easy ride on! #13 Posted September 14 La 10.09.2019 la 5:52, P_S95 a spus: Numar ture surub amestec? 2,5 de obicei, dar se caută turaţia maximă de relanti (la cald). Cuiul poantou nu are poziţii dar se poate regla nivelul de benzină din lamela care acţionează închiderea cuiului poantou (dacă ai suficientă dexteritate şi fineţe). Altfel e mai bine să nu dereglezi şi asta ci să cureţi bine totul, fără modificări. De citit în prealabil manualul de service şi intreţinere, la secţiunea respectivă (carburator). Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_S95 #14 Posted September 17 La 15.09.2019 la 0:37, easy ride on! a spus: 2,5 de obicei, dar se caută turaţia maximă de relanti (la cald). Cuiul poantou nu are poziţii dar se poate regla nivelul de benzină din lamela care acţionează închiderea cuiului poantou (dacă ai suficientă dexteritate şi fineţe). Altfel e mai bine să nu dereglezi şi asta ci să cureţi bine totul, fără modificări. De citit în prealabil manualul de service şi intreţinere, la secţiunea respectivă (carburator). Mulțumesc!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
easy ride on! #15 Posted September 17 Cu drag. Quote Share this post Link to post Share on other sites