emylyo Postat Octombrie 22, 2019 Share Postat Octombrie 22, 2019 De ieri am iar moto in garaj.Am in posesie dupa k1 si k8 modelul 2016 cu 7000km in stare originala cu tobe TwoBrothers.Primele impresii dupa un drum lung:Abs-ul face toti banii,pozitia nu prea este touring daca ai 188cm ca mine,un pic lenesa in treptele 1 si 2 pt ca este limitata,nu prea este pt soselele noastre din sud-est,cu 300v Motul cutia nu este zgomotoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 22, 2019 Admin Share Postat Octombrie 22, 2019 Dacă vrei ceva care să împletească sportul cu touringul vinde-o și ia-ți GTR 1400. La înălțimea ta este perfectă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 22, 2019 Autor Share Postat Octombrie 22, 2019 Hahaha.De ceva ani ma tot intersectez cu posesori de bmw pe 2 roti si nu stiu macar sa salute elementar...de ce as trece in barca lor?Nu fac touring.Am fost doar nevoit sa o aduc.Eu imi iau doza de adrenalina cu 1-200 sute de km.Coloana cervicala si lombara se multumesc cu atat.Vreau sa simt vibratie,nu sa adorm la ghidon . Stiam esti disperat cu bmw-ul...acum realizez ca tr refereai la Gtr.Am vazut unul din 2013 la 8000e cu 30kkm.Praf discuri,praf rulmenti jug,motorul zgomotos...in rest cu foarte multi kilometrii si pretentii mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 22, 2019 Share Postat Octombrie 22, 2019 Cred ca se referea la KAWASAKI GTR 1400 l.u.v, sper sa nu gresesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 22, 2019 Admin Share Postat Octombrie 22, 2019 De aia nu-ți iei tu BMW, că nu te salută posesorii regulamentar? Ce vindea ala era o ruptură, dacă ai să ai curiozitatea să te urci pe una în mințile ei o să ințelegi de ce ți-o recomand. Dar tu nu faci touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 22, 2019 Autor Share Postat Octombrie 22, 2019 Nu de asta nu imi iau...simt doar repulsie cand vad astfel de atitudini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 La 22.10.2019 la 19:01, emylyo a spus: De ieri am iar moto in garaj Super treaba, felicitari si sa te bucuri de soim fara evenimente! Busa nu a scris istorie ci o scrie in continuare, este cam singurul model cu adevarat sport-touring, restul sunt ori prea sportive ori prea touring. Cel putin pentru gustul meu. Sigur, ar mai fi replica de la Kawa dar personal nu imi place cum arata zzr1400... parca e facut la repezeala si ramas neterminat. Si eu m-am tot invartit pe langa cateva buse, am zis ca a venit vremea sa iau si eu ceva mai nou, mai confortabil dar cu dintii ascutiti si eram hotarat sa strang banii pentru sfarsitul asta de sezon... dar si-a bagat dracu’ coada anul trecut, am facut o tura cu un r1’08 care se incadra in banii pe care ii aveam deja dositi de nevasta si... restul e istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 25, 2019 Autor Share Postat Octombrie 25, 2019 Am avut in custodie un r1 resoftat de Jagi:frumos si extrem de rapid.Nu este moto pentru strada daca iti place viteza si a plecat in deplasare.Am avut intentia sa vad si ZZR,dar erau putine cu Abs si posesorii comunica mai greu sau deloc.Si chiar mi se pare neterminata moto si motorul zdrangane ca... .Hayabusa la noi a inceput sa fie la moda si pretul cerut la noi este mai mare ca in Germania.Ca sa nu mai spunem de samsareala... .R1 cam greu pt mers cu pasager la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 Nu, motorul la ZZR e chiar in regula doar ca din fata seamana cu santinela aia din Matrix ... in fine, chestie de gusturi. R1 nu e greu cu pasager la drum lung ci la orice drum, au pus gluma aia de sa pe spate doar ca o poata omologa pe strada, primul lucru pe care l-am facut am dat jos scaritele si am inlocuit seaua pe spate cu monopost. Nu regret, am fost intotdeauna fan Yamaha dar recunosc ca dupa 3-4 ore cand spatele si mai ales genunchii imi aduc aminte ca nu mai am 20 ani ma cam uit cu jind dupa buse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 Eu am mers cu R1 2007 si mi s-a parut chiar comoda si larga, reusita ca pozitie. Cred ca la Busa 2008 scaritele sunt mai sus ca la R1 ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 27, 2019 Share Postat Octombrie 27, 2019 Scaritele si pozitia statica nu determina neaparat confortul unui motor. Nu am mers cu busa mai noua dar ceva generatii in urma nu se compara cu miarele sportive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 27, 2019 Share Postat Octombrie 27, 2019 On 26.10.2019 at 16:42, yo4hgx said: au pus gluma aia de sa pe spate doar ca o poata omologa pe strada Sunt motorete de strada care vin din fabrica monopost, fara sa si scarite pentru pasager, nu asta e motivul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.